آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه نخل منطقه ۲۲ ارزش اقتصادی دارد؟

سکونت در منطقه ۲۲ تهران تجربه زندگی آرام و به دور از شلوغی و ترافیک شهر تهران را برای شما فراهم می کند. یکی از

توسط AKHBAREMAAAA در 15 تیر 1400

سکونت در منطقه ۲۲ تهران تجربه زندگی آرام و به دور از شلوغی و ترافیک شهر تهران را برای شما فراهم می کند. یکی از پروژه های موفق که اکنون در مرحله فونداسیون است، پروژه نخل می باشد که تحت نظر هوا و فضای سپاه در حال اجرا می باشد و کار نظارت آن نیز بر عهده فرزاد دلیری قرار داده شده است.

از جمله خصوصیات متمایز پروژه نخل می توان به کاربری تجاری مسکونی آن اشاره کرد که شرایط ویژه ای را برای ساکنین به وجود آورده است. از مجموعه 26 طبقه که برای هر برج از پروژه نخل در نظر گرفته شده، 3 طبقه  آن دارای کاربری تجاری خواهد بود.

شرایط واگذاری واحد های پروژه نخل

واگذاری این واحد ها به خریداران به صورت واگذاری سهام به آن ها انجام می گیرد. به عبارت دیگر شما برای صاحب خانه شدن باید در ابتدا مبلغی را به عنوان بیعانه واریز کنید تا حداقل صاحب یک سهم شوید.

با اختصاص گرفتن یک سهم به شما حالا می توانید در موعد مقرر به پرداخت های خود اضافه کنید و سهم خود را افزایش دهید تا به متراژ دلخواه برسید. حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که اگر نتوانید پرداختی کافی داشته باشید چه اتفاقی می افتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در این صورت شما می توانید از ارزش افزوده آن استفاده کنید و در نتیجه هیچ ضرری را متضمن نمی شوید و این فوق العاده است!

 

دلایل ارزش اقتصادی پروژه نخل

این نوید را به شما می دهیم که با سرمایه گذاری در پروژه نخل می توانید در آینده نه چندان دور صاحب ملک با ارزش چندین برابر شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط پیش فروش این برج می توانید به مقاله شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه نخل منطقه ۲۲ به چه صورت است؟ مراجعه کنید.

 

 

از دیگر دلایل با ارزش بودن واحد های پروژه نخل، شرایط مکانی و امکانات رفاهی آن است. در این باره باید بگوییم که منطقه قرار گیری پروژه در آن دارای آب و هوای بسیار عالی و نیز موقعیت مکانی با دسترسی آسان به مراکز مهم است. از جمله دسترسی های برج های نخل می توان به دسترسی به اتوبان های مهم و نیز مراکز تجاری مهم اشاره کرد. دریاچه چیتگر، باغ گیاه‌شناسی، مرکز خرید طوبی و ایرانمال از مهم ترین مراکز در دسترس این پروژه است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن