طرز تهیه مرغ سوخاری

مرحله اول اول از همه ، بیایید به مرغ برویم. چاقوی خود را بگیرید ، مرغ سوخاری مرغ را بشویید و سپس آن را به قطع

توسط AKHBAREMAAAA در 4 شهریور 1399
مرحله اول اول از همه ، بیایید به مرغ برویم. چاقوی خود را بگیرید ، مرغ سوخاری مرغ را بشویید و سپس آن را به قطعات کوچکتر برش دهید تا هنگام پخت آنها خوب پخته شوند. شما دو گزینه دارید! یا می توانید مرغ را با ادویه هایی مرغ سوخاری که به شما پیشنهاد داده بودیم طعم دار کنید و برای یک ساعت در یخچال بگذارید تا آماده شود.

سس مرغ سوخاری

مرغ سوخاری یا ادویه ها را با آرد فاقد گلوتن مخلوط کنید. اگر عجله دارید و نمی خواهید 1 ساعت را سپری کنید ، پیشنهاد می کنیم از روش دوم استفاده کنید. تخم مرغ ها مرغ سوخاری را در یک کاسه ضرب کنید و با یک چنگال ضرب کنید تا یکدست شود ، سپس نمک اضافه کنید. مرحله دوم آرد سفید بدون گلوتن را درون یک کاسه بریزید مرغ سوخاری و ادویه های دلخواه را اضافه کنید. سطح سوم نان های بدون گلوتن را درون یک کاسه بریزید و آماده کنید. مرحله چهارم خوب حالا همه چیز ساده است! مرغ سوخاری ابتدا قطعات مرغ را در آرد فاقد گلوتن فرو کنید. سپس تخم مرغ را داخل آن بچرخانید ، اکنون آن را درون یک کاسه نان های بدون گلوتن قرار دهید تا آرد سطح مرغ را بپوشاند. برای افزایش ضخامت مرغ سوخاری پودرهای سوخاری می توانید مرحله تخم مرغ و آرد سوخاری را تکرار کنید.

مرغ شکم پر سوخاری

مرحله پنجم مرغهای ما آماده بود. اکنون به بخشی رسیدیم مرغ سوخاری که در مورد موضع میانه صحبت کنیم. اگر سرخ کن هستید ، می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. دمای 180 درجه و زمان پخت 10 تا 15 دقیقه را توصیه می کنیم. اگر سرخ کردن ندارید ، جوش شیر یا هر گلدان کوچک دیگری کار ما را شروع می کند. حدود 5 سانتی متر روغن مرغ سوخاری را در شیر در حال جوش بریزید. روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا کاملاً داغ شود. حالا تکه های مرغ را به وسیله دانه اضافه کنید. حدود 7 تا 10 دقیقه طول می کشد تا مرغ به خوبی طلایی و نان تست شود. مرحله ششم بعد از پخت و پز ، قطعات مرغ را روی یک قفسه مرغ سوخاری آشپزخانه یا دستمال روغنی قرار دهید تا روغن اضافی آن برطرف شود. مرغهای ناز ما آماده هستند! برای سرو می توانید از انواع سس ، سیب زمینی سرخ شده ، قارچ سرخ شده ، مرغ سوخاری حلقه پیاز سرخ شده ، سبزیجات و .. استفاده کنید.

رستوران مرغ سوخاری

مرگ یک سفالگر زمان پخت و پز قطعات مرغ (سینه ، ران و ...) مرغ سوخاری متفاوت است. بهتر است همان قطعات را با هم سرخ کنید. خرده سوخاری ها را روی حرارت ملایم سرخ کنید. مرغ سوخاری فقط مراقب باشید ظرف را نبندید یا تخم مرغ کف کند. برای کاهش جذب روغن در مرغ سرخ شده خود حتما روغن را خوب گرم کنید. اگر مرغ سرخ شده تند را دوست دارید ، در ترکیب ادویه خود از فلفل قرمز بیشتری استفاده کنید.

مرغ سوخاری نی نی سایت

برای مرغ سرخ شده ، سیب زمینی سرخ شده ضروری است! توصیه می کنیم برای سیب زمینی های ترد و آجیل رستوران ابتدا ابتدا مرغ سوخاری آن را حدود 2 دقیقه در آب جوش بپزید و سپس آنرا سرخ کنید. همچنین می توانید حلقه های پیاز سرخ شده را دقیقاً با روش مرغ تهیه کنید. فقط مراقب باشید حلقه های پیاز را تا زمانی که خوب پخته نشوند ، مرغ سوخاری سبقت نگیرید. الان ساعت کی است؟ مرغ کباب شده با آرد نان فاقد گلوتن تهیه شد. وقت مرغ سوخاری آن است که غذای ترد و خوشمزه خود را سرو کنیم و از سلامتی و سبکی آن لذت ببریم. امیدوارم از این مرغ سرخ شده سالم و خانگی لذت ببرید!
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن