چگونه ژاپن superfans آموخته جهان به عشق فرهنگ پاپ

در '90s ژاپن با رنج طولانی مدت رکود اقتصادی است. در همان زمان, ژاپنی فرهنگ پاپ آیکون مانند Pikachu و سلام زن س

توسط AKHBAREMAAAA در 29 خرداد 1399

در '90s ژاپن با رنج طولانی مدت رکود اقتصادی است. در همان زمان, ژاپنی فرهنگ پاپ آیکون مانند Pikachu و سلام زن سبک و جلف می تواند در بر داشت در سراسر جهانو در ادامه به همه جا امروز. مت Alt یک توکیو بر اساس نویسنده و مترجم که ساخته شده در ژاپن فرهنگ پاپ موضوع کتاب آینده خود را خالص اختراع: چگونه ژاپن فرهنگ پاپ را فتح جهان است. در زیر گزیده ای از این کتاب است.

چهره یک زن ظهور از تاریکی است. او زانو زده قبل از یک دستگاه که خروجی اسباب بازی ویژگی زاویه در وهم آور نور سبز. او افزایش می یابد و دور پیاده روی footfalls انعکاس در پیاده رو. یک سبد گل نفوذی از کلاهبردار از یک آرنج تنها نشانه ای از زندگی آلی در این تیره مکانیزه در محل. او به عنوان حرکت از سایه به نور چراغ کنار جاده های عجیب و غریب به دنبال ماشین roars توسط, لحظه ای پنهان ما است. دوربین عقب نشینی آشکار قهرمان ما ایستاده قبل از توقیف نمای پیاده hurrying گذشته است. که او انتظار دارند ؟ ما به سختی هم به تعجب به عنوان دوربین های تابه تا آشکار عظیم علائم نئون و تابلوهای تبلیغاتی مرموز با نام تجاری بلندی بیش از این منظره. این است که یک مصرف کننده کلان شهر از این به نظر می رسد از آن — اما از کجا ؟ این میدان بار ؟ مرکز شهر توکیو ؟ دوربین بیشتر به عقب می کشد آشکار تر از مرموز چشم انداز شهری است که آن را می شود واضح است که هیچ جا ما تا کنون دیده اند—جایی که تا به حال وجود داشته است. ما افزایش می یابد بیش از پشت بام برج و ماشین آلات تمام احاطه شده توسط دیوارهای عظیم مشخص شده با ترکیبی از اعداد رومی و خوشنویسی. تنش drumbeat متورم به عنوان دودکش با خشونت ادا کردن به نیمه شب آسمان است. این است که کمتر از یک شهرستان از یک قلعه; تحت اللفظی کمپلکس نظامی-صنعتی.

صفحه نمایش عود و یک عنوان به نظر می رسد: FINAL FANTASY VII. افزایش گونه ای از یک سینت سایزر — فراموش نشدنی افسرده — اشاره در شگفتی آمده است.

Final Fantasy VII بود یک بازی ویدئویی و هنگامی که آن را وارد بازار گردید و در سال 1997 جهان تا به حال هرگز دیده می شود هر چیزی مانند آن. این آخرین قسط در محبوب (و به طور فزاینده ای misnamed) سری اما قبلی فاینال فانتزی عناوین تحویل داده شده بود در این استاندارد دو بعدی و له و پهن دیدگاه سنتی و بازیهای رایانهای. Final Fantasy VII متفاوت بود وحش در دسترس نباشد. هر چند blocky و بدوی با استانداردهای فعلی آن را به طور کامل رندر سه بعدی — عمده فن آوری feat برای عصر. حتی بیشتر پیشگامانه آن جرأت به فرض چیزی جدید: که یک بازی ویدئویی می تواند کشش دراماتیک فیلمهای هالیوود.

