ویباکس چیست و خرید آن در بازی فورتنایت به چه صورت انجام می شود؟

ابتدا به معرفی بازی فورتنایت بپردازیم که کاربران زیادی را شیفته خود کرده است و به چنان محبوبیتی دست پیدا کرده

توسط AKHBAREMAAAA در 30 خرداد 1400

ابتدا به معرفی بازی فورتنایت بپردازیم که کاربران زیادی را شیفته خود کرده است و به چنان محبوبیتی دست پیدا کرده است که حتی سازندگان بازی نیز این تصور را نمی کردند. بازی فورتنایت به دلیل گرافیک متفاوت و فوق العاده ای که دارد بسیار محبوب و هیجان انگیز است و حتی کاربرانی را که علاقه زیادی به بازی ندارند را شیفته رنگ و جلوه های ویژه خود می کند.

طبیعی است این بازی پرطرفدار سازندگان خود را بر این وا می دارد که علاوه بر سرگرمی کاربران خود درآمد هایی را نیز از این راه برای تیم سازنده خود کسب کنند و بازی را طوری طراحی کنند که نوعی وابستگی در بازیکن به وجود آید. این وابستگی در گیمر او را مجاب می کند که برای انجام بعضی از مراحل و یا به دست آوردن بعضی سلاح ها و تجهیزات هزینه ای را نیز پرداخت کنند.

در فروشگاه تجهیزات، سلاح و تجهیزاتی وجود دارد که برای استفاده کاربر از آن ها حتما باید آن ها را خریداری کرد. خرید تجهیزات و سلاح ها در فروشگاه تجهیزات، حتما و حتما توسط ویباکس ها در بازی باید خریداری شوند.

ویباکس چیست

در بازی های آنلاین معمولا در ازای بعضی از کار ها و یا انجام بعضی از مراحل در بازی جوایزی در نظر گرفته می شود که در بازی های مختلف به اسم های مختلفی نام گذاری شده اند. این جوایز و واحد های پولی در فورتنایت ویباکس نام دارد.

نحوه خریداری و یا به دست آوردن ویباکس در فورتنایت

ویباکس را می توان هم خریداری کرد و هم به صورت رایگان به دست آورد.

نحوه خرید ویباکس در فورتنایت: همان طور که در بالا اشاره کردیم طراحان بازی برای خود منبع درآمدی را از این بازی در نظر گرفته اند که این منبع درآمد آن ها خرید همین ویباکس ها توسط کاربران از فروشگاه های درون بازی فورتنایت است؛ به گونه ای که کاربر به فروشگاه درون بازی رفته، مقدار ویباکسی که لازم است را انتخاب کرده و با توجه به مراحلی که در پیش روی دارد وجهی را در قبال خرید ویباکس پرداخت می کند.

ویباکس ها به تعدادی که کاربر انتخاب کرده است به بازی او اضافه می شود و گیمر می تواند با این ویباکس ها سلاح و تجهیزات پیشرفته و جدید را خریداری کند و یا سلاح های خود را به روز رسانی کند.

محدودیت خرید ویباکس: انجام این کارها تا به اینجا در شرایط عادی در کشورهایی انجام می شود که خریداری کارت های اعتباری بین المللی برای آن ها منعی نداشته باشد و به راحتی بتوانند آن ها را تهیه کنند اما در کشور ما ایران با توجه به محدودیت های اعمال شده و تحریم ها خرید کارت اعتباری برای عموم مردم غیر ممکن است.

تنها بعضی از فروشگاه های معتبر که دارای حساب های بین المللی هستند، می توانند کارت های اعتباری بین المللی را خریداری کنند و بازیکن از طریق آن ها ارزهای موجود در فروشگاه ها را خریداری کند. کاربر با مراجعه به این فروشگاهای معتبر می تواند اقدام به خرید ویباکس فورتنایت کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن