ردیاب خودرو و ضد سرقت خودرو لندر مدل LD-61R

در بعضی مدلهای ردیاب خودرو حتی میتوان هشدارهایی را تنظیم کرد که هرگاه سرعت خودرو از حد خاصی تجاوز کرد یا رانند

توسط AKHBAREMAAAA در 16 دی 1399

در بعضی مدلهای ردیاب خودرو حتی میتوان هشدارهایی را تنظیم کرد که هرگاه سرعت خودرو از حد خاصی تجاوز کرد یا راننده از مسیر تعیینشده دور شد، صاحب ردیاب را باخبر کند. همچنین افرادی که در پایانههای اتوبوسرانی کار میکنند میتوانند با کمک ردیاب خودرو موقعیت هر یک از اتوبوسها را بدانند و بتوانند برنامه دقیقی برای رفتوآمد اتوبوسها تنظیم کنند. کسانی که در زمینه نصب قانونی ردیاب خودرو فعالیت میکنند میتوانند به شما کمک کنند ردیاب غریبه را در خودرو خود پیدا کنید. باوجودآنکه تمام روشهای استفاده از ردیاب خودرو که در این مقاله بررسیشده است در اکثر مراجع قانونی مجاز بهحساب میآیند، اما باید توجه داشته باشید که تحت بعضی شرایط استفاده نادرست از ردیاب خودرو میتواند دردسرساز شود. مدلهای آفلاین را میتوانید به صورت دورهای بازبینی کنید؛ اما با مدلهای آنلاین میتوانید اطلاعات خودرو و محتویات آن را در لحظه دنبال کنید. اگر در هر لحظه به هر دلیلی قصد کنترل موقعیت خودرو خود را داشتید، کافیست یا از طریق وب و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پیامک و تماس موقعیت خودرو را مشاهده کنید.

و SP88 می تواند متصل شود و عملیات کنترل و نظارت شما را در امر مسیریابی و جلوگیری از سرقت بهبود بخشد. این فرآیند مشابه تکنولوژی است که در سیستم مسیریابی خودکار خودروها به کار میرود. جی پی اس خودرو در دو حالت آنلاین و آفلاین کار میکند. دسته اول:بدون نیاز به شارژ کردن ، می توان دائما کار کنند، زیرا مستقیما به برق خودرو متصل می شود. داده های مکان ثبت شده می تواند در ابزار ردیابی ذخیره شود یا با استفاده از امواج رادیویی یا با استفاده از مودم ماهواره ای تعبیه شده در دستگاه و با استفاده از امواج وای فای و یا sms به یک دستگاه متصل به اینترنت انتقال یابد. نرم افزار ردیابی داده ها در تلفن ها هوشمند و با قابلیت جی پی اس موجود می باشد. همچنین قابلیت هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین، اطلاع از روشن و یا خاموش بودن و هشدار باز شدن درب خودرو را نیز دارا می باشد. هشدار ضعیف شدن باتری پشتیبان ، درصورت اینکه برق خودرو قطع شود دستگاه بلافاصله از باتری پشتیبان خود جهت ارتباط دهی و ارسال موقعیت استفاده می نماید.(زمان باتری پشتیبان در ردیاب ها باتوجه به باتری داخلی آن ها متفاوت است).

۷- امکان کنترل خروجی ردیاب برای قطع و وصل کردن رله و خاموش کردن خودرو از راه دور موجود باشد. پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، می توانید خودروی خود را کنترل کنید. خود ردیاب دارای یک جای مموری بر روی بدنه میباشد که یک مموری 4 گیگ میکرو SD را ساپورت میکند و در مواقع قطع شبکه موبایل به صورت اتوماتیک نقاط و مکانهایی را که خودرو طی کرده از ماهوارههای جی پی اس دریافت میکند و در حافظه جانبی ذخیره میکند و بعد از وارد شدن خودرو به محدوده آنتن دهی مکانهای مورد نظر را بر روی سایت ردیابی شرکت ارائه دهنده ردیاب ارسال میکند و صاحب خودرو میتواند متوجه شود که در این فاصله خودرو در چه مکانهایی بوده است . نام این دستگاه ردیاب خودرو است و این روزها هر کس که صاحب خودرو است میتواند این دستگاه کوچک را روی خودروی خود نصبکرده و با کمک اپلیکیشنی که روی تلفن همراهش نصب کرده موقعیت جغرافیایی خودروی خود را بداند.

آیا تابهحال در فیلمهای جنایی دیدهاید که نیروی پلیس با کمک دستگاه کوچکی که در ماشین دزد نصبشده، مسیر او را ردیابی کرده و درنهایت دستگیرش میکند؟ از ویژگی های ردیاب خودرو GP020 می توان به موقعیت یابی بسیار سریع خودرو بصورت آنلاین، امکان خاموش نمودن خودرو از راه دور با نصب رله قطع کن، میکروفن و بلندگو جهت تماس دوطرفه و یک طرفه، دکمه تماس اضطراری یا SOS جهت درخواست کمک و امکانات متنوع دیگر آن اشاره کرد. بهترین ردیاب خودرو یا GPS یک وسیله خیلی کوچک و جیبی است که در بخشهای مخفی خودرو نصب میشود. لازم به ذکر است قیمت ردیاب خودرو نیز با توجه به ویژگی های آن متفاوت می باشند. مدل ها و برند های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند انتخاب شما برای خرید ردیاب باشند. همچنین ردیاب قابلیت اتصال به آژیر و سنسور شک را هم دارد. ردیاب سیمی جی پی اس هایی هستند که دارای منبع تغذیه داخلی قوی نیستند، بنابراین برای کارکرد نیاز دارد که برق مورد نیاز خود را از باطری ماشین و یا باتری موتور سیکلت در انواع ردیاب موتورسیکلت کسب نمایند.

البته مزیت دیگر این دستگاهها برای افرادی است که می خواهند از راه دور اطلاعاتی را از کامپیوتر ماشین دریافت کنند. دارای اپلیکیشن رایگان تلفن همراه: برنامه ردیاب خودرو سایه، دارای اپلیکیشن رایگان برای گوشیهای اندروید و وب اپلیکیشن برای گوشیهای IOS است و حتی افرادی که دارای گوشیهای غیر هوشمند هستند، میتوانند از امکانات ردیاب خودرو سایه استفاده کنند. بطور کلی مسیریاب، داخل خودرو به راننده خدمات میدهد اما ردیاب خودرو، در خارج از خودرو به صاحب خودرو خدمات میدهد. با جستجو انواع GPS خودرو، با دو مدل آنلاین و آفلاین روبرو میشوید؛ اما تفاوت این دو مدل در چیست؟ مدلهای آفلاین بازار به واسطه سیم کارت داخلی خود قادر هستند موقعیت خودرو را به صورت پیامک ارسال کنند. البته مدلهای آفلاین بیشتر نظیر یک صندوقچه اطلاعاتی عمل میکنند. این محصول با قیمت به صرفه، اکانت یک ساله رایگان و همپنین گارانتی ۵ ساله در کوتاه ترین زمان به شما عزیزان ارائه می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن