Instagram Stories به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های “Story” خود را – که برای فالوور حساب Instagram کاربر ظاهر می شود و برای کاربران خاص که ارسال کننده استوری را دنبال می کند ، به اشتراک بگذارند.

همانند اسنپ چت ، استوری های اینستاگرام نیز زودگذر هستند ، به این معنی که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

استوری اینستاگرام شما جدا از عکس ها و فیلم ها در گالری کاشی کاری شده پروفایل اینستاگرام شما ارسال شده است.

و گرچه ممکن است اصول به اشتراک گذاری آنها را بدانید ، ابزارهای پنهانی در برنامه وجود دارد که می تواند عکس ها و فیلم هایی را که به استوری خود اضافه می کنید خلاقیت و جذابیت بیشتری ایجاد کند.

استوری های اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

استوری های اینستاگرام می توانند مقدار زیادی جذابیت و ارزش را به همراه داشته باشند خواه یک استوری را از یک حساب کاربری تجاری به اشتراک بگذارید یا نمایه خود را.

از زمان راه اندازی آن در آگوست 2016 ، در مجموع 250 میلیون کاربر اینستاگرام شروع به اشتراک گذاری محتوای ناپدید شده در Instagram Stories کرده اند که به یک جهش عظیم در زمان صرف برنامه توسط هر روز از 24 دقیقه به 32 دقیقه کمک می کند.

علاوه بر این ، بسیاری از مارک ها در انتشار مطالب در این سیستم عامل موفقیت کسب کرده اند.

استوری های اینستاگرام به رشد مارک هایی مانند Teen Vogue ، Insider و Bustle کمک کرد.

خواه ناشران در تلاش برای افزایش آگاهی از نام تجاری ، افزایش میزان مراجعه به ویدیوها یا خبرنامه های خارج از اینستاگرام باشند و یا اینکه محتوای حمایت شده را به اشتراک می گذارند ، ناشران به اینستاگرام می روند تا محتوای سرگرم کننده ای را که صدا و شخصیت نام تجاری را انتقال می دهد منتشر کنند.

علاوه بر این ، Instagram Stories به رشد انفجاری Instagram Direct نسبت داده می شود پیام های شخصی یک به یک در میان کاربران درون برنامه.

Instagram Direct با 375 میلیون کاربر حیرت انگیز به یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در جهان تبدیل شده است.

چشمگیرترین مورد ، TechCrunch گزارش می دهد که از هر پنج استوری اینستاگرام که توسط یک مارک به اشتراک گذاشته می شود ، یک پاسخ مستقیم دریافت می کند به مارک ها خط مستقیم می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و درباره آنها بیشتر بدانند.

استوری های اینستاگرام چه مدت است؟

استوری های اینستاگرام قبل از ناپدید شدن در پروفایل شما 24 ساعت طول می کشد ، اما قبل از رفتن به قسمت بعدی محتوای ویدئو ، می توانید تا 15 ثانیه طول بکشد.

همچنین می توانید با استفاده از یک برنامه شخص ثالث ، یک ویدیوی طولانی تر را به 15 ثانیه تقسیم کنید تا آن را به استوری خود اضافه کنید.

همانطور که استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت قبل از ناپدید شدن طول می کشند ، عکس ها و فیلم ها نیز هنگام مشاهده و پخش کاربران ، محدودیت زمانی دارند.

به عنوان یک قانون کلی ، ویدئوهای منفردی که به استوری اینستاگرام خود اضافه می کنید هرکدام حداکثر تا 15 ثانیه زمان آپدیت دارند.

به عنوان مثال اگر ویدئویی را به استوری اینستاگرام اضافه کنید ، بدون توجه به طول ویدئو اصلی ، حداکثر 15 ثانیه پخش می شود و سپس منقضی می شود.

با وجود حداکثر زمان 15 ثانیه ای در زمان استفاده از Instagram Stories ، روش هایی برای پخش فیلم های طولانی تر در استوری شما وجود دارد.

به طور خاص ، شما می توانید یک کلیپ ویدیویی طولانی تر از 15 ثانیه را به کلیپ های 15 ثانیه ای تقسیم کنید و هر کلیپ را به Story Instagram خود اضافه کنید تا آنها یکی یکی پخش شوند.

در اینجا برخی از برنامه های تلفن همراه وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند:

مداوم (فقط در iOS)
Storeo (فقط iOS)
Cutter Story برای iOS
Story Cutter برای اندروید
CutStory (فقط در iOS)

پیشنهاد می کنیم که از این برنامه ها برای برنامه ها و فعالیت های خود در استوری اینستاگرام کمک بگیرید.