در نگه داشتن قفسه انبار کوچک قومی فروشنده باید یک مزیت

فروشنده از تمام اندازه ها بوده است تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا در سراسر coronavirus بحران است. در حال حاضر

توسط AKHBAREMAAAA در 2 اردیبهشت 1399

فروشنده از تمام اندازه ها بوده است تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا در سراسر coronavirus بحران است. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های کوچک و فروشنده است که تهیه کردن به خاص جوامع با تکیه بر بزرگترین مزیت برای نگه داشتن قفسه های خود مواجه نگردند: انعطاف پذیری.

کوچکتر فروشنده تمایل به تکیه بر روی یک شبکه ای از تامین کنندگان و توزیع کنندگان. کسانی که شبکه های فعال کوچکتر فروشنده به سرعت تغییر تامین کنندگان اگر تقاضا برای یک محصول خاص خوشه.

تصور کنید که یک طناب در حال اجرا از یک قفسه فروشگاه مواد غذایی به یک تولید کننده مواد غذایی. که طناب مواد غذایی فروشگاه عرضه زنجیره ای و در یک زمان مثل این مهم است که طناب را شل.

"در زمان بحران تنگ می شکند" گفت: Pat Whelan, اجرا می شود که انبار برای بروکلین بر اساس بقال Sahadi است. این متخصص در غذاهای مدیترانه از جمله لیمو حفظ از مراکش بخارا از لبنان Halloumi پنیر از سرو.

انعطاف پذیری به سرعت مبادله کنندگان است یک تعریف از "شل" در یک زنجیره تامین است. زمانی که یکی از Sahadi را در دراز مدت تامین کنندگان از اردن بادام تعطیل چند هفته به عقب Whelan موفق به پیدا کردن یک منبع جدید بیش از آخر هفته.

"این فقط چند تماس های تلفنی, بوم, بوم, بوم — جدید تامین" Whelan گفت.

هاوایی, سوپرمارکت, آسیایی, بقال در نزدیکی لس آنجلس به تازگی مشکل فیلم مدال طلا آرد. مدیر کل کریس دونگ گفت: او خود را نگه داشته قفسه مواجه نگردند با تعویض بیش از یک کره با نام تجاری.

"مردم واقعا نمی مراقبت به عنوان طولانی به عنوان آنها قادر به دریافت یک محصول" دونگ گفت. "وجود دارد هیچ چیز مانند وفاداری به نام تجاری در حال حاضر."

در حالی که کوچکتر فروشنده باید تعداد زیادی از گزینه های آنها اصلا مذاکره نفوذ از خارج و یا یک بقال. و در زمان عادی که قرار می دهد کوچک فروشنده در یک نقطه ضعف رقابتی.

"زنجیره تامین است که بیش از حد موجودی نیست تقریبا به عنوان کارآمد در زمان به طور منظم" گفت: دیل راجرز استاد مدیریت زنجیره تامین در دانشگاه ایالتی آریزونا. "اما در زمان های عجیب و غریب مانند آنچه ما در حال حاضر [کوچکتر فروشنده] در واقع بهتر به پاسخ می دهند."

راجرز می گوید بزرگ ملی فروشگاه ها (به عنوان مثال, Walmart, Target) باید دهه را صرف از بین بردن شل از زنجیره تامین خود را تبدیل آنها به محکم موفق ماشین که تحویل مقدار دقیق محصولات فقط در زمان برای پاسخگویی به تقاضای مشتری.

این کار تا زمانی که تقاضا قابل پیش بینی است. اما زمانی که تقاضا شاخه های این سیستم می تواند لکنت زبان پیدا.

"هنگامی که وجود دارد یک اجرا بر روی چیزهایی مانند سوپ کمپبل آنها یک زمان سخت به نگه داشتن با تقاضا که به دلیل چقدر ما را سخت تر زنجیره تامین بیش از 25 سال گذشته" راجرز گفت.

کوچکتر کنندگان مواد مشابه استفاده زمانی که تقاضا را افزایش می دهد: آنها می توانند تا سطح شیب دار تولید سریع تر از رقبای بزرگ خود را.

به Vallarta سوپر مارکت ها که 50 لاتین متمرکز فروشگاه در سراسر جنوب کالیفرنیا شده و تبدیل به محلی تامین کنندگان خود را به قفسه مواجه نگردند. در هفته های اخیر, آن شامل یک محلی آب تولید کننده کاغذ و محصولات شرکت.

"بودن محلی که در تماس با جامعه خود و چه نیازهای خود هستند از یک روز در روز-از اساس فقط باعث می شود شما خیلی بهتر مناسب برای واکنش نشان می دهند به چیزی شبیه به این گفت:" اندرو لوئیس اجرایی با زنجیره ای.

هر یک از Vallarta فروشگاه تولید خود چیپس. لوئیس می گوید زنجیره ای شده است ramping تا تولید برای پاسخگویی به تقاضای مشتری.

اگر شما یک عضو خود را در محلی عمومی و ایستگاه های رادیویی ما با تشکر از شما — از آنجا که حمایت خود را کمک می کند تا کسانی که در ایستگاه نگه داشتن برنامه هایی مانند بازار در هوا. اما بازار همچنان به رشد, ما نیاز به سرمایه گذاری اضافی از کسانی که مراقبت در مورد آنچه ما انجام می دهیم: superfans مثل شما.

کمک مالی خود را — به عنوان کمی به عنوان $5 — کمک به ما در ایجاد محتوا است که مسائل را به شما و جامعه شما و برای رسیدن به مردم بیشتر به جایی که آنها هستند – که آیا رادیو, پادکست ها و یا آنلاین.

هنگامی که شما کمک می کند به طور مستقیم به بازار شما را تبدیل به یک شریک در آن ماموریت: کسی که می داند که وقتی همه ما دقیق همه برنده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب