چگونه به میله پروتئین در خانه در 5 طعم خوشمزه با پخت مورد نیاز!

Peanut Butter Protein Bars

آسان خانگی میله پروتئین

نفت رایگان

گلوتن رایگان

گزینه های وگان

فقط چهار مواد تشکیل دهنده!

اگر شما هنوز هم خرید میله پروتئین در فروشگاه این سریع و ساده گیاهی پروتئین نوار دستور ممکن است به طور کامل زندگی خود را تغییر دهید…

شما صادقانه هرگز نیاز به خرید یکی دیگر از بسته بندی نوار پروتئین هرگز دوباره!

همچنین سعی کنید این شب جو – 15 دستور العمل

How To Make Protein Bars (Easy Recipe)

دلایل خود را به میله پروتئین

– بهترین دلیل برای اینکه خود را ؟ شما کنترل کامل از آنچه در نوار پروتئین تشکیل دهنده شامل.

حتی اگر شما با استفاده از شکر واقعی (بدون اریتریتول استویا یا راهب میوه) هر نوار دارای کمتر از 3 گرم قندبا 12 گرم پروتئین!

– طعم امکانات بی پایان هستند و شما می توانید انتخاب کنید به آنها را soy, رایگان, لبنی, رایگان, keto سرخپوشان carb کم مهره یا قند به جا شخصی خود را نیازهای غذایی است.

– این هر دو بسیار ارزان تر و بیشتر سازگار با محیط زیست دوستانه خود را به میله پروتئین در خانه. فکر می کنم از همه فراغ شما را نجات دهد.

بسیاری از به اصطلاح سالم میله پروتئین در بازار, حتی آنهایی که شما می توانید در یک فروشگاه مواد غذایی پر شده با فرآوری مواد تشکیل دهنده مانند شربت ذرت جامدات, مالتودکسترین, سوکرالوز, قند الکل GMO سویا ایزوله و خیلی شکر و روغن است که آن را سخت به این باور که آنها احتمالا می تواند عبور برای سلامت مواد غذایی است.

با این دستور شما می توانید یک کل پان خانگی میله پروتئین برای خیلی بیشتر از شما خواهد پرداخت کرده ام فقط برای یک بار در تمام مواد غذایی است.

روند در حال حاضر: لیوان دستور – اضافه کردن پودر پروتئین برای یک لرزش پروتئین

The Best Healthy Vegan Protein Bar Recipe

نوار پروتئین طعم

شکلات میله پروتئین: جای 2 قاشق غذاخوری از پودر پروتئین با پودر کاکائو. هم بزنید یک تعداد انگشت شماری از مینی چیپس شکلات به خمیر. شما همچنین می توانید با استفاده از شکلات با طعم کره مهره در صورت دلخواه.

کره بادام زمینی پروتئین میله دستور: استفاده از کره بادام زمینی در پایه دستور زیر. احساس رایگان به شیب در شکلات مثل من به صورت یک نوار پروتئین که سلیقه مانند یک Reeses کره بادام زمینی در جام حذفی!

نان موز میله پروتئین: حذف شربت افرا و استفاده از 1/4 فنجان بیش از حد رسیده موز له شده به جای. اضافه کردن کمی دارچین و فراست با ذوب روغن نارگیل اگر شما می خواهید.

کوکی خمیر میله پروتئین: هم بزنید مینی تراشه های شکلات را به خمیر اضافه کنید و 1/4 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص و 1/8 قاشق چایخوری جوش شیرین (این به آن کوکی دوغ طعم). من به ویژه می خواهم به استفاده از کره بادام زمینی در این نسخه.

میله پروتئین بدون پودر پروتئین: استفاده از پایه دستور زیر با 1 فنجان آرد جو در محل 3/4 فنجان پودر پروتئین و افزایش این شیرین کننده به 1/3 فنجان. حتی کوچک بلغور جو دوسر نوار پروتئین (1/16th از کل دستور العمل) ساخته شده با کره بادام زمینی هنوز 7 گرم پروتئین است.

آیا شما یک مورد علاقه نوار پروتئین و طعم?

نسخه های دیگر برای این دستور غذا را که من در عین حال سعی شامل دارچین رول خمیر کیک, لیمو, کوکی, fudge, brownie, کارامل, نعناع, پای کدو تنبل, cookies n, کرم, قهوه, وانیل, افرا, s بیشتر است, زغال اخته, سفید, شکلات نوتلا و نارگیل.

شما همچنین ممکن است مانند: Keto کیک های شکلاتی – بدون آرد

Easy Homemade Protein Bars Recipe

چه نوع از پروتئین پودر ؟

در فروشگاه مواد غذایی شما می توانید میله های ساخته شده از انواع مختلف پودر پروتئین مانند برنج قهوه ای پروتئین نخود پروتئین آب پنیر و پروتئین دانه کدو تنبل مرغ, سفیده تخم مرغ شاهدانه پروتئین کلاژن کازئین و پروتئین سویا.

