برق خودرو سازان افزایش در خوش بینی سرمایه گذاران

این ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب لحظه — در طول یک بیماری همه گیر و رکود در هنگام رانندگی است که راه را به پایین — اما فردی و شرکت های بزرگ سرمایه گذاران در حال پرتاب میلیاردها دلار در ماشین های الکتریکی و کامیون تولید کنندگان.

نیسان سهام افزایش یافت 7% شنبه پس از آن معرفی تمام الکتریکی وسیله نقلیه سودمند ورزش. تسلا سهام به دست آورده اند بیش از 80% این ماه است. سهام در یابو برقی ون ساز سه برابر شده پس از ماه ژوئن است. Nio یک چین مبتنی بر e-SUV شرکت دیدم آن قیمت سهام آمار یک هفته گذشته است. Rivian برقی وانت شرکت مطرح $2.5 میلیارد دلار در هفته گذشته.

چه می گذرد ؟

واضح است که سرمایه گذاران بر این باورند وسایل نقلیه الکتریکی در حال بسته شدن در موتور احتراق داخلی رقابت وقتی که می آید به رانندگی محدوده دسترسی به انرژی و هزینه کل مالکیت.

“من نقطه اوج شروع و در سال 2025” گفت: Seth گلدشتاین ارشد حقوق صاحبان سهام تحلیلگر و صندلی EV کمیته در مورنینگ. در یک دهه او است که پروژه های نیمه تمام خودروهای فروخته شده خواهد بود الکتریکی و یا ترکیبی. “ترین وسایل نقلیه الکتریکی می تواند 300 مایل یا بیشتر در یک شارژ. و است که شماره که در آن مصرف کنندگان می گویند در حال حاضر من در نظر یک وسیله نقلیه الکتریکی.'”

بسیاری برق خودرو سازان در حال شرط بندی در آینده پاک-خودرو مقرر توسط شهرستان و دولت است.

“Lyft به تازگی اعلام کرد که تا سال 2030 تمام وسایل نقلیه خود را در حال رفتن به انتشار صفر” گفت: Reilly برنان شریک در شرکت سرمایه گذاری کامیون. “ما می توانید تصور کنید در آینده نه سال یا بیشتر است که ناوگان تجاری در حال رفتن به باید به فکر می کنم به همان شیوه: یک یو پی اس کامیون آمازون کامیون.”

در عین حال این به نظر می رسد عجیب و غریب لحظه برای EV سرزندگی, زمانی که خودرو, خرید و فروش و به طور کلی رانندگی می کردن. هنوز هم سرمایه گذاران مشتاق در دراز مدت. شاید بیش از حد مشتاق است.

“این اتفاق می افتد در هر جنبه ای دیگر از فن آوری سرمایه گذاری: دارد بیش از حد” گفت: Evangelos Simoudis, co-founder از سرمایه گذاری شرکت سیناپس همکاران و نویسنده “حمل و نقل تحول: چگونه خودمختار تحرک خواهد سوخت جدید در زنجیره ارزش.” “من فکر می کنم به خصوص برای خودروهای شخصی برای مصرف کننده, مقیاس پذیری در تولید خواهد بود یک مسئله است.”

او اشاره می کند که بسیاری از این چهار چرخ تک شاخ در بازار هنوز به تولید یک وسیله نقلیه.

مدت طولانی, اما, Simoudis اشاره می کند که دولت ها در بسیاری از نقاط جهان دارای قوانین سختگیرانه علیه خودکار تولید گازهای گلخانه ای خواهد شد که سرعت انتقال کم کربن وسایل نقلیه.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>