سفر هوایی یکی از سخت ترین ضربه صنایع توسط COVID-19 بیماری همه گیر. آمار و ارقام از اداره امنیت حمل و نقل نشان می دهد که در اوج ماندن در خانه و سفارشات تعداد زیادی از مردم در حال پردازش از طریق فرودگاه غربالگری سقوط 95 درصد نسبت به حالت عادی.

با توجه به تحقیقات از IATA که نشان دهنده خطوط هوایی جهانی فقط 14 درصد از مصرف کنندگان می گویند آنها از سرگیری سفر به عنوان به زودی به عنوان محدودیت برداشته می شوند.

شرکت های هواپیمایی باید اقدامات برای اطمینان خود را وفادار و سودآور کسب و کار مسافران که وفاداری هر دو راه می رود و که خود مایل و وضعیت هنوز معتبر خواهد بود زمانی که آنها راه اندازی مجدد پرواز.

این سوال برای هواپیمایی است که خواهد شد که اتفاق می افتد ؟ مدیران می گویند این می تواند “چند سال” قبل از اینکه مردم را به آسمان دوباره در تعداد آنها قبلا نداشت. یک چیز روشن است: این تجربه در حال رفتن به بسیار متفاوت است. از اساسی طرح مانند اجباری ماسک پوشیدن و سلامت غربالگری به رادیکال reimaginings مسافرت هوایی با ترتیبات صندلی و فرودگاه اسکنر صنعت کشتی است با آنچه که به انجام است.

“این احتمالا یکی از بزرگترین و اگر نه بزرگترین چالش ها برای حمل و نقل هوایی عمران” گفت: حداکثر Hirsh نویسنده “فرودگاه شهرسازی” و یک متخصص در فرودگاه و زیرساخت های حمل و نقل در دانشگاه هنگ کنگ است.

برخی از کارشناسان فکر می کنم تجربه سفر می تواند به طور دائم تبدیل شده و شاید بیش از آن بود که پس از 9/11 حملات تروریست ها. پس نگرانی بود امنیت و دولت ایجاد شده TSA. در حال حاضر نگرانی ها چگونه برای اطمینان از مسافران هر دو احساس و بی خطر هستند از یک ویروس است.

که شروع خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان مسافر وارد در فرودگاه به خصوص در بزرگ بین المللی هاب.

“باید وجود داشته باشد برخی از مرتب کردن بر اساس فرایند هنگامی که مسافران وارد در فرودگاه برای اطمینان از آنها را به خوبی به اندازه کافی برای پرواز” Hirsh گفت.

تيم سلامت به احتمال زیاد دمای هر مسافر با هدف حرارتی دماسنج در پیشانی خود را. پرسنل آموزش دیده نیز می باشد در lookout برای هر کسی که با علائم واضح است.

این چیزی است که بسیاری از فرودگاه های آسیایی را تجربه پیاده سازی برای ورود مسافران بین المللی در پی قبلی ویروس ها مانند سندرم حاد تنفسی یا سارس. این اثر در متوقف کردن گسترش ویروس محدود است هر چند به گفته دانشمندان.

به عنوان یک دراز مدت راه حل وجود دارد خواستار TSA به اسکن مسافران درجه حرارت به عنوان آنها بررسی شبانه روزی اسناد و X-ray کیسه های. بنابراین انتظار می رود خطوط دیگر.

در مقدار بیشتر و در نتیجه کمتر احتمال دارد در آینده تکنولوژی می تواند صفحه نمایش مردم در کمتر مزاحم راه است. ایرباس در تلاش است از یک مواد منفجره معتاد به انفیه در فرودگاه غربالگری تونل. این سنسور که به نظر می رسد مانند یک صلیب بین داخلی آشکارساز دود و یک چتر دریایی می تواند به خر خر کردن مواد شیمیایی مورد استفاده برای ساخت بمب است. در آینده از همان فن آوری می تواند اصلاح شود به خر خر کردن برای ویروس ها مانند کروناویروس که باعث COVID-19. محققان در حال حاضر در حال آزمایش سگ ها برای تشخیص ویروس در آزمایشگاه تنظیمات.

فن آوری تلفن همراه است که در حال حاضر محبوب با مسافران که می تواند خود را جمع آوری شبانه روزی می گذرد در تلفن های خود را و اجتناب از خطوط (و تماس انسان). “بیش از همیشه در این صنعت کار می کنند به سمت چشم انداز به طور کامل تلفن همراه را فعال کنید سفر” با توجه به یک مقاله از سیتا با عنوان “یک ‘طبیعی’: تغییر چهره از حمل و نقل هوایی پس از COVID-19.”

