در چین livestream فروش شکوفا در زمان COVID-19

در تابستان گذشته سام تیان در زمان یک قمار بزرگ.

او ترک آگهی خرید و فروش کار او برگزار شده بود برای سال و معتقد دوست دختر, اوا وانگ او را به ترک موقعیت تدریس بیش از حد.

آنها نقل مکان کرد و از پکن به e-commerce مرکز شهر Hangzhou.

با هم, آنها آغاز شده livestream کانال در Alibaba است Taobao برنامه به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی.

تیان گفت که او انتظار می رود که ظرف سه ماه آنها را کسب بیش از آنها را در خود شغل.

“آژانس استعداد رئیس به ما گفت این بود که یک هدف واقع بینانه. او گفت: ما به نظر می رسد و قبلی من تجربه فروش ما می تواند کسب یک ترکیب درآمد ماهانه 30000 یوان [$4,300] تا زمانی که ما با آن چوب و کار سخت” تیان گفت.

Livestream کانال های فروش مانند کم بودجه نسخه از QVC و یا دیگر شبکه خرید اما با خیلی بیشتر بیننده تعامل است.

برای برخی از مارک ها و خرده فروشان livestreaming فروش است که یک راه برای شناور ماندن از طریق COVID-19 بیماری همه گیر. چینی شرکت تحقیقات iMedia تخمین می زند که livestream فروش بیش از دو برابر این سال از سال 2019 به آمار تقریبا 1 تریلیون یوان ($143 میلیارد دلار).

با توجه به چین اینترنت قدرت 265 میلیون نفر تماشا livestream کانال های فروش در سال گذشته است.

تلاش برای جذب برخی از کسانی که چشم آسان نبود برای تازه واردان تیان و وانگ حتی بیشتر افرادی که در خانه گیر کرده به دلیل همه گیر به گوش livestreaming کانال های فروش. آنها به طور عمده به فروش می رسد زیبایی محصولات ارائه شده توسط سازمان استعداد آنها امضا شده با. زمانی که سهام زد زن و شوهر با توسل به شوخ گفتگوی بورسی یا serenaded بینندگان با بداهتا کارائوکه آهنگ.

Eva Wang selling seaweed snacks back in May. This was her last appearance on their Taobao livestream sales channel.
اوا وانگ فروش جلبک دریایی تنقلات است. این بود که او گذشته ظاهر خود Taobao livestream کانال های فروش.

پس از livestreaming حداقل شش ساعت در روز به 100 روز راست آنها هنوز هم از نبود درآمد کافی کمیسیون فروش به پوشش هزینه های خود را.

تیان گفت: آنها جان سالم به در کارت های اعتباری.

“این یک مبارزه واقعی و ما تعجب که آیا ما باید تسلیم در livestreaming,” او گفت:. “من تحت فشار زیادی بود و من هنوز در خلق و خوی خوب. ما جنگیدند زیادی است.”

تیان و وانگ موفق به ماندن با هم, اما آنها دیگر میزبان یک livestreaming نشان می دهد.

“برای موفقیت در این کسب و کار بیش از 50 درصد بستگی به شانس” تیان گفت.

اخیرا رسانه های چینی گزارش سوال که آیا livestreaming است overhyped به عنوان یک روش فروش.

Ji Shengli, Jitao talent agency, is confident in the exponential growth of livestreaming sales (Charles Zhang/Marketplace)
جی Shengli از Jitao استعداد آژانس اعتماد به نفس در رشد نمایی livestreaming فروش (چارلز ژانگ/بازار)

ورزشی شرکت در جنوب استان فوجیان گفت: دولتی چین پخش دوربین مدار بسته که قبل از این شرکت مجبور به استخدام یک livestreaming تاثیر گذار آن, بررسی خود رکوردهای فروش قبلی که نشان داد آمار فروش بیش از $140,000 برای یک نام تجاری در طول نشان می دهد.

“اما او نمی انجام هر گونه فرآورده ها در محصول ما قبل از livestreaming جلسه و در پایان او به فروش می رسد تنها حدود 90000 یوان [$13,000] ارزش” یک سخنگوی ورزشی شرکت گفت: دوربین مدار بسته. “روز بعد تاثیر گذار بود و لاف زدن به دیگران است که او به ما کمک کرد ایجاد 1.5 میلیون یوان [$200,000] در فروش!”

“برای موفقیت در این کسب و کار بیش از 50 درصد به شانس بستگی دارد.”

سابق livestream فروش میزبان سام تیان

خودی صنعت اذعان کرد که تاثیرگذاران و استعداد سازمان را گاهی اوقات مبالغه آمار فروش خود را به اما گفت: آن گسترده نیست.

