بهترین روش تبلیغات با اینترنت و پرچم تبلیغاتی و سایت و اینستاگرام کدام است؟

  بهترین راه های تبلیغات کدام است؟ روش های بسیاری برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد اما اینکه کدام راه ب

توسط AKHBAREMAAAA در 7 فروردین 1400

 

بهترین راه های تبلیغات کدام است؟

روش های بسیاری برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد اما اینکه کدام راه بهتر است نیاز به بررسی دارد، اول اینکه برای چه کسب و کاری نیاز به تبلیغات داریم و اینکه تبلیغات ما برای فروش بیشتر است یا برندسازی و...

چند روش تبلیغاتی موثر برای همه کسب و کارها

ما می توانیم تبلیغات محیطی انجام دهیم مثل تراکت پخش کردن یا بیلبورد و یا پرچم تبلیغاتی و تابلو و... یا اینکه تبلیغات در شبکه اینترنت مانند سئو سایت و تبلیغات گوگل یا تبلیغات در سایت های دیوار و شیپور و نیازمندی تبلیغات خوب و... یا حتی تبلیغات پیامکی یا نوتیفکیشنی و حتی تبلیغات در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام

برای تبلیغات محیطی کدام روش موثر است؟

همانطور که در ابتدا عرض کردیم با توجه به نیاز کسب و کار سنجیده می شود مثلا اگر نیاز به برندسازی داریم باید از تبلیغات تلوزیونی یا تبلیغات بیلبوردی استفاده کنیم، اگر به تبلیغات برندسازی و فروش نیاز داریم می توانیم از تبلیغات پرچم تبلیغاتی و تبلیغات با پرچم ساحلی و در کل با چاپ پرچم این نوع تبلیغات را انجام دهیم.

پرچم تشریفات

چه تبلیغات اینترنتی موثر است؟

اگر به صورت نیچ کار میکنید اینستاگرام را پیشنهاد می دهیم اما اگر به صورت کلی کار میکنیم اینستاگرام و سایت و یک سئو سایت قوی را پیشنهاد می کنم که با سئو سایت می توانید صفحه اول گوگل را در کلمات کلیدی مدنظرتان از آن خود کنید و فروش بسیار بالایی داشته باشید و درامد بسیاری نیز کسب کنید، تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز نیز بسیار موثر است اما با توجه به قیمت دلار در ایران هزینه تبلیغات بسیار زیاد می شود، برای استفاده از تبلیغات اینترنتی آکادمی گوهری را به شما پیشنهاد می دهیم.

یه پکیج تبلیغاتی موثر برای کسب و کارهای کوچک

اگر فرض کنیم بودجه کلی ما برای تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک 10 میلیون تومان است داشتن یک پیج اینستاگرام و تولید محتوا قوی هزینه خاصی ندارد به غیر از زمانی که از شما گرفته می شود و برای تبلیغات پیج اینستاگرام 2 میلیون تومان هزینه اولیه کافی است.

داشتن یک سایت برای معرفی محصول یا خدماتتان بسیار مفید است و طراحی سایت باید در اولویت باشد اما به شرط اینکه سئو سایت را نیز بسیار جدی بگیرید و با یک سئو قوی می توانید فروش خود را چندین برابر کنید اما در نظر گرفتن این نکته بسیار مهم است که سئو مادام العمر هست و باید زمان گذاشت و در زمان کوتاه نمی توان نتیجه گرفت.

هزینه طراحی سایت حداقل 1 میلیون تومان و هزینه سئو سایت نیز حداقل در ماه 1 میلیون تومان می باشد.

تبلیغات با پرچم تبلیغاتی

استفاده از پرچم ساحلی نیز می تواند تاثیر گذار باشد که می توانید برای شروع کار با 1 میلیون هزینه تبلیغات با پرچم تبلیغاتی را شروع کنید و برای خرید پرچم نیز می توانید به سایت آبان پرچم مراجعه کنید.

نکته بسیار مهم در تبلیغات

سعی کنید روز اول برای تبلیغات یک بودجه حداقلی را در نظر بگیرید و برای کسب و کارتان هزینه تبلیغات کنید اما در نظر داشته باشید اگر تبلیغات انجام نشود درامدی نیست پس از درامدی که حاصل می شود حتماً هزینه کنید و مجدد تبلیغاتتان را تقویت کنید تا فروشتان بیشتر و بیشتر شود.

بسیاری از کسب و کارها تبلیغات را متوقف می کنند و روز به روز درامدشان کاهش می یابد و اگر تبلیغات را تقویت کنند روز به روز درامد افزایش می یابد پس در نتیجه کسب و کارشان رشد چشمگیری خواهد داشت.

از کجا مشاوره تبلیغاتی بگیریم؟

هر کاری نیاز به تخصص دارد و تبلیغات برای هر کسب و کاری نیز نیاز به مشاوره دارد و بهتر است به جای اینکه روز اول کسب و کاری را راه اندازی کنیم و میلیون ها تومان را ریسک کنیم تا شاید رشد کند یا از دست برود بهتر است مشاوره بگیرید تا بتوانید با کمترین ریسک کسب و کارتان را رشد دهید و ما به شما مهندس امیر گوهری را پیشنهاد می کنیم که با مشاوره با این شخص می توانید با کمترین ریسک کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با تبلیغات هدفمند کسب و کار خود را ارتقاء ببخشید.

برای مشاوره با مهندس امیر گوهری می توانید نام مهندس امیر گوهری را در گوگل سرچ کنید و با مراجعه به پیج اینستاگرام آکادمی گوهری یا سایت آکادمی گوهری با مهندس گوهری در تماس باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن