فرق بین سرور مجازی بورس با اینترنت معمولی

چرا باید این سرویس را خریداری کنم؟ سرور مجازی بورس اینجا آیا با اینترنت من در حال حاضر متفاوت خواهد بود؟ حتما

توسط AKHBAREMAAAA در 3 شهریور 1399
چرا باید این سرویس را خریداری کنم؟ سرور مجازی بورس اینجا آیا با اینترنت من در حال حاضر متفاوت خواهد بود؟ حتما تست سرعت بالا را روی سیستم خود بررسی کنید ، توجه داشته باشید که اگر به دنبال خراش دادن سر هستید ، موضوع میلی ثانیه است و اگر بعداً فقط روی 100 میلی ثانیه کلیک کنید ، ثبت نام سهام شما 5 ثانیه بالا می رود. دلیل این امر نیست که شما طی 5 ثانیه درخواست خود را انجام داده اید ، به این سرور مجازی بورس دلیل است که ممکن است همه درخواست ها در ثانیه اول به بازار سهام رسیده باشند. همان مواردی که در 100 میلی ثانیه اول درخواست شده است.

دایرکت فا

اما در نظر بگیرید که 10،000 درخواست در کمتر از 100 میلی ثانیه به بورس کالا می رسد و بورس کالا هم اکنون باید یکی یکی را سرور مجازی بورس در بانک اطلاعاتی ذخیره کند و زمان ثبت نام نیز ذخیره می شود ، مانند یک صف نانوایی که 100 نفر ممکن است در نانوایی ها در آن شرکت کنند. دوم دوم ، اما هیچ کس پس از رسیدن به ثانیه اول ، او بعد از نیم ساعت نان می تواند دریافت کند. بیشتر پینگ های اینترنتی خانگی بیش از 50 میلی ثانیه است ، سرور مجازی بورس به این معنی که شما برای اولین بار قافیه را از دست می دهید ، به عنوان مثال ، حتی اگر بتوانید در 20 میلی ثانیه اول درخواست را ارسال کنید ، با فرض اینکه بارگیری و آپلود شما عالی است و شما با 70 میلی ثانیه تمام می شوید. سرور مجازی بورس شما به بازار بورس خواهید رسید و شک نکنید که رتبه شما بالاتر از 1000 خواهد بود.

سرور برای متاتریدر

اما سرورهای Pink Toshen اغلب کمتر از 10 میلی ثانیه هستند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد نرم افزار بورس خود و همچنین نحوه کار و ترفندهای کاری آن ندارید. توجه داشته باشید که Toshen تایپ شما را به هیچ وجه تضمین نمی کند سرور مجازی بورس ، تنها خدماتی که Toshen به شما می کند سرعت خالص بالای 100 میلی گرم و پینگ زیر 10 میلی ثانیه است و سخت افزار نسل نهم سرورهای HP است. با چه سخت افزاری و با چه سیستمهایی می توانیم از این سرورها استفاده کنیم و به هم وصل شویم و چند نفر همزمان بتوانند به هم وصل شوند؟ با هر سیستم رایانه ای و لپ تاپی سرور مجازی بورس با حداقل تنظیمات حداقل: به هیچ وجه سخت افزار شما پس از اتصال درگیر بورس سهام نمی شود و پس از اتصال به سرور ، کلیه عملیات روی سرور انجام می شود.

اتوکلیکر بورس

با حداقل سرعت اینترنت خانگی می توانید سرور مجازی بورس به هم متصل شوید: شما حتی می توانید با حداقل 300 kbps بر ثانیه حتی با شبکه تلفن ، adsl net و سایر ارائه دهندگان اینترنت به سرور تبادل مجازی متصل شوید. همچنین می توانید از طریق تلفن متصل شوید: بله ، می توانید به کمک سرور مجازی بورس نرم افزار RD Client با تمام مدل های تلفن و موبایل به سرور وصل شوید. فقط آن را بارگیری کرده و با استفاده از اطلاعاتی که پس از خرید به شما می دهیم ، به سرور متصل شوید. کار با تلفن فقط کمی سخت تر است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن