ماسک? رفتاری دانشمندان در مورد چگونه ما را همه گیر گیری.

در حال حاضر 31 کشور ایالات متحده تحمیل کرده اند حکم نیاز به ماسک صورت در سطح ایالت. بهداشت حرفه ای شده اند و دفاع از جمله اقدامات پیشگیرانه برای ماه هنوز وجود دارد باقی می ماند جیب سفت مقاومت به چیزهایی مانند ماسک های اجتماعی فاصله و ماندن در منزل و زمانی که ممکن است.

متحده با ماسک حکم به تاریخ 24 جولای
منبع: Masks4all, Datawrapper

سر خراشنده? برای برخی از, بله. اما کارشناسان علوم رفتاری — و آن زیرشاخه از اقتصاد رفتاری — نیست خیلی شگفت زده شد. معلوم می شود که در بسیاری از موقعیت های اجتماعی همه ما را انتخاب است که در کلمات برنده جایزه نوبل اقتصاد ریچارد تالر, “قابل پیش بینی غیر منطقی است.”

آن را دوست دارم یا نه, مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد انسان ها خوب هستند پیروان. شواهد می گوید: ما تمایل به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به پوشیدن کلاه یا خون و یا نوشیدن الکل (و چقدر) که به طرز مرموزی شبیه به تصمیمات کسانی که در نزدیکی ما زندگی می کنند و فکر می کنم مثل ما. شاید حتی فروشگاه های مثل ما.

دانشگاه میشیگان شمالی دانشجوی کارشناسی ارشد آدری Bauman گفت که در این بیماری همه گیر او با دیدن ماسک-پوشیدن الگوهای به طور قابل توجهی متفاوت در دو سوپر مارکت او frequents در شهر مارکت.

“Meijer من می گویند پوشش حدود 60-70٪. Walmart, من می خواهم بگویم 10 تا 20. این یک تفاوت بزرگ” باومن گفت. “همان و شهر همان بزرگراه.”

(توجه داشته باشید: ما به صحبت کرد Bauman فقط به عنوان خارج شد نورد از یک قانون جدید که نیاز به همه خریداران به سایش پوشش صورت.)

آگاهانه یا نه, بسیاری از ما در ساخت این نوع از تصمیم گیری های مبتنی بر تیم ما هویت ما است.

محققان در دانشگاه سیراکوس در بر داشت که بزرگترین پیش بینی از ماسک پوشیدن است نه سن و یا موقعیت. این حزب سیاسی. در یک نظرسنجی گالوپ در این ماه 94 درصد از دموکرات ها گفتند که “همیشه” یا “اغلب” پوشیدن ماسک در مقایسه با 46 درصد از جمهوری خواهان.

“رفتار ما هدایت است بنابراین بسیاری از عوامل از حقایق است که ما می دانیم” گفت: Gretchen Chapman, استاد, اجتماعی و تصمیم گیری علوم در دانشگاه کارنگی ملون. “آنچه که مردم دیگر مانند ما انجام می دهند ؟ چه رفتار من می گویند در مورد این گروه که تعلق دارم؟”

“رفتار ما هدایت است بنابراین بسیاری از عوامل از حقایق…. چه افراد دیگری که ما انجام می دهند؟”

گرچن چاپمن کارنگی ملون تصمیم استاد علوم

اما چرا ؟ چرا مطالعات پیدا کنید که بسیاری از ما استفاده از برق کمتر زمانی که ما در حال گفت همسایه ما قطع شده است ؟ که ما اغلب استفاده مجدد حوله در یک هتل که مطلع که دیگران که ماند در همان اتاق بود ، (مطالعه هوشمندانه عنوان: “یک اتاق با یک دیدگاه.”)

معلوم می شود ما تمایل به بهره مندی از قوانین کلی و یا روانی میانبر در هنگام ساخت تمام شیوه های تصمیم گیری در زندگی روزمره ما. شاید ما باید به.

“ما واقعا تکیه بر رفتارهای دیگران در اطراف ما … چرا که اگر ما فکر می کنم در مورد هر تصمیم … شما هرگز هر چیزی انجام می شود.”

Syon Bhanot, Swarthmore College رفتاری اکونومیست

“ما واقعا تکیه بر رفتار دیگران در اطراف ما” گفت: Syon Bhanot رفتاری اقتصاددان در Swarthmore College “چرا که اگر ما فکر می کنم در مورد هر تصمیم گیری به عنوان یکی از شما باید منطقی فکر می کنم از طریق هزینه ها و منافع شما هرگز هر چیزی انجام می شود در یک روز است.”

او خواستار این یک هنجار اجتماعی. به عنوان همه گیر مرگبار در ایالات متحده هنجار از ماسک پوشیدن است تا روند.

اما اجتماعی فاصله? نه آنقدر از جمله در فروشگاه مواد غذایی.

منبع: گالوپ

“مردم نبودند زیر فلش کمی برای رفتن یک راه را به پایین راهرو و فقط برش در مقابل از شما برای گرفتن آنچه آنها می خواستند” گفت: Jeanne Hyde چاپ صاحب مغازه در Little Rock, Arkansas. “آن را مانند ماسک یک ابرقهرمان و شما نمی باید به فاصله اجتماعی اگر شما یکی از کسانی که در.”

“آن را مانند ماسک یک ابرقهرمان و شما نمی باید به فاصله اجتماعی.”

جین Hyde صاحب مغازه در لیتل راک آرکانزاس

دوست لوئیس کالدرون بیمه بهداشت و درمان حرفه ای نیز در لیتل راک گفت: عدم فاصله در سوپر مارکت ساخته شده است او را مضطرب زمانی که او در مغازه ها.

“من اپل دیده بان برداشت که ضربان قلبم بالا رفت” کالدرون گفت. “و من تماشای فکر می کردم که من ورزش پس از آن به من اعتبار است.”

سوال این است که زمانی که مردم انجام نمی دهد و چیزی در نظر گرفته شده مناسب و ایمن می تواند قدرت هنجارهای اجتماعی تواند اهرمی برای تغییر رفتار ، شاید اگر شما این را در نظر بگیرید قابل توجه در آگهی مبارزات انتخاباتی از سال 1980 که شنود گذاشته به دولت هویت.

که آشنا با عبارت “آیا نمی ظروف سرباز یا مسافر با تگزاس” در واقع آمد از این حالت کمپین بازاریابی برای تضعیف littering. به نظر می رسد تگزاسی در واقع گوش به ol’ ویلی نلسون: سازمان گفت: littering کاهش یافت و 71 درصد در چهار سال.

امروز مونتانا تلاش یک پیام مشابه با پوستر و دیجیتال تبلیغات این برنامه شامل مردان نقاب دار انجام outdoorsy چیزهایی مانند ماهیگیری و سنومبلس. عنوان: “Montanans سایش پوشش صورت تمام وقت است.”

“شما می دانید که شما پوشش صورت خود را هنگامی که شما به شکار. شما پوشش صورت خود را هنگامی که شما در خارج از اسکی” Bhanot گفت. “این نیست که متفاوت از آن است. آن را تلاش برای destigmatize ماسک پوشیدن.”

چیزی که این اقدامات بهداشت عمومی می تواند سخت به حفظ. آنها نیاز به قربانی.

“ماسک پوشیدن اجتماعی فاصله — شما اقامت در خانه شما نمی توانید به انجام کارهای سرگرم کننده خود را با دوستان” Bhanot گفت. “بنابراین شما تحمل یک هزینه شخصی.”

و شما نمی توانید پاداش فوری. بنابراین در ریاضی از اقتصاد رفتاری هزینه بیشتر بهره مند شوند وقتی که می آید به بسیاری از مبارزات برای خوب بیشتر.

“آن هم سخت به مردم به بازیافت و صرفه جویی در مصرف انرژی واکسینه کنید…. وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم که ماسک پوشیدن خواهد بود خاص است.”

گرچن چاپمن کارنگی ملون تصمیم استاد علوم

“آن هم سخت به مردم به بازیافت و صرفه جویی در مصرف انرژی واکسینه شدن” چپمن از دانشگاه کارنگی ملون گفت. “ما تنها تا حدودی موفق در همه این رفتارها. وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم که ماسک پوشیدن خواهد بود خاص است.”

به او خبر خوب این است که مردم را با چوب یک رفتار اگر یک لحظه پاداش. ما را با قلم مو دندان های ما به احتمال زیاد به دلیل این که minty احساس پس از.

و فقط شما می دانید وجود دارد معطر ماسک وجود دارد: نعناع و حباب آدامس طعم.

آن را هنوز هم این سوال در ذهن همه را: چه آخرین اضافی COVID-19 مزایای بیکاری?

همانطور که در حال حاضر کسانی که 600 دلار در هفته پرداخت متوقف خواهد شد در پایان ماه ژوئیه. خانه دموکرات ها می خواهند به گسترش پرداخت. جمهوری خواهان مجلس سنا پیشنهاد به بیکاران 70% اخیر حقوق و دستمزد در ماه اکتبر زمانی که دولت نرخ بیکاری در دفاتر را در زمان حال به پیکربندی مجدد سیستم های کامپیوتری خود را به انجام این محاسبات است. تا آن بیکاری کارگران خواهد فقط یکی دیگر از $200.

چه آخرین اخراج?

برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها همه چیز به دنبال تیره و تار. نرخ بیکاری بالا و همه گیر اخراج moratoriums شده اند و در کشورهای در سراسر کشور است. و به عنوان بسیاری از مردم در حال حاضر می دانیم اخراج چیزی است که می امد و شد زیاد زندگی یک فرد را برای سال. مثلا گرفتن اخراج می توانید آن را سخت به اجاره دوباره. و که می تواند منجر به فقر فزاینده.

که خرده فروشان نیاز است که مردم ماسک در هنگام خرید ؟ و چگونه آنها اجرای این قوانین است ؟

Walmart, Target, لاو, CVS, Home Depot, Costco — همه آنها سیاست هایی که می گویند خریداران ملزم به پوشیدن ماسک. هنگامی که یک کارمند در برابر یک مشتری که حاضر به تعامل می تواند از کنترل خارج شود بنابراین بسیاری از این خرده فروشان در حال گفتن کارگران خود را به اجرای این حکم. اما فقط داشتن آنها خواهد شد در واقع بیشتر مردم به پوشیدن ماسک.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتری در مزایای بیکاری و COVID-19 اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

آهنگ پیشواز همراه اول