نایک با نام تجاری burnished توسط وابستگی خود را با khezri

نایک گزارش درآمد پنج شنبه و مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر این شرکت پوشاک گرفته است آمار با توجه به COVID-19 و کاهش هزینه های مصرف کننده.

اما نایک با نام تجاری مسلما قوی تر و تشکر در هیچ بخش کوچکی به این شرکت که در مقابل در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

به گفته های اخیر هریس نظرسنجی نایک شهرت با عموم مردم است و در واقع تقویت بیش از دو سال گذشته بوده و علاقه در نایک تبلیغات شامل نام تجاری سفیر کارفرمایی khezri. کسانی که اولین بار بود در سپتامبر سال 2018 است.

“که تبلیغات یک خانه اجرا حتی سال آن را زد” گفت: Daniel Kaplan, گزارشگر در ورزشی. او گفت: با وجود برخی از آمریکایی ها رسما به تحریم تجاری که نمی گذارد نایک اعداد.

“فروش برداشت برای نایک پس از آن. و آن قیمت سهام انجام داده است بهتر از همسالان خود در دو سال پس از,” کاپلان گفت.

او گفت: Nike بود و در مقابل حمایت از عدالت برای آمریکایی های سیاه و سفید.

اما لری Latrice مارتین استاد آفریقایی مطالعات آمریکا در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا گفت: در حال حاضر نایک به فکر می کنم که رفتن به ستاره در آن بعدی آگهی های بازرگانی.

“اگر نایک می خواهد هنوز عملی شرکت برای آینده ورزشکاران خواهد شد که چهره خود را با نام تجاری و سپس آنها نیاز به در سمت راست از تاریخ” مارتین گفت.

و مثل همه مارک های نایک به نشان می دهد تا جایی که مردم جمع یعنی در رسانه های اجتماعی است و آن را به تعامل با موضوعاتی که مصرف کنندگان در مورد مراقبت.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

آهنگ پیشواز همراه اول