انواع اندروید باکس در بازار

مینی رایانه های اندرویدی که در همه جا با اندازه های کوچک اندروید باکس سینماتیو لایت قابل کلیک کنید استفاده هست

توسط AKHBAREMAAAA در 24 مرداد 1399
مینی رایانه های اندرویدی که در همه جا با اندازه های کوچک اندروید باکس سینماتیو لایت قابل کلیک کنید استفاده هستند ، همه قابل حمل هستند زیرا از نظر اندازه و وزن کمی هستند ، برخی از آنها مستقیماً به عنوان یک دانگل به مانیتور وصل می شوند.

اندروید باکس ال جی

آنها را می توان به چند روش کلی طبقه بندی کرد: 1- براساس روش اتصال: برخی از جعبه های اندرویدی اندروید باکس سینماتیو لایت چوب هستند و مانند دانگل HDMI به پشت تلویزیون یا VIDEO PROJECTOR وصل شده اند یا جعبه هستند و با کابل HDMI وصل شده اند. پیشنهاد اندروید باکس سینماتیو لایت گجت سنتر به دلیل کوچک بودن جعبه ، از Android استفاده کنید این یک جعبه است (نه چوب) زیرا درگاه های بیشتری دارد و معمولاً از سخت افزار قدرتمند تری برخوردار است و از گرمای کمتری برخوردار است.

اندروید باکس دیوار

2- براساس قیمت: نحوه قیمت گذاری اندروید باکس سینماتیو لایت در تلویزیون های هوشمند یا رایانه های کوچک اندرویدی بر اساس RAM و CPU ، پشتیبانی از فرمت 4K و نسخه اندرویدی آنها. پس از آن ، برند و گارانتی در افزایش قیمت تأثیر دارند. پشتیبانی از تماشای فیلم های 4K است و دارای یک CPU قدرتمند اندروید باکس سینماتیو لایت برای اجرای برنامه ها (4 هسته و بالاتر). RAM نیز در سرعت بخشیدن به کارها موثر است. رم DDR3 سرعت بسیار بالاتری نسبت به RAM معمولی دارد. اندروید باکس سینماتیو لایت همچنین قطعاً 2 گیگابایت رم و بالاتر نیز توصیه می شود.

اندروید باکس سینماتیو

3- خروجی ها و ورودی ها - اتصالات: اندروید باکس سینماتیو لایت این که آیا جعبه اندرویدی شما در یک کابل شبکه وصل می شود یا فقط به Wi-Fi وصل می شود یا دارای اتصال بلوتوث است و چندین ورودی USB دارد برای بسیاری از افراد مهم اندروید باکس سینماتیو لایت است و شما باید یکی را که استفاده می کنید شناسایی کنید. گجت سنتر پیشنهاد می کند یک جعبه اندرویدی با حداقل 2 USB و HDMI و بلوتوث را انتخاب کنید. 4- دارای یک تیونر داخلی و IPTV: برخی از انواع جعبه های اندرویدی ، که به آنها هیبریدی گفته می شوند ، همچنین توانایی ضبط شبکه اندروید باکس سینماتیو لایت دیجیتال رادیو و تلویزیون ایران را دارند و برخی دیگر با داشتن کابل LAN ، توانایی استفاده از اتصالات IPTV را دارند. ورودی ارائه شده اندروید باکس سینماتیو لایت در مراکز علمی و تفریحی.

قیمت اندروید باکس شیائومی

جعبه اندرویدی ارزان قیمت با قابلیت پخش بلوتوث 4K چه لوازم جانبی را می توان برای مینی اندروید باکس سینماتیو لایت کامپیوتر و یا جعبه اندرویدی خریداری کرد؟ جعبه های اندرویدی معمولاً دارای کنترلی هستند اندروید باکس سینماتیو لایت که به نوعی دارای بوت لودر هستند ، اما تجربه نشان داده است که از آنجا که این وسایل برای مرور وب استفاده می شود و بیشتر از تماشای فیلم ، می توان اندروید باکس سینماتیو لایت به ماوس هوا یا صفحه کلید و ماوس بی سیم مجهز شد. دو مورد از این ابزارها را اینجا ببینید.
آخرین مطالب