“من فکر می کنم بسیاری از فروشندگان ادعا می کنند که آنها فریب خورده بودند اما آنها نیست. آنها فقط نمی باید انتظارات واقع بینانه و یا درک درستی از این صنعت گفت: Ji Shengli از Jitao یکی از بزرگتر استعداد سازمان برای e-commerce در Hangzhou.

او با اشاره به این که وجود دارد بالا بازپرداخت نرخ در livestream فروش تا 50% برای لباس.

“زن ممکن است مصرف کنندگان به خرید همان قطعه در دو رنگ و دو سایز برای دیدن کدام یک متناسب بهتر است. اگر آنها آن را دوست دارم, آنها ممکن است در حفظ و بازگشت سه تن دیگر. و یا آنها ممکن است می خواهید بازپرداخت در هر چهار آیتم ها,” او گفت:.

صنعت منابع تخمین می زنند که livestreaming فروش رسیده بیش از 400 میلیارد یوان ($57 میلیارد دلار) در سال 2019 که هنوز هم تنها 1 درصد از کل خرده فروشی در چین است.

Manufacturer Zhou Weidong is in e-commerce hub Hangzhou looking for livestreaming influencers to help with his sales. (Charles Zhang/Marketplace)
تولید کننده ژو Weidong است که در e-commerce hub Hangzhou به دنبال livestreaming اثرگذارندهها خود را برای کمک به رشد فروش. (چارلز ژانگ/بازار)

اما با همه گیر تولید کنندگان مانند ژو Weidong هنوز نشسته بر موجودی از ژانویه و در حال حاضر می خواهم یک تکه از livestream فروش.

ژو کارخانه تولید منسوجات خانگی. او راه می رفت به Jitao دفتر بدون ملاقات حمل bedsheets و بالش نمونه.

“فروش ما درآمد کاهش یافته است 30 ٪ تا 40 ٪ از زمان همه گیر, ضربه, بنابراین من در اینجا برای پیدا کردن دیگر کانال های فروش,” او گفت:.

ژو گفت: کارخانه سعی در انجام livestreaming فروش خود را, اما نمی توانید به اندازه کافی بیننده است.

میزبانی livestreaming فروش نشان می دهد نیاز به مهارت و کار سخت اما همچنین بسیاری از شانس به گفته او از Jitao استعداد آژانس. او کسی است که امضا سابق livestream میزبان تیان و وانگ.

“چه اتفاقی افتاد به [تیان و وانگ] یک نمونه موردی در این صنعت” او گفت:, و اضافه کرد که تنها 20 درصد از مردم او را با قطار به livestreaming اثرگذارندهها بیش از یک سال گذشته.

میزبان سابق تیان است که هنوز هم در livestreaming فروش صنعت, اما آثار او عمدتا در پشت صحنه به عنوان نشانی وانگ.

آنها مطمئن نیست که livestreaming آنها را ثروتمند خواهد ساخت اما تیان گفت: او نمی دادن تا در رویاهای خود را.

“من امیدوارم که دفعه بعد ما با من بود واقعا موفق است.”

به عنوان موفق او گفت: به عنوان استیو جابز.

تحقیقات بیشتر توسط چارلز ژانگ.

چه آخرین اضافی COVID-19 مزایای بیکاری?

همانطور که در حال حاضر کسانی که 600 دلار در هفته پرداخت متوقف خواهد شد در پایان ماه ژوئیه. برای بسیاری از بیکاری پرداخت شده است تاسیسات, اما یکی است که در مورد پایان اگر هیچ چیز تغییر. بحث بر سر اینکه آیا یا نه برای تمدید این مزایا همچنان در میان قانونگذاران.

با افزایش تعداد COVID-19 موارد عبارتند از رستوران ها و کافه ها بستن کمر پایین ؟

آخرین شغل گزارش نشان می دهد که 4.8 میلیون آمریکایی رفت و برگشت به کار در ماه ژوئن. بیش از 30 درصد از این کار سود بودند از کافه ها و رستوران ها. اما این صنایع دچار مشکل هستند دوباره. برای مثال به دلیل افزایش شدید در COVID-19 مورد در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت جمهوری خواه افزایش محدودیت در رستوران ظرفیت ها و بسته میله های زندان. آن را ایجاد یک لجستیکی کابوس.

که کسب و کار چک کردم برنامه حفاظت از وام ؟

این شماره ها در — حداقل در بخشی. دولت فدرال منتشر کرده است اسامی شرکت هایی که دریافت وام از $150,000 یا بیشتر از طریق چک حفاظت از برنامه.

برخی از شرکت ها مردم شگفت زده شدم وام شامل Kanye West مد خط Yeezy TGI جمعه و P. F. chang’s. شرکت شما ممکن است به رسمیت نمی شناسد و به خصوص برخی از کسب و کارهای کوچک قادر به استخدام به کارکنان و یا بخشی از بازگشایی با تشکر از وام.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتری در مزایای بیکاری و COVID-19 اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

آهنگ پیشواز همراه اول