در نیویورک راه اندازی رقابت های عمومی برای تبلیغات و تشویق مردم به پوشیدن ماسک. وجود دارد بیش از 600 مدخل است. برنده آگهی پخش کردن یاد “من ❤ نیویورک” شعار با آرایه ای از نیویورک گفتن چیزهایی مانند “هنگامی که ما نشان می دهد تا در یک ماسک ما در حال نشان دادن تا برای هر یک از دیگر. نشان دادن عشق خود را برای نیویورک به دلیل نیویورک شما را دوست دارد.”

کالیفرنیا و اورگان قرار داده اند از شبیه تبلیغات خدمات عمومی. و در Austin, تگزاس, اتاق بازرگانی به تازگی آغاز شده ارسال این پیام: “یک ماسک بر روی هر یک از ما یک پیروزی برای همه ما است.”

علم می گوید پوشیدن ماسک بهترین دفاع در برابر گسترش COVID-19 تا واکسن آماده است. اما با هیچ فدرال ماسک سیاست موضوع تبدیل شده است به طوری درهم در سیاست است که آن را دشوار برای دریافت این پیام در سراسر. در حال حاضر دولت های محلی و شرکت های صدور خود تبلیغات را امتحان کنید و unmix پیام.

ادوارد راسل استاد تبلیغات در دانشگاه سیراکیوز گفت: خدمات عمومی کمپین کار می کنند. فقط فکر می کنم “آیا نوشیدن و رانندگی” و یا اسموکی خرس اعلام “تنها شما می توانید جلوگیری از آتش سوزی جنگل.”

اما ماسک نیست آتش سوزی جنگل ها که بیشترین توافق بد هستند. در این نبرد بیش از ماسک تبدیل شده, شخصی, پس, پیام, به, شخصی بیش از حد.

“پیام به صورت سریع و ساده گفت:” راسل. “وجود دارد این است که چیزی در آن برای من است.”

او گفت: حقایق می تواند قانع کننده بود و نشان میدهد که چگونه این ویروس گسترش می یابد از یک نفر به بعد و چگونه از ماسک می تواند کمک به جلوگیری از آن است.

که تمرکز بارگذاری جدید تجاری تلویزیون. این آگهی نشان می دهد یک سری از مردم نقاب از چهره با متن زیر گفت: “زمانی که شما پوشیدن یک ماسک از شما محافظت Jin. Jin محافظت چلسی. چلسی محافظت Raphael.” خط آخر: “ماسک سوار.”

“قطعا برندهای آیا دیدن یک فرصت برای تقویت که پیوند میان آنها و مشتریان خود گفت:” جیم ناخن بازاریابی تحلیلگر Forrester.

آنها همچنین می خواهند خود را برای تقویت پیوند با کارگران خود را که در پایان باید به اجرای قوانین و گرما را از مشتریان که نمی خواهید به آنها را دنبال کنید.

چه آخرین اضافی COVID-19 مزایای بیکاری?

همانطور که در حال حاضر کسانی که 600 دلار در هفته پرداخت متوقف خواهد شد در پایان ماه ژوئیه. برای بسیاری از بیکاری پرداخت شده است تاسیسات, اما یکی است که در مورد پایان اگر هیچ چیز تغییر. بحث بر سر اینکه آیا یا نه برای تمدید این مزایا همچنان در میان قانونگذاران.

با افزایش تعداد COVID-19 موارد عبارتند از رستوران ها و کافه ها بستن کمر پایین ؟

آخرین شغل گزارش نشان می دهد که 4.8 میلیون آمریکایی رفت و برگشت به کار در ماه ژوئن. بیش از 30 درصد از این کار سود بودند از کافه ها و رستوران ها. اما این صنایع دچار مشکل هستند دوباره. برای مثال به دلیل افزایش شدید در COVID-19 مورد در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت جمهوری خواه افزایش محدودیت در رستوران ظرفیت ها و بسته میله های زندان. آن را ایجاد یک لجستیکی کابوس.

که کسب و کار چک کردم برنامه حفاظت از وام ؟

این شماره ها در — حداقل در بخشی. دولت فدرال منتشر کرده است اسامی شرکت هایی که دریافت وام از $150,000 یا بیشتر از طریق چک حفاظت از برنامه.

برخی از شرکت ها مردم شگفت زده شدم وام شامل Kanye West مد خط Yeezy TGI جمعه و P. F. chang’s. شرکت شما ممکن است به رسمیت نمی شناسد و به خصوص برخی از کسب و کارهای کوچک قادر به استخدام به کارکنان و یا بخشی از بازگشایی با تشکر از وام.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتری در مزایای بیکاری و COVID-19 اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de