مارک های معروف عبارتند از: کامل, میله, Clif کافه لونا میله RXBAR Quest Bars, نوع, فکر می کنم, خالص, یک, Gatorade میله پروتئین… لیست در می رود و در.

در این دستور غذا را به من نشان داد که مصرف پودر پروتئین است که این میله به اندازه کافی شیرین خود به خود و بدون اضافی اضافه کردن شکر یا شیرین کننده های مصنوعی از پودر.

با این حال, اگر شما یک نام تجاری خاص از طعم پودر پروتئین که شما را دوست دارم احساس رایگان برای آزمایش (احتمالا کاهش در شیرین کننده در دستور?), و اجازه دهید من می دانم که چگونه از آن می رود اگر شما انجام دهید!

بسته به نوع پودر پروتئین شما را انتخاب کنید هر یک از میله های زندان در این پروتئین سالم نوار دستور غذا را در حدود 10-12 گرم پروتئین یا بیش از 20 گرم پروتئین اگر شما آنها را به بزرگتر (60 گرم) میله های زندان.

باقی مانده کره بادام زمینی ؟ گیاهی کره بادام زمینی کوکی ها

No Bake Chocolate Protein Bars

بهترین پروتئین بار دستور

مردم خوردن میله پروتئین برای انواع دلایل مختلف از جمله بدست آوردن عضلات و کاهش وزن به عنوان یک پست تمرین portable میان وعده یا وعده غذایی جایگزینی برای جلوگیری از گرسنگی و یا کمک به آنها احساس کامل دیگر به عنوان یک راه آسان برای اضافه کردن پروتئین به رژیم غذایی خود را و یا به سادگی زیرا آنها مانند طعم و مزه.

هنگامی که یک گیاه خوار شدم در دبیرستان, من در ابتدا با تکیه بر میله های انرژی به عنوان یک راه مناسب برای جایگزینی پروتئین از گوشت.

به تازگی شروع کردم به خود من چون من ترجیح می دهم میله های ساخته شده با قند بیش از اریتریتول یا راهب میوه و دیدن شده است کمتر از کسانی که گزینه های در دسترس است (و یا برخی از در دسترس هستند که طعم خیلی شیرین).

بهترین قسمت در مورد ساخت خود را میله پروتئین است که شما را وادار به انتخاب هر عنصر – سعی کنید یکی از طعم دهنده های بالا و یا پرتاب یک تعداد انگشت شماری از خرد نارگیل, دانه چیا و یا شکلات تیره خرد شده را به خمیر خود را سفارشی عطر و طعم!

بالاتر از تماشای این ویدئو نحوه ایجاد میله پروتئین!

The Best Easy No Bake Protein Bar Recipe (Vegan)
  • 1 1/2 فنجان کره بادام زمینی و یا آلرژی پسند sub (360g)
  • 3/4 فنجان مصرف پودر پروتئین از انتخاب (90 گرم)
  • 1/4 فنجان شربت افرا خالص عسل یا آگاو (60 گرم)
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 4 اونس شکلات ذوب شده تراشه های اختیاری
  • ببینید قبلا در این پست برای پنج نوار پروتئین و طعم ایده های
  • هم بزنید تمام مواد به جز اختیاری چیپس به شکل یک خمیر. یا به شکل میله را با دست و یا صاف به صف 8×8 پان یخچال تا سرد و سپس برش را به میله های زندان. به صورت اختیاری شکلات پوشش گسترش شکلات ذوب شده بیش از پان قبل از سرد. (من معمولا هم بزنید 2 قاشق چایخوری روغن را به شکلات ذوب شده برای نرم و صاف سس, اما آن را مورد نیاز نمی باشد.) و یا شما می توانید شیب میله به سس شکلات به صورت جداگانه و سپس خنک به مجموعه. مشاهده حقایق تغذیه
مطمئن شوید که شما مانند طعم پودر پروتئین استفاده می کنید. مورد علاقه من است این یکی.

بیشتر پروتئین بالا دستور

High Protein Chickpea Cookie Dough Dip

نخود کوکی خمیر شیب

Homemade Veggie Burgers (Grillable, Vegan, Gluten Free)

برگر گیاهی, دستور العمل

peanut butter banana shake

کره بادام زمینی و موز اسموتی

Lentil Soup Recipe (High Protein)

سوپ عدس, دستور العمل

The Best Black Bean Soup (Homemade)

لوبیا سیاه سوپ

Easy Vegan Tacos Recipe

وگان Tacos

Super Healthy Vegetarian Chili Recipe

فلفل قرمز گیاهی

Flourless Protein Blender Muffins

Flourless پروتئین مخلوط کن کلوچه

Chia Pudding Recipes

چیا پودینگ دستور

Protein Black Bean Brownies

لوبیا سیاه و سفید کیک های شکلاتی

هیچ رتبه بندی نشده است.

رای این دستور

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de