بهترین سایت برای سفارش موشن گرافیک

موشن گرافیک چیست ؟سفارش موشن گرافیک ارزان کار ساده ای نیست و حتما باید نکات زیر را قبل از ثبت سفارش مطالعه فرم

توسط AKHBAREMAAAA در 27 دی 1399

موشن گرافیک چیست ؟

سفارش موشن گرافیک ارزان کار ساده ای نیست و حتما باید نکات زیر را قبل از ثبت سفارش مطالعه فرمایید.

موشن گرافیک یا همان گرافیک متحرک یکی از بروزترین و بهترین روش های برای داشتن تبلیغی ویدئویی و جذاب است شما در اصل با سفارش موشن گرافیک میتوانید هر هدفی را به مخاطبین خود منتقل کنید. عموم مردم به اشتباه می گویند موشن گرافی اما در اصل باید موشن گرافیک گفته شود. در موشن گرافیک با استفاده از المان های انیمیشنی و رنگ های شاد تلاش می کنیم تا اهداف تبلیغ کننده را در ذهن مخاطبین منتقل کنیم. موشن گرافیک ساده ترین و البته به صرفه ترین روش تبلیغات ویدئویی است که برای هر کسب و کاری نتیجه بخش خواهد بود. تعرفه موشن گرافیک عموما ثابت نیست و بسته به نیاز مشتری تغییر می کند.

تفاوت موشن گرافیک با تیزر تبلیغاتی

تفاوت موشن گرافیک با تیزر تبلیغاتی در انیمیشنی بودن آنها است. درواقع ما در تیزرهای تبلیغاتی از واقعیت محتوا تولید می کنیم اما در موشن گرافیک همه چیز طراحی شده و انیمیشنی خواهد بود. کاربرد موشن گرافیک بیشتر برای فروش و جذب فوری است برای مثال اگر تصمیم دارید در پیج اینستاگرام بقیه تبلیغ محصولات و خدمات خودتان را انجام دهید پیشنهاد می شود از موشن گرافیک استفاده نمایید.

موشن گرافیک سطوح مختلفی دارد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم.

موشن گرافیک المان آماده: در این روش تمامی گرافیک ویدئوی تبلیغاتی با استفاده از پکیج های مشترک و آماده خارجی ساخته می شود که بیشترین کاربرد را در تبلیغات استارت آپ ها دارد.

موشن گرافیک اختصاصی: موشن گرافیک هایی هستند که به صورت اختصاصی و کاملا دستی تمامی موارد داخل ویدئو طراحی شده و کاملا منحصر به فرد می باشد. توجه داشته باشید عموما برای طراحی کاراکترها و بک گراند ها از برنامه ایلاستریتور استفاده می شود. مخاطب این نوع از موشن گرافیک ها عموما کسب و کارهایی هستند که کیفیت ، زیبایی و جذابیت برایشان اهمیت بسیار بالایی دارد و به دنبال بازدهی ویژه ای برای تبلیغات خود هستند.

منبع : bit.ly - twitter

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن