قیمت داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟  حیاتی رویش تولید و ساز در شهرها و همچنین رشد تکنولوژی،

توسط AKHBAREMAAAA در 17 آذر 1400

داکت اسپلیت چیست؟ 

حیاتی رویش تولید و ساز در شهرها و همچنین رشد تکنولوژی، سیستم‌های جدیدی به جهت تهویه مطبوع ساختمان‌ها طراحی شده که از جدیدترین آن‌ها می‌توان به داکت اسپلیت اشاره کرد. داکت اسپلیت مانند کولر گازی کانالی نوعی سیستم تهویه مطبوع دو تکه میباشد و ساختمان آن نیز مثل اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی (هواساز) و یک یونیت خارجی (کندانسور + کمپرسور) تشکیل شده و بوسیله لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند.

یونیت خارجی وظیفه خنک کردن مبرد و یونیت داخلی وظیفه هوادهی را بر عهده دارند که در این سیستم هوای داخل محفظه در یک سیکل بسته وارد هواساز داخلی شده و بعد از خنک شدن مجددا به گوشه و کنار گشوده می شود (هواساز می بایست باطن محفظه کارگزاشتن شود). در سیستم داکت اسپلیت کلیه اجزا در داخل ساختمان به صورت نهفته و بیرون دید قرار میگیرد و به طور معمول در فضای سقف جای‌گذاری شده و کندانسور(چگالنده) بیرون از فضای داخلی ساختمان کارگزاری می‌شود.

در واقع در فضای داخلی ساختمان تنها دریچه‌های هوا و سیستم پنل برای تنظیمات مربوطه تماشا میشود و فشار حتمی برای هدایت هوای مطبوع را از شیوه کانال‌ها آماده می‌کند. داکت اسپلیت‌ها در دو دسته معمولی و اینورتر عرضه می شوند که مدل اینورتر صدا و نویز کمتر، قدمت بیشتر و راندمان بالاتری دارد. در واقع جور اینورتر حیاتی بدور متغییری که دارااست اهمیت ارتقاء یا کاهش دما اساسی تغییر در دور دستگاه، مصرف انرژی را کاهش می دهد

قیمت داکت اسپلیت

پارامترهای مختلفی در ارزش داکت اسپلیت تاثیر گذار است، به مراد اطلاع از هزینه ی درخواستی برای خرید این متاع کلیدی ما با شماره های موجود در تماس باشیددیتاها تام در گزینه مشخصات و ارزش هر یک از محصولات موجود در لیست فروش مان هم به طور کامل درج شده است.

از جمله پارامترهای اثر گذاری گذار در قیمت داکت اسپلیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•          کیفیت محصول

•          نوع آن

•          ساز و کار

•          استانداردهای به کار رفته

•          برند تولید

•          ابعاد و اندازه ی آن

هر یک از پارامترهای یاد شده می تواند بها نهایی همین جنس را به میزان قابل ملاحظه ای زیر در دست گرفتن قرار دهدلازم به ذکر میباشد که هزینه ی داکت اسپلیت یک میزان معلوم و استاندارد در بازار دار به همین عامل هرگاه این کالا به بها پایین به شما توصیه شود در همین رخ به میزان مرغوب بودن و کارایی آن مشکوک باشید زیرا لزومی وجود ندارد که یک جنس اورجینال کلیدی کارایی مناسب ، به هزینه های کمتر فروخته شود. سودجویان معمولا به مراد جلب اعتنا خریدار، هزینه های کمتری را به جهت محصولات غیر اصل خویش توصیه می دهند. داکت اسپلیت غیر استاندارد و بی میزان مرغوب بودن نه صرفا هزینه ی صرف شده را به باد خواهد داد بلکه به عامل کارکرد نامطلوب می تواند مشکلات بخش اعظمی به ملازم داشته باشد.

منبع: tasisat.com

آخرین مطالب