هر آنچه که باید در مورد تعمیر پکیج بدانید!

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسب

توسط AKHBAREMAAAA در 3 آبان 1399

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد.

پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد.

پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند.

در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و… را تامین کند کاملاً متفاوت است و می‌توان گفت که همیشه روشن است.

پکیج های دیواری کاربردها و مزایای زیادی مانند تامین همزمان گرمایش منزل و آب گرم مصرفی، استقلال هر واحد مسکونی، سیستم هوشمند عیب یابی و… را دارد و به همین دلیل رواج بسیاری پیدا کرده اند.

یکی از برندهای ایرانی با کیفیت که سابقه درخشانی در زمینه سیستم های گرمایشی منازل دارد، انواع پکیج های زمینی و دیواری را در بیش از 20 مدل به بازار عرضه می شود.

اصولاً تمامی وسایلی که برای آسایش و راحتی زندگی انسان ها ساخته شده اند علاوه بر مزایایی که دارند، معایبی هم دارند، پکیج ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

یعنی با تمام نکات مثبتی که در بالا به آن ها اشاره شد، امکان خرابی و نیاز به تعمیر پکیج در هر زمانی وجود دارد، اصولاً سرویس پکیج آن هم در بازه های زمانی منظم می تواند از تمامی معایب آن جلوگیری نماید.

به طور کلی پکیج ها به جز خرابی آن ها معایب دیگری ندارند و همان خرابی یا بروز مشکل نیز می تواند با نگهداری اصولی همواره از بین برود، در صورتی که سیستم پکیج دیواری شما خراب شد و نیاز به تعمیر پکیج داشتید می توانید از خدمات مجموعه سرویسکاران دکتر آچار استان تهران استفاده کنید.

پکیج ها به دو مدل دیواری و زمینی و در دسته ی بعدی پکیج شوفاژ می باشد، در خانه های امروزی که بیشتر آپارتمانی است از پکیج دیواری استفاده می شود، که این پکیج ها بر اساس نوع سوختی که استفاده می کند دسته بندی می شوند.

تکنسین های ما در دکتر آچار انواع تعمیرات پکیج و تعمیر پکیج دیواری در تمامی برندهای بازار را با بهره گیری از تخصص خود به بهترین شکل تعمیر کرده و همواره تکنسین های این مجموعه سعی دارند به جای تعویض قطعات به تعمیر قطعات بپردازند  و با ارائه بهترین خدمات تعمیر پکیج در محل انجام می دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن