در coronavirus اقتصاد مصرف کنندگان صرفه جویی در پول خود را

امروز فدرال رزرو منتشر شد بژ کتاب یک دوره خلاصه ای از اقتصاد ملی است. در این گزارش اشاره کرد که هزینه های مصرف کننده است که در تمام مناطق منعکس کننده اثرات اقتصادی از COVID-19 شیوع.

یک شاخص اقتصادی است که از نزدیک زیر هزینه های مصرف کننده است که سرعت آن اقدامات “چقدر پول صرف می شود از فرد به کسب و کار و کسب و کار به کسب و کار” گفت: کتی Bostjancic مدیر ارشد مالی آمریکا اقتصاددان در آکسفورد اقتصاد است.

با عدم اطمینان از coronavirus شیوع بیشتر آمریکایی ها صرفه جویی در پول خود را به جای صرف در کالا و خدمات است که باعث افزایش اقتصاد بزرگتر و منجر به افزایش تولید ناخالص داخلی و تورم است.

اما با بسیاری از کسب و کار بسته به مصرف کنندگان متوسط نرخ پس انداز خانوار افزایش یافت و به بیش از 13 درصد در ماه مارس بالاتر از 8 درصد در ماه فوریه است. به عنوان ایالت ها اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی, هزینه های مصرف کننده می تواند به آرامی افزایش می دهد.

“بعد از ما تمام شده قفل شده است تا فقط رفتن به فروشگاه های محلی به نظر می رسد مانند یک تفرج” Bostjancic گفت. “وجود دارد یک جهش بزرگ از آن به می گویند رزرو خود را برای تعطیلات به هاوایی.”

برای بازگشت به گذراندن سطوح دیدیم قبل از COVID-19 شیوع مصرف کننده اعتماد به نفس نیاز به شدت افزایش می دهد. با توجه به Bostjancic که اتفاق نمی افتد “برای برخی از زمان.”

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>