شهر نیویورک حمل و نقل سیستم حمل و نقل شهری قدرت سرسام آور است از طریق این بیماری همه گیر. Ridership کاهش یافته است بیش از 90 درصد این سازمان انتظار دارد به از دست دادن بیش از 14 میلیارد دلار از طریق سال آینده.

MTA در حال تبدیل به یک منبع غیر معمول برای یک کمی تسکین: فدرال رزرو, به طور خاص, آن شهرداری نقدینگی, تسهیلات, وام, برنامه برای کمک به دولت های ایالتی و محلی از طریق COVID-19 بحران است.

اقتدار یک زمان سخت گیری به پایان می رسد دیدار حتی در زمان عادی گفت: نیک Sifuentes مدیر اجرایی Tri-State حمل و نقل مبارزات انتخاباتی.

“تنها وجود دارد تا آنجا که هر گونه حمل و نقل عمومی آژانس می تواند با تکیه بر این farebox,” او گفت:.

با سختی هر گونه farebox درآمد MTA را کنار هم قرار دادن یک درهم آمیخته از کمک. Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل ارائه حدود 4 میلیارد دلار. آژانس درخواست برای اضافی $4 میلیارد و اما این لایحه در مجلس سنا است.

با 10 میلیارد دلار کسری که MTA هنوز هم نیاز به پوشش Sifuentes گفت: آژانس به دنبال هر پورت در یک طوفان است.

“برای MTA هنگامی که شما در حال غرق شدن به هر طناب یک گزینه است حتی یک چیز ساییده شده یک,” او گفت:.

یکی از MTA گزینه های است که 3 میلیارد دلار وام از بانک فدرال شهرداری تسهیلات نقدینگی.

“MTA رول بیش از میلیاردها دلار از بدهی های کوتاه مدت در هر سال گفت:” جان Kaehny از داوود دوباره اختراع آلبانی. “بنابراین این امر در واقع فقط یکی دیگر از وام کوتاه مدت منبع.”

بانک فدرال وام پرداخت می شود در بیش از سه سال است.

“چه کسی هک در حال رفتن به قادر به پرداخت این وام در سه سال با توجه به این واقعیت است که COVID درآمد آسیب است که انتظار می رود برای ادامه حداقل تمام راه را از طریق پایان 2021?” Kaehny پرسید.

فدرال وام های ارزان نیست. ست لیمن در آژانس رتبه بندی Fitch در رتبه چگونه تجزیه و تحلیل بانک فدرال شهرداری تسهیلات نقدینگی در مقایسه با فرم های سنتی از استقراض به عنوان مثال اوراق قرضه دولتی. او در بر داشت که MLF بسیار گران تر بود.

MTA, اولین آژانس حمل و نقل در نظر گرفتن استقراض از بانک فدرال با توجه به دلیل بنیاد باروخ Feigenbaum.

“سوال این است که آیا این بهترین راه برای آنها را به امانت بگیرم ؟ این ارزان ترین نرخ؟” Feigenbaum گفت. “و من نمی دانم که در آن است.”

بدون بودجه اضافی به MTA گفت: این ممکن است به مقیاس آن $55 میلیارد به طرح نوسازی مترو. در حال حاضر تمام پروژه های جدید در انتظار هستند.

چه آخرین اضافی COVID-19 مزایای بیکاری?

همانطور که در حال حاضر کسانی که 600 دلار در هفته پرداخت متوقف خواهد شد در پایان ماه ژوئیه. برای بسیاری از بیکاری پرداخت شده است تاسیسات, اما یکی است که در مورد پایان اگر هیچ چیز تغییر. بحث بر سر اینکه آیا یا نه برای تمدید این مزایا همچنان در میان قانونگذاران.

با افزایش تعداد COVID-19 موارد عبارتند از رستوران ها و کافه ها بستن کمر پایین ؟

آخرین شغل گزارش نشان می دهد که 4.8 میلیون آمریکایی رفت و برگشت به کار در ماه ژوئن. بیش از 30 درصد از این کار سود بودند از کافه ها و رستوران ها. اما این صنایع دچار مشکل هستند دوباره. برای مثال به دلیل افزایش شدید در COVID-19 مورد در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت جمهوری خواه افزایش محدودیت در رستوران ظرفیت ها و بسته میله های زندان. آن را ایجاد یک لجستیکی کابوس.

که کسب و کار چک کردم برنامه حفاظت از وام ؟

این شماره ها در — حداقل در بخشی. دولت فدرال منتشر کرده است اسامی شرکت هایی که دریافت وام از $150,000 یا بیشتر از طریق چک حفاظت از برنامه.

برخی از شرکت ها مردم شگفت زده شدم وام شامل Kanye West مد خط Yeezy TGI جمعه و P. F. chang’s. شرکت شما ممکن است به رسمیت نمی شناسد و به خصوص برخی از کسب و کارهای کوچک قادر به استخدام به کارکنان و یا بخشی از بازگشایی با تشکر از وام.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتری در مزایای بیکاری و COVID-19 اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im