چگونه مشتریان متوجه می شوند که بسته وب خود به پایان رسیده است؟
بیشتر حامیان تلفن همراه از بسته های نیروی انگیزشی مدیر وب استفاده می کنند ، اما پس از خاتمه این بسته ها ، وب با پرداخت رایگان تعیین می شود ، که برای مشتریانی که با بسته های مشخصی که در سرپرستان وجود دارد ، متوسط نیست. به همین دلیل است که دانستن چه موقع بسته شدن وب بسیار ضروری است و چند مشتری تضمین می کنند که به روشی ایده آل به آنها گفته نمی شود.
همانطور که توسط ایسنا نشان داده است ، اکثر سرپرستان قابل حمل از بسته نرم افزاری برای استفاده از وب استفاده می کنند ، زیرا به نظر می رسد بسته های وب منطقی هستند و وظایف وب رایگان به طور مداوم برای مشتریان هزینه بالایی داشته است ، و اکنون به سختی هر شخصی از استفاده مالیات رایگان و استفاده از متنوع وب استفاده می کند. مشتری بیشتر از بسته های ارائه شده توسط سرپرستان ، و با تمام شدن این بسته ها ، وب برای مشتری با وظیفه رایگان تعیین می شود.
در اهداف خود در سال 1995 ، کمیسیون اداری رادیو 20 درصد از سود وب سایت را کاهش داد تا وظیفه مدیریت همه کاره اطلاعات سیم کارتهای بدون تغییر را 0.4 ریال در کیلوبایت و 0.6 ریال برای سیم کارتهای اعتباری تعیین کند.
حامیان مدیران مختلف به این شانس که آنها از اطلاعات وب رایگان خود استفاده کرده اند ، می دانند که این استفاده به هیچ وجه معتدل نیست ، بنابراین حدود 80٪ از استفاده از اطلاعات قابل حمل در حال حاضر هماهنگ با نیروی انگیزشی مدیران است. بسته های تخفیف
اطلاعات مربوط به بهترین راه برای خرید ، تصویب و سؤال درباره تساوی ضبط برنامه های نیروی محرک و بسته های تخفیف وب از طریق ورودی رسمی مدیران قابل حمل اعلام می شود. سرپرستان نیز از استراتژی پیامکی و کد سفارش USSD برای روشن کردن تایید کنندگان در مورد وضعیت مربوط به بسته های وب خریداری شده ، از جمله حجم یا زمان قانونی بسته استفاده می کنند.
در چنین مواردی ، خوب است که به هنگام پایان بسته وب ، به مشتری اطلاع دهید. در استراتژی پیام کوتاه ، در دو مرحله پیام کوتاه با ماده ای که زمان یا حجم بسته نرم افزاری در حال اتمام است و علاوه بر این پس از خاتمه اعتبار ، آغاز استفاده رایگان از وب اعلام می شود. در تکنیک کد سفارش USSD ، هر دو طرفدار سیم کارت دائمی و قبل از پرداخت هزینه می توانند کد سفارش لازم را برای آموزش در رابطه با زمان و میزان مشروعیت بسته های وب خود وارد کنند.
برای مشتری های اعتباری که از بسته های وب استفاده می کنند ، اگر بسته نرم افزاری بسته شده و داده ها ارائه نشده اند ، استفاده از وب با پرداخت رایگان می تواند به اعتبار اعتباری مشتریان پایان دهد. عدم وجود داده برای مشتری های استاندارد می تواند نتایج تأسف انگیز تری داشته باشد ، فرض بر این است که وب مشروط به آنها بسته نمی شود و مشتری همچنان از استفاده از وب با کارمزد رایگان استفاده می کند ، این می تواند هزینه های اضافی را در صورتحساب قابل حمل مشتری ، که مطابق با آن مشخص شده است ، در پی داشته باشد. تغییر نکردن سیم کارت مشتری ممکن است هزینه قابل توجهی باشد.
به همین شکلی که ممکن است اینترنت ایرانسل ، چند مشتری تضمین می کنند که هنگام بسته شدن وب سایت ، از آنها مطلع نیستند. درست زمانی که بخش عظیمی از بسته نرم افزاری خود را خرج کرده اند و مثلاً 200 مگابایت از بسته نرم افزاری آنها باقی مانده است ، آیا پیام داده می شوند و پس از آن گفته می شود که بسته نرم افزاری آنها به پایان رسیده است که اگر سیم کارت آنها قابل توجه باشد ، هزینه آنها شارژ خواهد شد. چه زمانی. آنها دریافتند که بسته وب آنها خاتمه یافته است و طبیعتاً از اتهام مشتری مبنی بر پرداخت مالیات رایگان متهم می شود.
در هر صورت ، مدیر ایرانسل توضیح داد: در پنج دوره ، با ارسال پیام کوتاه از ساعت تهیه تا حد امکان بسته نرم افزاری ، بقیه جلد جلسات به اندیکاتورها توصیه می کند که این داده ها شامل زمان پایان بسته نرم افزاری و آغاز استفاده رایگان. به Endorsers می توان از بقیه حجم بسته های خود از طریق برنامه ایرانسل My یا با شماره گیری کد سفارش # 555 * گفت. به همین ترتیب ایرانسل این امکان را برای هواداران اجرای طرح کنترل استفاده رایگان از طریق برنامه ایرانسل من یا کد سفارش شماره 3 * 2 * 3 * 555 * امکان پذیر کرده است. با تصویب این ترتیب مشترک ، وی احتمالاً می تواند در صورت داشتن یک مجموعه وب عملکردی ، از وب قابل حمل استفاده کند.
علاوه بر این ، با وجود اینکه انتقال بسته نرم افزاری وب به تایید کنندگان مدیر قابل حمل اولیه منتقل شده است ، آنها خود می توانند شماره لاتین 0 را به 8080 ارسال کنند ، کدهای درخواست # 320 * 10 * و # 0 * 100 * یا را شماره گیری کنند. به حساب "همه کاره من" اشاره کنید. در my.mci.ir ، درباره بقیه بسته وب خود آموزش ببینید.
همچنین تأیید کنندگان Rytl می توانند با شماره گیری کدهای درخواست # 142 * و # 144 * ، بسته وب وب سیم کارت Rytl باقی مانده خود را مشاهده کنند.
انتهای پیام
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کاشت مو بهتر است یا پروتز مو ؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کولر گازی بانه و مدلهای مختلف آن
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بخش انرژی گلایه muddying آینده از شن و ماسه معادن
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی