Coronavirus بر حمل و نقل نابرابری در امریکا

در حالی که بسیاری از کارگران دفتر قادر به پناهگاه در خانه در طول ارتفاع مستند سفارشات در سراسر آمریکا و بسیاری دیگر از کارکنان مهاجرت به بیمارستان ها و سوپر مارکت ها و انبارها و حمل و نقل انبار به نگه داشتن خدمات حیاتی در حال اجرا است. و بسیاری از آنها با اتکا بر اتوبوس و قطار سیستم.

حمل و نقل ridership کاهش یافت حدود 90 درصد در اوج این بیماری همه گیر و سفر برای 10 درصد باقی مانده از سواران شروع به تبدیل شدن به سخت تر است. خدمات قطع شد, هر دو برای محافظت از رانندگان و دیگر حمل و نقل کارگران بلکه به دلیل سیستم های حمل و نقل در حال اجرا هستند از پول در یک وضعیت که در حال تبدیل شدن حاد.

کرایه درآمد کاهش یافته و به نزدیک صفر است. اتوبوس که در حال اجرا بودند اغلب جمع آوری کرایه اجازه می دهد تا مسافران به هیئت مدیره از طریق درب عقب و ماندن دور از رانندگان است. محلی فروش مالیات کاهش یافت, پاک کردن حیاتی دیگر منبع مالی برای سازمان های حمل و نقل همراه با پول از بلیط پارکینگ و جریمه.

در همان زمان سازمان هنوز هم نیاز به صندوق هزینه های اضافی مانند تمیز کردن ایستگاه های در حال اجرا و وسایل نقلیه در کاهش ظرفیت.

“این واقعا پرتاب حمل و نقل آژانس بودجه برای یک حلقه” گفت: بنیامین سرخ شده در TransitCenter, یک سازمان غیر انتفاعی است که طرفداران برای بهتر حمل و نقل عمومی.

هوازدگی ترانزیت بحران

سازمان در حال حاضر در حالت بحران, تلاش برای کشف کردن که چگونه به تعادل کتاب نگه داشتن کارگران ضروری حرکت و هنوز هم یک دیدگاه بلند مدت در سیستم های ساختمانی است که شهرها را بهتر یکپارچه و عادلانه تر.

در میان مشکلات طرفداران را یک فرصت برای ایجاد سیستم های بهتر در آینده و از جمله کسانی که قصد دارد زمانی که درخواست برای اطلاعات بیشتر بودجه فدرال به آب و این رکود در یک خانه بیل.

کنگره قبلا ارائه بی سابقه ای از 25 میلیارد دلار به عنوان بخشی از مراقبت در عمل همه گیر اقدامات پشتیبانی می کند. “مراقبت عمل باور نکردنی بود گفت:” اسکات گلدشتاین سیاست مدیر در حمل و نقل برای امریکا غیر انتفاعی ملی.

“این اصل را نجات داد حمل و نقل عمومی.” آن را به اندازه کافی هر چند او می گوید.

حمل و نقل به عنوان یک ضروری خدمات

وجود طیف گسترده ای از حمل و نقل و حمل و نقل سواران در سراسر ایالات متحده در برخی از مناطق شهری به ویژه در سواحل شرق, مردم از تمام زمینه های اجتماعی و اقتصادی استفاده از اتوبوس و مترو. در شهر نیویورک پریدن از روی قطار است یک روش استاندارد ،

“و سپس شما باید مکان های دیگر که در آن حمل و نقل است و بیشتر از خدمات اجتماعی استفاده می شود به طور انحصاری توسط افراد با درآمد پایین تر” گفت: سرخ شده. برای بسیاری از اتوبوس ها تنها راه رسیدن به یک سوپر مارکت و یا یک انتصاب دکتر و به همه گیر داد برای رفتن به محل کار.

به عنوان ایالات متحده است که با داشتن یک ملی گفتگو در مورد نابرابری دسترسی به حمل و نقل است یک بخش اساسی از معادله است.

یک سال 2017 مطالعه توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافتند که دستمزد پایین کارگران که دسترسی به یک ماشین در سن دیگو به حال دسترسی به بیش از 30 بار این فرصت های شغلی که کسانی که با تکیه بر حمل و نقل عمومی.

“همه گیر نشان داده است که چگونه حمل و نقل ضروری است برای بسیاری از کارگران گفت:” هریت Tregoning مدیر جدید شهری تحرک اتحاد مشترک که با هدف راهنمای سیاستگذاران و بخش خصوصی در موسسه منابع جهانی. “این مهم است که ما در چگونه ما ساخته شده و ما در شهرستانها و مرتب ما حمل و نقل برای جلوگیری از محرومیت این مردم است.”

بازاندیشی و بازسازی بهتر

برخی از سازمان با استفاده از چالش همه گیر به عنوان یک فرصت برای آزمایش. اوکلند کالیفرنیا دفاع و پشتیبانی “خیابان های آرام” که تشویق به دوچرخه سواری و پیاده روی. مونی در سان فرانسیسکو بود چالاک در پاسخ به سقوط ridership اعداد و قادر به تمرکز محدود خدمات در تقاضای بالا دالان به جای فقط در حال سقوط را در یک حجم کم “آخر هفته” جدول زمانی مانند دیگر شهرستانها. که به معنای سواران در 17 کلید مسیرهای کردم سریع و قابل اعتماد خدمات در اتوبوس که ندارد به سر می برند.

این ممکن است یک فرصت برای فکر کردن در مورد اینکه آیا حمل و نقل باید با عامل پشتیبانی به طور کلی” گلدشتاین گفت. با توجه به نحوه ضروری سرویس طولانی مدت فدرال حمایت از طریق بودجه و نه فقط اقدامات اضطراری می تواند معنی دار سرمایه گذاری در جوامع است.

بزرگتر تعمیرات اساسی شده اند که در دست بررسی و یا حتی استفاده محدود از محاکمه در حال حاضر می تواند شتاب. که شامل استفاده از خودروهای کوچک و دور انداختن ثابت راه و برنامه برای بر روی تقاضا خدمات با توجه به Tregoning. در اثر ترکیب مزایای استفاده از سوار-نقطه با کسانی که از اتوبوس.

کارفرمایان بزرگ و سازمان های حمل و نقل می تواند با هم کار کنند به تلو تلو خوردن شیفت بار به منظور کاهش ازدحام. دراز مدت و محل های کلیدی کسب و کار در نزدیکی مقرون به صرفه مسکن می تواند به کاهش حمل و نقل اعتماد و بهتر برنامه ریزی شهری می تواند کمک به کاهش راش-ساعت مهاجرت همه در یک جهت و آن را بیشتر پراکنده و کاهش خالی واگن و اتوبوس در یک جهت و در زمان های خاصی از روز.

تغییرات بزرگ نیاز به بودجه قابل اعتماد — که به هیچ وجه تضمین شده — اما طرفداران می گویند این یک فرصت برای تنظیم مجدد و تجدید نظر از چگونگی حمل و نقل در خدمت جوامع آن را در عمل.

بزرگترین بحران برای حمل و نقل طرفداران اصلاحات خواهد بود برای افرادی که به دنبال از آنچه بسیاری می گویند که آنها در حال فکر: خرید یک ماشین. “که فقط شمع به مشکل که حمل و نقل در حال حاضر جنوبی” گفت: سرخ شده.

افزایش ترافیک خودرو در شهرستانها می تواند باز کردن از پیچ دهه از تلاش برای ایجاد حمل و نقل قابل استفاده با کاهش بیشتر ridership و درآمد و گرفتگی خیابان های ساخت اتوبوس و حتی کندتر است.

خواهد دولت فدرال گسترش اضافی COVID-19 مزایای بیکاری?

این هنوز مشخص نیست. کنگره و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال تصمیم گیری برای گسترش اضافی 600 دلار در هفته در مزایای بیکاری کارگران در حال گرفتن به دلیل بیماری همه گیر. کار, منشی, یوجین Scalia معتقد است این برنامه نباید تمدید شود, و کاخ سفید, مشاور اقتصادی لری Kudlow گفت: پول اضافی است disincentivizing برخی از کارگران از بازگشت به شغل خود. دموکرات ها می خواهند به نگه دارید ارائه پول تا ژانویه.

به عنوان متحده لغو محدودیت, مردم, رفتن به فروشگاه ها و رستوران ها?

متحده را آرام محدودیت های خود را و بسیاری از ما آرام ، برخی از مردم شروع به ایجاد استثنا برای بازدید از رستوران ها اگر فقط برای ناهار خوری. برخی از آنها فقط رفتن به مکان هایی که آنها اعتماد هستند که فوق العاده محتاط. اما هیچ یک از ما صحبت کردیم به واقعا رفته به حالت عادی بازگشت. مردم درست نیست هنوز وجود دارد.

خواهد شد موج در COVID-19 موارد به معنای بازگشت به مستندات?

در بسیاری از مناطق که در آن کسب و کار در حال بازگشایی موارد COVID-19 می روند به سمت بالا باعث برخی بپرسید اگر مستندات برداشته شد بیش از حد به زودی و اگر ساکنان و کسب و کار ممکن است مجبور به رفتن را از طریق تمام آن را دوباره. چگونه به احتمال زیاد یکی دیگر از مستند از برخی از مرتب کردن بر اساس ؟ پاسخ بستگی به این دارد که شما بخواهید. بسیاری از مقامات محلی در حال حاضر صعودی در مورد نگه داشتن کسب و کار باز به نجات اقتصاد خود را. کارشناسان بهداشت و درمان اگر چه نگران هستند.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>