اثرگذارندهها به نام “اثرگذارندهها” برای یک دلیل. موفق آنهایی که تحت تاثیر شیوه زندگی, انتخاب, هزینه های عادات و خواسته های خود را بیشتر پیروان اختصاص داده شده. در میان جهانی coronavirus همه گیر ریسک از نفوذ خود را افزایش داده اند.

متعدد اثرگذارندهها را نقض وقیحانه CDC دستورالعمل و اقدام به ارسال عکس های خود را دریافت خشن واکنش شدید آنلاین. دیگران ترس بیش از حد پست در ترس آنها انجام و یا می گویند چیزی اشتباه و “لغو شد.”

تیلور لورنز تکنولوژی و فرهنگ خبرنگار نیویورک تایمز. در حالی که او را گزارش کرده است در این سریال اتفاق می افتند در اطراف چندین شیوه زندگی اثرگذارندهها در طول همه گیر است که یک بخش کوچک از تاثیر گذار در اقتصاد او صحبت کرد و به “بازار” میزبان کای Ryssdal در مورد.

او توضیح داد که گروه هایی مانند تناسب اندام, آشپزی, پزشکی و اثرگذارندهها با بهره گیری از یک بوم در حالی که گروه های مانند سفر و خرده فروشی در حال مبارزه. او نیز صحبت کرد و به آینده تاثیر گذار در کسب و کار توضیح داد که “روند بزرگ با تاثیرگذاران شده است به دور از تبلیغ می پردازد.”

لورنز گفت: بسیاری از تاثیرگذاران در حال تحقق است که تبلیغ معاملات “فقیر راه برای تبلیغ به خصوص در یک وضعیت مانند این که در آن شما باید تمام این خرده فروشان بزرگ و بزرگتر مارک های کاهش بودجه بازاریابی خود را.” او انتظار دارد که اثرگذارندهها به حرکت به سمت مستقیم کسب درآمد از مخاطبان خود را در محل تبلیغ می پردازد.

با کلیک بر روی پخش کننده های صوتی در بالا برای شنیدن مصاحبه.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de