در هواپیما Hirsh می بیند نسبتا تغییرات جزئی در ابتدا. آگهی خواهد شد که به راحتی با پوشیدن یک ماسک برای کل پرواز و تمیز کردن دست های خود را بارها و بارها. موفق شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد که در صورت عدم اضطراب زا راه او پیش بینی کرد.

“آیا آنها می خواهند به خود را ایجاد کنید مارک ماسک برای مثال و آنها را مانند آنها اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان?” او گفت:.

برخی از شرکت های هواپیمایی پیشنهاد نگه داشتن وسط صندلی خالی برای ترویج اجتماعی فاصله محدود و اثربخشی. نیست در معرض هر کسی به تنگ چهارم از کلاس اقتصاد صندلی میانی ممکن است با استقبال مسافران اما این کاهش ظرفیت که کابین توسط یک سوم برش چه هواپیمایی تماس ضریب بار اندازه گیری چگونه کامل هواپیما هستند.

“یک قاعده کلی است که اگر بار عاملی کمتر از 60 یا 70 درصد که نه پرواز, که به نوبه خود سود” Hirsh گفت.

بنابراین اگر هواپیما عامل به طور مداوم در تراکم کمتر است که می تواند یک چالش اساسی زنده ماندن تجاری از شرکت های هواپیمایی در راه آنها عمل امروز با نسبتا ارزان بلیط.

دکتر صدای جیر جیر خود را بسته بندی شده, پرواز, از جمله به ظاهر هر صندلی میانه رو توجه زیادی به تازگی نشان می دهد که شرکت های هواپیمایی همیشه نمی توانید مطابق با سیاست های خود را.

یکی از راه حل خواهد بود به طور کامل تجدید نظر صندلی کلاس اقتصاد. پس از چند دهه از کاهش فضای شخصی به تناسب هر چه بیشتر مردم در خطوط هوایی می تواند اتخاذ یک صندلی جدید طراحی که وعده بیشتر فاصله در همان فضا. ایتالیایی, شرکت طراحی Aviointeriors است پیشنهاد ساخت صندلی میانه چهره عقب مانده و حلقه سفت و سخت پلاستیکی سپر در اطراف تمام صندلی. گرفتن یک صندلی جدید طراحی از طریق دقیق تست های ایمنی برای کابین داخلی است و یک فرآیند گران و شرکت های هواپیمایی را به پرواز کردن خدمات برای مقاوم سازی آنها.

در کوتاه مدت Hirsh انتظار هر گونه سرمایه گذاری برای رفتن به هزینه های نیروی کار اضافی برای تمیز کردن خواهد شد که به طور گسترده ابلاغ به مسافران به آنها اطمینان کنید.

دلتا مدیر عامل شرکت اد Bastian mused که “ایمنی گذرنامه” می تواند یکی دیگر از ابزار برای متقاعد کردن تمایلی آگهی برای یک پرواز طولانی است. افرادی که تا به حال COVID-19 و بهبود داده می شود اسناد و مدارک. اما سازمان بهداشت جهانی تاکید دارد که هیچ تضمینی برای ایمنی یا حفاظت از دوم عفونت است.

شرکت های هواپیمایی می توانید برخی از راحتی از این واقعیت است که وجود دارد و همچنین یک گروه از مردم که نمی توانید صبر کنید به عقب بر گردیم در یک هواپیما. به عنوان اپراتور کاهش در پرواز, مواد غذایی, برخی از مردم در حال سفارش به خوردن تنقلات در خانه. هیچ کلمه ای وجود دارد اگر آنها نیز پهلو چمدان خالی را در حال حاضر کامل گنجه قبل از تاشو خود را به کوچکترین صندلی در خانه خود را برای تکمیل نوستالژی سفر.

آیا گسترش COVID-19 بیمه بیکاری اجرا می شود ؟

مراقبت قانون توسط کنگره تصویب و امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس مجاز اضافی بیکاری پرداخت افزایش مقدار پول و گسترش که واجد شرایط. افزایش مزایای بیکاری تاریخ انقضا — اضافی 600 $در هر هفته قانون مجاز به پایان می رسد در ژوئیه 31.

است که کشورهای در حال بازگشایی?

بسیاری از ایالت ها شروع کرده اند به استراحت محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. اگر چه اجتماعی-فاصله اقدامات هنوز هم تقریبا در همه جا در این کشور بیش از نیمی از ایالات آمریکا شروع به فاز از اقامت در خانه سفارشات و فاز در کسب و کار reopenings. دیگران مانند نیویورکدر کندتر جدول زمانی.

است که ارزش آن درخواست برای یک کار در حال حاضر ؟

آن را هرگز لطمه می زند به دنبال, اما به عنوان بیکاری می رسد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ و در دسترس ترین شغل ها در مکان هایی که حمل خطرات مانند سوپر مارکت و یا انبار آن را یک ایده بد به نشستن تنگ یا اگر شما می توانید.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im