استریم کردن فیفا و رابطه ای که بین پول موجود در بازی وجود دارد!

FIFA 21 به زودی منتشر خواهد شد؛ بدین ترتیب فرصتی عالی برای کسب درآمد در حین بازی وجود خواهد داشت. این عنوان با

توسط AKHBAREMAAAA در 31 خرداد 1400

FIFA 21 به زودی منتشر خواهد شد؛ بدین ترتیب فرصتی عالی برای کسب درآمد در حین بازی وجود خواهد داشت. این عنوان بازی جدیدی است که در مسابقات FIFA eSports سال آینده انجام خواهد شد. FIFA 21 قرار است در تاریخ 9 اکتبر 2020 در Xbox، PS4 و PC منتشر شود. آیا شما قابلیت تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فیفا را دارید؟ در غیر اینصورت چرا روی نتایج این بازی ها شرطبندی نمی کنید؟ اگر شما هم جزو علاقمندان بازی فوتبال هستید، باید بدانید که راهی برای کسب درآمد از این بازی ها وجود دارد. در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه می توان از این بازی ها کسب درآمد کرد. همچنین اگر علاقه مند به کسب پول فیفا از روش های رایگان هستید می توانید ادامه این مقاله را دنبال کنید.

استریم کردن فیفا

در حالیکه بازی خود را بهبود می بخشید، بهترین راه کسب درآمد برای شما تبدیل شدن به یک استریم کننده پولی فیفا است. این راهی ایده آل برای کسب درآمد مبتدیان است؛ زیرا هر کسی می تواند با تجهیزات و مهارت مناسب، یک لایو استریم را آغاز کند. استریمرها از روش های مختلفی می توانند کسب درآمد کنند. اکثر آنها با درج تبلیغات پولی در کانال هایشان و اهداء پول از طرف طرفداران شروع به کار می کنند. زمانیکه کانال شما بالا بیاید، حمایت های مالی برندهای تجاری، یکی دیگر از راه های کسب درآمد از FIFA خواهد بود.

castro_1021 streaming fifa

Edwin Castro استریم کننده ای است که از طریق FIFA به شهرت رسیده است. کاسترو از پلتفرم Twitch که نزدیک به دو میلیون دنبال کننده و 21000 مشترک دارد، استریم می کند. او همچنین یک کانال YOUTUBE در کنار این کانال دارد که درآمد بیشتری برایش به همراه داشته است. ارزش خالص دارایی او 3 میلیون دلار است! یعنی به طور متوسط سالیانه 630،000 دلار تنها از استریم کردن FIFA پول در می آورد.

البته بدست آوردن این تعداد مخاطب مدتی طول خواهد کشید، اما اگر صبور باشید پول زیادی در این کار است. هم اکنون با انتشار FIFA 21 زمان مناسبی برای کسب درآمد به عنوان یک استریم کننده است.

رقابت در رویدادهای eSports

ممکن است با خود فکر کنید که شانسی برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای ندارید. با این حال اگر شما استعداد بازی در FIFA را دارید، ورود و رقابت در مسابقات eSports برای پول درآوردن چندان دور از انتظار نیست. اگر می خواهید در این مسابقات شرکت کنید، اولین هدف شما باید ورود به لیگ ePremiere باشد. شما با کسب 27 پیروزی در یک تورنمنت می توانید صلاحیت حضور در این لیگ را پیدا کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن