چرا مردم هنوز هم دوست دارم Pac-Man 40 سال بعد

سال 1980 زمانی که بچه های باحال با چند محله آویزان کردن در بازی. Elouise Oyzon بود در دبیرستان و واقعا به بازی

توسط AKHBAREMAAAA در 2 خرداد 1399

سال 1980 زمانی که بچه های باحال با چند محله آویزان کردن در بازی. Elouise Oyzon بود در دبیرستان و واقعا به بازی های ویدئویی, چرا که همه آنها کمی تیره و خشن مانند مهاجمان فضا که در آن بازیکن شاخه های بیگانگان است.

اما پس از آن یک بازی جدید به نام Pac-Man گرفتار چشم او.

"وجود دارد این جزیره کوچک از رنگ و cuteness," Oyzon گفت. "بنابراین من جذب مستقیم به آن."

این بازی از Bandai Namco Entertainment در ژاپن تا به حال سرگرم کننده مفهوم با یک طراحی جسورانه. و آن را به حال موسیقی بزرگ است.

"آن نوع از این خوشحال کمی لحن و وجود دارد این ماه-زرد چیزی که سفت دور آن را," او گفت:. "این دایره کمی چیز رفتن, 'Waka, waka, waka!'"

Pac-Man بود Oyzon را "دروازه بازی." و از برخی جهات آن را زندگی خود را تغییر. امروز او یک استاد در موسسه فناوری روچستر از بازی های تعاملی و رسانه ها. و معلوم است که او Pac-Man را مخاطبان: یک nongamer و یک دختر.

بازی تبدیل به یک صنعت بزرگ از روز Pac-Man از بازی های آرکید به زود صفحه اصلی کنسول ها — مانند Sega Genesis به امروز محبوب نینتندو سوئیچ. با توجه به NPD Group, هزینه های ویدئویی به یک رکورد بالا در سه ماهه اول سال 2020 به عنوان مردم شروع به صرف زمان بیشتری را در خانه به دلیل coronavirus. و بازی های مدرن مدیون زیادی به بازی های آنلاین کلاسیک مانند Pac-Man.

چهل سال پیش اکثر بازی های آنلاین بازی به بازار عرضه شد برای پسران. Pac-Man را خالق Toru Iwatani می خواستم برای ایجاد یک بازار انبوه محصول که nongamers و دختران را دوست دارم بیش از حد. بنابراین او خواب چیزی است که هر کس می تواند مربوط به.

"خوردن فقط یک بسیار, جهانی, انسانی مشخصه" گفت: Dennis Lee مدیر بازاریابی نام تجاری در ایالات متحده بدست آورد Bandai Namco Entertainment.

حتی Pac-Man را شکل می آید از مواد غذایی است.

"او الهام گرفته شده بود آزادانه توسط یک پیتزا با تکه تکه از دست رفته" لی گفت.

بازی های فوری '80s رسید. ABC ساخته شده Pac-Man تلویزیون نشان می دهد. General Mills ساخته شده Pac-Man حبوبات. و آهنگ "Pac-Man Fever" به اوج خود رسید و در شماره 9 در بیلبورد هات 100 نمودار در سال 1982.

یک بخش کلیدی از Pac-Man موفقیت بود که او یک شخصیت واقعی — یکی از اولین بازی های ویدئویی قهرمانان.

"قبل از این شما مرتب کردن بر اساس به حال خودتان تصور کنید که شما می دانید در پشت چرخ اگر شما بازی یک بازی مسابقه ای و یا در داخل سفینه فضایی و یا هر آنچه گفت:" فرانک Cifaldi که شرکت هدایت فیلم بازی تاریخچه بنیاد. "اما با Pac-Man شما بودند کارگردانی یک فیلم در راه است."

امروز نوستالژی برای بازی قوی است. نسخه گوشی های هوشمند است دانلود از 20 میلیون بار در هر سال توسط مردم در تمام سنین با توجه به Namco — حتی کسانی که بیش از حد جوان به حال راه می رفت به یک بازی با یک جیب پر از چهارم.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن