غیرفعال سازی اینترنت همراه اول - ❤️ پست روزانه

دو اپراتور ایرانسل و همراه اول برای ارائه خدمات با کیفیت تر به مشترکین خود اقدام به ارائه اپلیکیشنهای مخصوص خو

توسط AKHBAREMAAAA در 29 دی 1399

دو اپراتور ایرانسل و همراه اول برای ارائه خدمات با کیفیت تر به مشترکین خود اقدام به ارائه اپلیکیشنهای مخصوص خود کرده اند که به واسطه این برنامهها میتوانید اقدام به خرید شارژ و بسته اینترنتی کنید و از مانده اینترنت همراه خود نیز مطلع شوید. • و بسته اینترنت ویژه مشترکین جدید کدهای اینترنت همراه اول رایگان میباشند. همانطور که مشاهده کردید از طریق کد دستوری، پیامک و یا اپلیکیشن همراه من می توانید از باقیمانده حجم اینترنت همراه اول خود اطلاع یابید. روش دوم: استعلام میزان حجم باقی مانده اینترنت مخابرات از طریق سایت به آدرسhttps://adsl.tci.ir/ که برروی دکمه “ورود به سامانه” کلیک نمایید. را در قسمت شماره گیر گوشی همراه خود وارد کنید، دکمه سبز رنگ تماس را بزنید. برخی از بستههای روزانه اینترنت همراه اول صرفا جهت سیمکارت اعتباری و سایر بستهها قابل خرید برای هر دو نوع سیم کارتهای اعتباری و دائمی است. توجه داشته باشید روشهای گفته شده در بالا به منظور مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول برای هر دو سیمکارت اعتباری و سیمکارت دائمی یکسان است و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

www.gl3a.com نکته: برای این منظور لازم است از قبل در سایت همراه اول ثبت نام کرده باشید. در صورتیکه سوال، دیدگاه یا تجربه خاصی در این خصوص دارید، با ما از طریق بخش نظرات و پرسشها در ارتباط باشید. در صورتیکه سوال، دیدگاه یا تجربه خاصی در این خصوص دارید، با ما به وسیله بخش نظرات و پرسش ها در ارتباط باشید. در ادامه همراه یا گویاتک باشید… دقت داشته باشید در صورتی که اینترنت به صورت خودکار تمدید شود با هزینههای زیادی مواجه خواید شد پس توصیه میکنیم تمدید اینترنت را به صورت دستی انجام دهید. در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب (۲ تا ۷ بامداد) از نوترینو استفاده نماید، ترافیک مصرفی از حجم شبانه ­روزی وی کاسته خواهد شد. میزان حجم باقی مونده اعتبار حجمی و زمانی بستههای اینترنت همراه اپراتور ایرانسل به راحتی از طریق برنامه ایرانسل من، در صفحه اول قابل رویت هست. در حال حاضر پایان اعتبار حجمی و زمانی بستههای اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول از طریق پیامک به مشترکین دارای بسته اینترنتی اطلاع رسانی میشود. مشترکین همراه اول با مراجعه به سایت اصلی همراه اول میتوانند با توجه به نیازها و و الگوی مصرف خود، اطلاعات جامعی درباره هر کدام پیدا کرده و نیز نسبت به انتخاب هر کدام از بستههای اینترنتی فوق الذکر اقدام کنند.

بسته های اینترنت همراه اول با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین طراحی شده است. علاوه بر تهران شهر های مانند مشهد و اصفهان تبریز و شیراز به شبکه تلفن همراه پیوستند. کافیست اپلیکیشن را از سایت اصلی همراه اول و یا گوگل پلی دانلود و آن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید. همچنین همراه اول مدلهای دیگری از اینترنت با نام بستههای ترکیبی دلخواه، مدار فیروزهای و اینترنت همراه را ارائه کرده است. با توجه به افزایش نرم افزار های متنوع در گوشی همراه و استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شده است، پس باید از نحوه خرید بسته های اینرنت همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین نحوه استعلام بسته های اینترنت باید اطلاعات کافی داشته باشیم. در غیر این صورت باید ابتدا نسبت به ثبت نام جدید اقدام نموده و پس دریافت رمز عبور وارد سایت شوید. برای اینکه به شما کمک کرده باشیم تا بین بسته های اینترنتی که هر یک از این اوپراتور ها ارائه می دهند، یکی را انتخاب کنید، در ادامه تعدادی از به صرفه ترین و بهترین بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول را همراه با قیمت شرح می دهیم. رضایت کافی داشته اند و این سامانه را به کسانی که به دنبال کد تخفیف خرید رمز های اینترنت رایگان همراه اول هستند پیشنهاد داده اند.

به مدت محدود، این بسته اینترنتی برای همراهان وفادار با تخفیف ۳ هزار تومانی و معادل ۱۲۲ هزار تومان ارائه می شود. قبلا ابتدا شروع می کرد به خوردن پول اصلیت بعد وقتی اون تموم می شد تازه می رفت سراغ بسته ولی این دفعه وقتی دیدم از همان اول داره بسته رو مصرف می کنه خوشحال شدم غافل از اینکه می خواد وسطای کار کلاه سرم بذاره. برای خرید اینترنت مخابرات قبل از اون حتما این مطلب رو بخونید تا با اطمینان خاطر بیشتر خریدتون رو انجام بدید. برای دیدن اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و استعلام باقیمانده شارژ همراه اول از سایت همراه اول، می توانید روی مقاله زیر کلیک کنید. به منظور افزایش رضایت مشترکان جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکان جدید ارائه میشود. هزینه خرید بستهها برای مشترکان دائمی روی قبض محاسبه میشود و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ کم خواهد شد. روشهای اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول که شامل استفاده از کدهای دستوری، استفاده از سایت و اپلیکیشن همراه اول و ارسال پیامک است، برای سیم کارتهای اعتباری و دائمی یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

آخرین مطالب