به جای معمول کشش-رفلکس جنگ با مشت و تفنگ جنگ, Final Fantasy VII فرو بازیکنان به میان یک درام. خود را در نقش یکی از ragtag گروه از ecoterrorists مصمم به متوقف کردن یک بیچهره شرکت از مکیدن سیاره خود را خشک و از آن تنها منبع انرژی. ما یاد بگیرند که انتظار است من یک گل دستفروش که تبدیل شورشی در این دوره او آرام و عاشقانه با بازیکن-شخصیت یک سرباز سابق با خلع سلاح نام ابر. Final Fantasy VII ارائه پارسه با بازیگران از کاراکتر ها به خوبی توسعه یافته به عنوان کسانی که از برنامه های تلویزیونی و یا فیلم ها و به دنبال آنها را از طریق غیر قابل پیش بینی در زمان عمیقا در حال حرکت روایت است. بازی دراماتیک اوج — من تکان دهنده بیش از حد-به زودی مرگ — تحت تاثیر بازیکنان جوان تا عمیقا که یکی از مدرن منتقد آن را به نام "لحظه ای که فرهنگ بازی هنوز ایستاده بود."

البته شجاع دنیای جدید از Final Fantasy VII نبود در واقع از هالیوود در همه. این یک توکیو, فیلم های پرفروش و این امر تزریق megadose ژاپنی حساسیت به آمریکا جریان اصلی: بزرگ چشم انبوه موهای شخصیت های انیمه و مانگا سبک ملودرام; جنسيت قهرمانان بسیار ایده که بازیهای رایانهای می تواند مراقبه اکتشافات و همچنین سواری هیجان.

سونی با تیم بازاریابی ریخت $30 میلیون بی سابقه ای برای یک بازی ویدئویی به یک تمام رسانه های حمله رعد اسا مدل در کمپین های بازاریابی برای tentpole فیلم های آمریکایی. آنها هدفمند مخاطبان جوان را با تبلیغات در مارول و دی سی کمیک, کتاب, بزرگسالان با نقاط در Rolling Stone, Playboy, و , چرخش, و هر کس با slick پخش آگهی های بازرگانی که در سینما و در, فوتبال بازی ها در ام تی وی حتی در طول شنبه شب زندگی می کنند. "آنها گفت: آن را نمی تواند انجام شود در یک عمده حرکت تصویر" طعنه یک آگهی در نظر گرفتن هدف در ایجاد. "آنها حق داشتند!" هر تجاری به پایان رسید با یک نمای نزدیک از پلی استیشن, آرم, با صدای زن ربات intoning کلمه را تلفظ ها در ژاپنی: "purei-sutayshon!"

قبلی پرفروشترین پلی استیشن عنوان انگلیسی ها ساخته شده , مهاجم مقبره به فروش می رسد بسیار قابل احترام صد و پنجاه هزار نسخه در سه ماهه اول سال 1997. Final Fantasy VII به فروش یک میلیون نسخه در سه ماهه پس از آن در ماه سپتامبر انتشار. بازیکنان به نظر نمی رسد به ذهن این بازی را با عجله ترجمه, با, گاهی اشتباه نام شخصیت و الگوی رفتاری شایسته لحظات مانند من اعلام از دیگر شخصیت "این مرد بیمار هستند!!" اگر هر چیزی, درهم, زبان تنها به بازی اضافه شده است عجیب و غریب, مهر, تقویت این ایده که آن را به حال ظهور از یک زندگی واقعی technopolis تقریبا به عنوان کشنده به عنوان تنظیمات داستانی از بازی خود را. فروش و در نهایت رسیدن به سیزده میلیون نسخه در سراسر جهان.

از کتاب خالص اختراع: چگونه, ژاپنی فرهنگ پاپ را فتح جهان توسط مت Alt. کپی رایت © 2020 توسط مت Alt. منتشر شده توسط تاج یک اثر از خانه تصادفی یک بخش از Penguin Random House LLC. تمام حقوق محفوظ است.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن