با سرعت نور با شمع خودرو نور

  با سرعت نور با شمع خودرو نور شرکت کارخانجات لوازم اتومبیل ایران با نام تجاری شمع نور، در سال 1352 با

توسط AKHBAREMAAAA در 26 خرداد 1400

 

با سرعت نور با شمع خودرو نور

شرکت کارخانجات لوازم اتومبیل ایران با نام تجاری شمع نور، در سال 1352 با همکاری و تحت لیسانس شرکت رابرت بوش آلمان در شهر صنعتی البرز قزوین تأسیس گردید و هم اکنون با نزدیک به نیم قرن تجربه در امر تولید شمع و وایر شمع و برخی از قطعات برقی موتورهای بنزینی و گازسوز بر اساس استانداردهای جهانی و بوش آلمان فعالیت دارد .

نتیجه سال‌ها تلاش و استفاده از مواد مصرفی که با دقت بسیار بالا انتخاب شده و همچنین کنترل دقیق محصول در زمان تولید و آزمایشات اصولی و استفاده از دانش فنی بوش آلمان، باعث ورود ما به بازارهای بین‌المللی و رسیدن کیفیت محصولات به سطحی عالی شده است .

 

این شرکت برای کارخانجات ایران خودرو، سایپا، نیرو محرکه و پارس خودرو شمع تولید نموده و به آن‌ها عرضه می‌نماید. در ادامه گفتنیست که شمع نور به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در تأمین شمع، علاوه بر صنایع خودروسازی، نیاز بخش خدمات پس از فروش و بازار قطعات یدکی خودرو در کشور را نیز تأمین می‌نماید .

 

شمع نور تحت لیسانس بوش آلمان تولید انواع شمع را در ایران بر عهده دارد .همانند شمع های بوش شمع نور از آلیاژ ایتریوم (Yttrium) در الکترود مرکزی استفاده می کند که این آلیاژ به استناد بوش آلمان مقاومت بیشتری در برابر فرسایش و خوردگی دارد.

شمع نور با آلیاژ و گپ استاندارد ، احتراق کامل گاز درون سیلندر را تضمین می کند و با از بین بردن ناک و لرزش در موتور ، ضمن افزایش شتاب به عمر طولانی موتور کمک شایانی می کند و طراحی آن ویژه انواع خودروهای LPG و CNG می باشد…..

 



اگر به دنبال تهیه لوازم یدکی و شمع با کیفیت هستید اینجا کلیک نمایید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن