در طول روز جاناتان میلر است که یک کلاس 10 معلم انگلیسی در Austin, Texas. اما برای چند سال گذشته در شب و در تعطیلات آخر هفته او سوار برای Uber و Lyft به مکمل معلم خود حقوق و دستمزد. سپس در هفته دوم ماه مارس رسید.

“من می گویند مانند 90 درصد از آن فقط متوقف شد” میلر گفت.

Uber و Lyft او ارسال ایمیل در مورد چگونه برای ایمن ماندن و چگونه برای به دست آوردن پول در جاهای دیگر چون در حال حاضر تقاضا برای سواری فقط وجود ندارد.

“اگر در آن بود من کاملا آن را انجام دهد. من فقط به پوشیدن یک ماسک صورت تمام وقت, اما آن را فقط کاملا ارزش آن را انجام rideshares,” او گفت:.

میلر است که هنوز هم در اجرای اقتصاد ارائه مواد غذایی برای بارگذاری می خورد به جای.

دو تا از بزرگترین rideshare شرکت Uber و Lyft باید درآمد سه ماهه خواستار این هفته — Lyft پس از بازارهای نزدیک پنج شنبه و بارگذاری در روز پنج شنبه. Ridership است که راه را برای هر دو و هر دو furloughed و گذاشته کارکنان تمام وقت. آنچه در پیش روست برای این شرکت ؟

دانیال ایوس یک تحلیلگر سهام در Wedbush اوراق بهادار گفت: اعداد برای Uber و Lyft پایین حدود 60 درصد از سال گذشته است. و بارگذاری می خورد که تنها یک پرچین در برابر آن کاهش است.

“من فکر می کنم حدود 10 تا 15 درصد از آن را می توان ساخته شده توسط Uber می خورد” ایوس گفت.

ارزش آن اشاره کرد هر چند که بارگذاری می خورد هنوز هم نمی سودآور است.

Uber و Lyft مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر در اجرای اقتصاد باید به اطمینان سرمایه گذاران آنها برای رشد بیش از کوتاه مدت و بلند نظر که ایوس گفت: ممکن است سخت به فروش برساند.

“ما فکر می کنم حدود 30 درصد از درآمد حاصل از اجرای اقتصاد است که Airbnb, بارگذاری, بلند کردن اجسام, چیزی است که قطع می شود بیش از یک بعدی به دو سال و شاید نیمی از آن از بین می رود هرگز به عقب می آید,” او گفت:.

اما Gene Munster, موسس شریک در Loup سرمایه گذاری است کمی بیشتر خوش بینانه است.

“من فکر می کنم رفتار انسان در حال حرکت است به این ridesharing شبکه. من فکر می کنم وجود دارد فقط یک مقدار زیادی از اصطکاک در اطراف مالکیت اتومبیل و تمام چیزهایی که قبل از وجود همه کسانی که در رشد و تم ها وجود داشته باشد پس از” او گفت:.

مونستر گفت: بعد از شش ماه به دو سال در حال رفتن به سختی برای Uber و Lyft.

این هفته کالیفرنیا دادستان کل شکایت کرد هر دو شرکت مدعی است که تحت یک دولت جدید قانون Uber و Lyft بود misclassified رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل.

برای رانندگان تقاضا برای مزایای بیکاری در اجرای اقتصاد پیچیده است.

Alexandrea Ravenelle نوشت: یک کتاب در مورد به اشتراک گذاری اقتصاد به نام “فشار و فرفره.” او گفت: Uber و Lyft باید بررسی کنید چه مقدار پول یک فرد راننده بود و برای پیمانکار به فایل با دولت فدرال است.

“بسیاری از این سیستم عامل بسیار زیادی به کشیدن پاهای خود را به انجام این کار” Ravenelle گفت.

آنها به کشیدن پاهای خود را به دلیل آنها نمی خواهند به ایالات مانند کالیفرنیا مهمات بیشتر به ادعا می کنند که Uber و Lyft رانندگان کارکنان و پیمانکاران است.

“و اگر کارگران بیکار هستند و با توجه به گرفتن کار از این سیستم عامل, سیستم عامل ممکن است مورد نیاز برای کمک به صندوق بیمه بیکاری” او گفت:.

یکی دیگر از هزینه برای اجرای اقتصاد شرکت هایی که در حال حاضر در حال مبارزه.

است که کشورهای در حال بازگشایی?

بسیاری از ایالت ها شروع کرده اند به استراحت محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. اگر چه اجتماعی-فاصله اقدامات هنوز هم تقریبا در همه جا در این کشور بیش از نیمی از ایالات آمریکا شروع به فاز از اقامت در خانه سفارشات و فاز در کسب و کار reopenings. دیگران مانند نیویورکدر کندتر جدول زمانی.

است takeout مواد غذایی سالم در طول COVID-19?

جواب کوتاه بله است. شما می توانید به خواندن این پاسخ طولانی و تمام هشدارهای اینجا.

است که ارزش آن درخواست برای یک کار در حال حاضر ؟

آن را هرگز لطمه می زند به دنبال, اما به عنوان بیکاری می رسد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ و در دسترس ترین شغل ها در مکان هایی که حمل خطرات مانند سوپر مارکت و یا انبار آن را یک ایده بد به نشستن تنگ یا اگر شما می توانید.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im