مهاجرت تحصیلی به کانادا 2021، شرایط ویزا و هزینه ها

به همین منظور ممکن است دولت این کشور از بیم اوج گیری شمار مبتلایان به ویروس کرونا چالش های جدیدی را پیش روی ش

توسط AKHBAREMAAAA در 29 دی 1399

کانادا به همین منظور ممکن است دولت این کشور از بیم اوج گیری شمار مبتلایان به ویروس کرونا چالش های جدیدی را پیش روی شما قرار دهد. اخبارهایی که از سیستم مدیریتی کانادا به گوش می رسد نشان دهنده این است که دولت این کشور قصد دارد در ماه سپتامبر مجدداً جذب دانشجویان خارجی را از سر بگیرد. زمان بین تشکیل پرونده مهاجرت به کانادا تا دریافت ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟ بهخصوص که کانادا ویزای توریستی بلند مدت ارائه میدهد. این نوشته که در تاریخ 11 آوریل 2020 برابر 23 فروردین 1399 ویرایش شده درباره ویزای توریستی نوشته شده است ولی می تواند در مورد سایر ویزاهای موقت کانادا هم تا حدودی صدق کند. چگونه می توان پاسپورت کانادا را دریافت کرد؟ اگر متقاضی فقط در ایران زندگی کرده باشد، هزینه دریافت این گواهی در حال حاضر 275000 ریال است. بنابراین میتوان اینطور گفت که اگر مبنای انتخاب مقصد براساس اصل هزینه و فایده (Cost & Benefit) باشد، شرایط کار، پیشرفت، تحصیل و زندگی در کانادا برای مهاجران فوقالعاده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید با مهاجرت به کانادا شرایط زندگی خود را تغییر دهید و یا به امکانات بهتری دست پیدا کنید تا پایان این مقاله با ادب ویزا همراه شوید.

مهاجرت به کانادا

دنیا گیری ویروس کرونا باعث به وجود آمدن بحرانی جهانی شد و زندگی شهروندان تمام کره زمین را تحت تاثیر قرار داد. استارتاپ Start-up Visa Immigration: این روش مهاجرت به کانادا مخصوص کسانی است که یک طرح خوب تجاری دارند که بسیار مبتکرانه است و ممکن است جهانی شود. در بین دانشگاههای ادمونتون، دانشگاه آلبرتا از مشهورترین دانشگاههای کانادا است که رتبهی چهارم برترین دانشگاه کانادا و نودم جهان را بر اساس رتبهبندی دانشگاههای جهانی QS سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است. به مرور زمان و با تغییر الگوهای مهاجرتی حجم زیادی از مهاجرین از مناطق آسیا، کارائیب و آفریقا به کانادا سرازیر شدند به گونه ای که در سال ۲۰۱۱ بیش از ۲۶۰ نژاد مختلف در کانادا گزارش شد. بورسیه تحصیلی کمک هزینه ای است که هزینه های تحصیل مانند شهریه دانشگاه، خرید کتاب و هزینه پروژه های تحقیقاتی و گاهی هزینه های زندگی یک دانشجو را نیز تامین می کند. نوع دیگری از بورسیه تحصیلی کانادا از طرف صنایع به دانشجویان واگذار می شود تا بر روی پروژه های تحقیقاتی مورد نظر یک کمپانی فعالیت داشته باشند.

{||||||||||||||||}

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل در کانادا بورسیه تحصیلی دریافت کنید، می بایست از تمام شرایط اخذ بورسیه در مقطع و رشته خود آگاهی کامل کسب کنید. هزینه دیگری به فهرست هزینه های شما اضافه می شود که بسته به سازمانی که برای ارزیابی مدارک تحصیلی خود انتخاب می کنید میزان هزینه تفاوت دارد. با داشتن فقط ۳۳ میلیون جمعیت کانادا یکی از کم جمعیت ترین کشور های دنیا در مقایسه با وسعت آن می باشد . کانادا را می توانیم یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان به شمار آوریم. یکی از رایج ترین اشتباهات در پاسخ به سوال “برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟ بهتر است قبل از انجام روند مربوط به مهاجرت تحصیلی با موانعی که در این مسیر قرار دارد آشنا شوید تا در مراحل بعدی بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید. ضامن باید قراردادی را با دولت کانادا برای حمایت مالی متقاضی برای 3 سال قبل از تبدیل شدن به یک مقیم دائم کانادا امضا کند.

{به ازای هر نفر در نظر گرفت.|به ازای مدارک تحصیلی هر متقاضی متغیر است.}

قبل از همه چیز اقدام به تایید رشته خود در وزارت علوم کانادا کنید. دانستن این موارد کمک می کند روند مهاجرت تحصیلی به کانادا در سال ۲۰۲۱ را به صورت هوشمندانه طی کنید. از سوی دیگر بسیاری نسبت به سیاست های مهاجرتی تازه دولت کانادا نا آکاه هستند و این امر باعث بروز چالش های جدی در فرایند صدور ویزای آن ها می شود. بسته به اینکه متقاضیان در چه فصلی قصد سفر به کانادا را داشته باشند، بلیط آنها چند توقف داشته باشد، در چه کلاسی رزرو شود و چقدر زودتر نسبت به رزرو و یا خرید بلیط اقدام کرده باشند قیمت بلیط هواپیما متفاوت خواهد بود. اما به طور متوسط برای هزینه بلیط باید بین 1200 تا 2500 دلار کانادا هزینه به ازای هر نفر در نظر گرفت. هزینه ارزیابی بین 200 تا 275 دلار کانادا به ازای مدارک تحصیلی هر متقاضی متغیر است. توانایی تامین هزینه تحصیل و زندگی در کانادا: استفاده از کمک هزینه ها، وامها یا کار پاره وقت در این زمینه می تواند مشکلات مربوط به تامین هزینه ها را برطرف کند.

بگیرند با مشکلات زیادی روبرو شوند.

شما می توانید با اخذ ویزای کاری کانادا از طرف شرکت های مربوطه خود در ایران، به این کشور مهاجرت نمایید. اسکولار شیپ: این بورسیه هزینههای تحصیل را شامل میشود و از طرف دانشگاه به دانشجو اعطا میشود. تامین مبلغ تمکن مالی: این مبلغ با توجه به ایالت مورد نظر برای تحصیل می تواند متفاوت باشد. دانشگاه مانیتوبا، یک دانشگاه دولتی واقع در ایالت مانیتوبا است. در واقع متقاضی هزینهای اضافی بابت این آزمایشات به سفارت کانادا پرداخت نمیکند. هزینه هایی که باید به سفارت کانادا به عنوان هزینه application fee پرداخت شوند بسته به نوع برنامه مهاجرتی متفاوت خواهند بود. برخی از این مبالغ باید در ابتدای ارائه درخواست پرداخت شوند و برخی می توانند تا پایان پروسه بررسی پرونده پرداخت شوند. بعد از واریزی مبلغ سرمایه گذاری و انجام مصاحبه انجام شد یک برگه بنام گواهی گزینش صادر می شود که به همراه بقیه مدارک به دولت فدرال تحویل داده می شود که دولت فدرال هم بررسی نهایی بکند و بعد انجام پلیس چک و معاینات پزشکی است که نهایتا ویزا صادر می شود. وجود تحریم های گوناگون باعث شده ایرانیانی که می خواهند ویزای تحصیلی کانادا بگیرند با مشکلات زیادی روبرو شوند. فرم اقامت موقت / ویزای دیدار کانادا که باید از اکانت خودتون دانلود کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن