در کمتر از 10 دقیقه واتس اپ را بدون دسترسی به تلفن مورد نظر هک کنید

همانطور که می دانید WhatsApp یک برنامه پیام رسان است که علاوه بر ویژگی های بسیاری که در اختیار کاربران خود قرا

توسط AKHBAREMAAAA در 20 مرداد 1400

همانطور که می دانید WhatsApp یک برنامه پیام رسان است که علاوه بر ویژگی های بسیاری که در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، سرعت خوبی نیز دارد. این عوامل باعث محبوبیت این برنامه در بین افراد مختلف شده است. ناگفته نماند که به دلیل فیلتر شدن تلگرام در کشور ما تعداد کاربران این پیام رسان در حال افزایش است. اما اگر می خواهیم در مورد امنیت این پیام رسان محبوب صحبت کنیم ، باید بگوییم که این نرم افزار مانند رقیب خود (تلگرام) بر اساس ادعای نفوذناپذیری آن است. اما آیا واقعاً امکان هک واتس اپ وجود ندارد؟ اگر چنین است ، هر روز اخباری درباره هک واتس اپ می شنویم؟ اگر می خواهید پاسخ این س andال و س questionsالات مشابه را دریافت کنید ، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد امنیت و چگونگی هک واتس اپ به طور مفصل صحبت کنیم.

آیا اصلاً می توان به WhatsApp نفوذ کرد؟

واتس اپ به دلیل سرعت پیام رسانی عالی و همچنین امنیت بالا در حفظ حریم خصوصی کاربر ، در بین کاربران بسیار محبوب شده است. سوالی که ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید این است که اگر امنیت واتس اپ بالا است ، چگونه می توانم وارد واتس اپ شوم؟

اول از همه باید گفت که هک واتس اپ با دسترسی به سرور اصلی تقریباً غیرممکن است ، زیرا یکی از مزایای این برنامه امنیت بالای سرور آن است. اما واتس اپ از راه های دیگری هک می شود ، به روشی که می توان گفت هکرها واتس اپ را دور می زنند. روش های مختلفی برای کار در این زمینه وجود دارد که یکی از آنها هک واتس اپ بدون استفاده از برنامه ای است که نیاز به دسترسی مستقیم به تلفن شخص دارد.

با این روش که ساده ترین راه برای هک WhatsApp است ، هکر ابتدا نسخه ای از Windows WhatsApp را روی رایانه خود نصب می کند. پس از نصب برنامه و اجرای آن ، با صفحه ای با کد QR روبرو می شود. در این مرحله ، WhatsApp را روی تلفن همراه خود باز کنید و با کلیک بر روی نماد سه نقطه در بالای رابط ، گزینه "WhatsApp Web" را انتخاب کنید. پس از باز کردن صفحه اسکن ، دوربین تلفن را در مقابل کد QR موجود نشان داده شده در نسخه دسک تاپ WhatsApp قرار می دهد تا کد را اسکن کند. به محض اسکن کد ، حساب شما به سرعت در برنامه دسک تاپ همگام سازی می شود. به این ترتیب حساب WhatsApp شما هک می شود و تمام فعالیت های شما در این پیام رسان برای هکر قابل مشاهده است.

البته این روش معایبی نیز دارد که یکی از آنها عدم نمایش پیام های صوتی و تصویری در رایانه است. مشکل دیگر این روش این است که پس از هک شدن با این روش ، در قسمت WhatsApp Web ، نام دستگاه شما به عنوان یک هکر دیده می شود و شخص مورد نظر متوجه اتصال شما به حساب شما می شود.

اما راه دیگر برای هک واتس اپ ، هک گوشی و سپس دسترسی به اطلاعات واتس اپ از این طریق است. هکرها با استفاده از برنامه های مختلف به تلفن شخص مورد نظر نفوذ می کنند و بنابراین کلیه اطلاعات تلفن مورد نظر را به دست می آورند. این اطلاعات همچنین ممکن است شامل اطلاعات موجود در حسابهای وی باشد. به این ترتیب هکر موفق شد همه پیام رسان ها از جمله واتس اپ را هک کند.

یکی از برنامه هایی که به شما امکان می دهد کل تلفن خود را هک کرده و به اطلاعات پیام رسانی خود دسترسی پیدا کنید ، برنامه XSpy است. این برنامه برای کنترل و نظارت بر کودکان در فضای مجازی از سیستم کنترل کودک طراحی شده است که فرصت های زیادی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در زیر بیشتر در مورد این برنامه توضیح خواهیم داد.

برنامه هک واتس اپ

اگر می خواهید به هر بخشی از تلفن همراه فرزند خود دسترسی پیدا کنید ، این کار برای شما بسیار دشوار خواهد بود ، زیرا دسترسی به هر بخشی مانند پیام های متنی ، پرونده ها ، گالری ها ، پیام ها در هر شبکه اجتماعی ، شما می توانید از روش یا نرم افزار استفاده کنید ضروری. اما با بارگیری برنامه هک گوشی و تماشای کودکان در XSpy ، فقط با نصب یک برنامه کاربردی بر روی تلفن فرزندتان ، می توانید کل گوشی فرزندتان را هک و کنترل کنید.

نرم افزار هک XSpy در اختیار والدین عزیز قرار گرفته تا آنها به دلیل ناامن بودن محیط شبکه های مجازی و محیط خارج از خانه بتوانند فعالیت های فرزندان خود را کنترل کنند. این نرم افزار امکان نظارت بر پیام های متنی ، لیست مخاطبین ، تصاویر موجود را فراهم می کند. در گالری فعالیت های کودک خود را در شبکه های مجازی مانند واتس اپ ، تلگرام و اینستاگرام مشاهده کنید.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است:

1- نسخه اول بر روی گوشی کودک قابل نصب است و به محض اتمام مراحل نصب ، آیکون مخفی می شود که حتی باهوش ترین کودکان نیز نمی توانند آن را پیدا کنند.

2- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی XSpy برای والدین است که از تلفن همراه و شماره سریال تلفن خود برای نظارت بر شنوایی کودکان خود استفاده می کنند تا به راحتی از خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

همچنین ، در آخرین نسخه این برنامه ، که با نام XSpy منتشر شده است .

منبع سایت:SPY24

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن