می توانید غذاهای دریایی آمریکا زنده ماندن COVID-19 موج جزر و مد?
مانند گوشت پردازنده و کشاورزان غذاهای دریایی بخش است احساس COVID-19 اثر است. بسیاری از رستوران آمریکایی ها هنوز بسته برای نشستن در شام گردشگری کاهش پیدا کرده است و تقریبا به هیچ چیز و صادرات به بازارهای آسیایی هنوز در برزخ است. وحشی آلاسکا ماهی قزل آلا و خرچنگ و صدف و شیلات هستند همه در حال آماده شدن برای رابطه جنسی خشن تابستان است.
اما با تنها 300 میلیون دلار را کنار بگذارند برای شیلات در مراقبت عمل رهبران صنعت می گویند که آن را نمی خواهد به اندازه کافی برای سرپا نگه داشتن داخلی فیشر.
جهانی و همه گیر است برجسته برخی از چالش های صنعت غذاهای دریایی مواجه شده است حتی از قبل از coronavirus نزدیک به محو تقاضا است.
"وجود دارد نامطلوب تجارت شرایط رفتن به بازار اولیه; کسانی که چین و ژاپن و اروپا گفت:" جرمی وودرو مدیر اجرایی غذاهای دریایی آلاسکا بازاریابی موسسه.
با توجه به داده ها از منابع شورای توسعه آلاسکا و AlaskaSeafood.org نزدیک به دو سوم از ایالات متحده ماهی قزل آلا صادر شده است و تقریبا یک سوم از آن ماهی قزل آلا می رود فقط به چین است.
و این نه فقط در مورد ضربه زدن به کسانی که در بازارهای خارجی است.
"حدود دو سوم یا بیشتر از همه غذاهای دریایی مصرف در کشور مصرف شده در رستوران ها" وودرو گفت: با اشاره به تعطیلی رستوران به عنوان یکی دیگر از دلایل عمده این صنعت در خطر است.
در علاوه بر این به تقاضا نوسانات صنعت غذاهای دریایی به طور مداوم هایش با عرضه عدم قطعیت است.
بر خلاف کشاورزان و دامداران ماهیگیران نمی تواند به طور کامل هوا این فصل عملکرد و نه حتی چه قیمت خواهد بود به دلیل آن نوسان زیادی در طول سال وودرو گفت. اضافه کردن به که عدم اطمینان در مورد زمانی که گردشگری را بهبود می یابند و هنگامی که رستوران را ببینید کامل جداول و آن را آسان به درک و چرا از صنعت غذاهای دریایی است که برای دفاع از یک قوی تر حمایت دولت فدرال بسته است.
آلاسکا ماهی قزل آلا وحشی ماهیگیران در حال انتقال به طور مستقیم به مصرف کننده فروش
به مقابله با همه چالش های آن, برخی از شرکت های کوچکتر در حال حاضر pivoting به طور مستقیم به مصرف کننده مدل های خود را به فروش غذاهای دریایی. در عین حال فروش حوض و حمل و نقل دریایی به طور مستقیم به مصرف کنندگان تنها تا کنون به محافظت از آنها را از ضرر و زیان است.
"ماهیگیران سقوط به یکی از سه سطل در حال حاضر گفت:" Nicolaas سمور یا راسو مدیر عامل شرکت آلاسکا ماهی قزل آلا سهام. برخی در حال ماهیگیری برای حدود نیمی از آنچه را که آنها در سال گذشته است. دیگران را متوقف کرده اند ماهیگیری در مجموع به دلیل هزینه های سوخت و نیروی کار و تجهیزات بیش از آنچه هر گونه سود آنها خواهد شد. در نهایت برخی از شیلات باید تعطیل در دسترس نباشد چرا که — با توجه به ماهیت خطرناک کسب و کار — آن است که ارزش ریسک کردن در زندگی انسان درگیر در ماهیگیری.
وحشی ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و شاه ماهی فصل تنظیم شده است به پا زدن کردن در این ماه در آلاسکا و سمور یا راسو شرکت به نظر می رسد به خوبی می شود در واقع برای این تغییر در کسب و کار. آلاسکا ماهی قزل آلا سهام' مستقیم به مصرف کننده کسب و کار آغاز شد 10 فصل پیش با استفاده از یک جامعه با حمایت شیلات مدل. این لینک ماهیگیران و زنان در آلاسکا به طور مستقیم با مصرف کنندگان خود را در کمتر از 48. بسیار شبیه به مزرعه سبزی سهم مصرف کنندگان پرداخت در صف مقابل برای به اشتراک گذاری از فصول مختلف' غذاهای دریایی برداشت بنابراین درآمد به طور مستقیم می رود به کارگران در قایق ها و پردازنده های خود را در جامعه.
می تواند فروش خرچنگ دریایی خاموش اسکله در واقع پر کردن شکاف در تقاضا ؟
خرچنگ های نجومی در انگلستان نیز با شروع این ماه و lobstermen و زنان در حال تلاش برای تغییر کسب و کار به طور مستقیم به مصرف کننده مدل برای جبران قیمت قطره که در حال حاضر رخ داده است به علت کمبود مواد غذایی و خدمات تقاضا است.
مردم پوشش در اسکله برای خرید به طور مستقیم از ماهیگیران محلی گفت: کاپیتان نیک Muto در اسپرینگفیلد ماساچوست. او منتظر است و خود را به خرچنگ قایق در چند هفته آینده. او می خواهد برای دیدن چگونه نوسان قیمت بیشتر عرضه می شود در دسترس است. در حال حاضر او در خط نواز اسکیت و monkfish — دو گونه است که به عنوان رایج نیست در آمریکا در جداول ناهار خوری, اما هنوز هم می توانید پیدا کردن برخی از بازاریابی ارزش ها در اروپا و آسیا است.
"مردم در حال رفتن به مجبور به گرفتن خلاق با جلب آنها در حال حاضر," او گفت:.
برای Muto گفتن یک داستان خوب و داشتن مردم درک آنچه ماهیگیران هر روز انجام است چه خواهد شد نگه داشتن صنعت خود را شناور. او فکر می کند که مردم هنوز هم می خواهید به خوردن غذاهای دریایی, آنها فقط نیاز به اتصال با آن می آید.
"ما آخرین شکارچی" او گفت با خنده. "آخرین کابوی واقعی."
اگر چه فروش خرچنگ دریایی از اسکله این نسخهها کار میکند در ماه مارس یا آوریل آن را یک راه حل دراز مدت هنگامی که بازده شروع به رشد به تابستان است. جدید انگلستان خرچنگ صنعت افزایش خواهد یافت و به اتکای آن در بازار خرده فروشی به صورت یخ زده دم و بسته بندی گوشت اگر رستوران تقاضا همچنان رو به افول است.
"مردم در حال رفتن به مجبور به گرفتن خلاق با جلب خود در حال حاضر."
کاپیتان نیک Muto چتم ماساچوست
جدید انگلستان صدف و صدف ممکن است بزرگترین ضربه
صدف چهره صنعت یکی از بزرگترین چالش ها برای بقای آن زیرا تقریبا همه از کسب و کار خود می رود و به طور معمول به رستوران ها — به یاد داشته باشید $1 صدف مبارک ساعت ؟ اضافه کردن به این واقعیت است که بازار خرده فروشی است که سخت تر برای شکستن به کلی برای صدف.
"همه چیز خیلی ترسناک با 90% تا 95% از بازار تبخیر یک شبه مانند کسی کشیده فرش را از زیر پر جنب و جوش رو به رشد صنعت گفت:" رابرت Rheault, مدیر اجرایی, East Coast, انجمن تولید کنندگان.
خود سازمان است که به بررسی هر گزینه ممکن از آن می توانید برای جلوگیری از نیمی از عضویت خود از سازندگان: کسب و کار خود را به عنوان قیمت سقوط.
به محوری به فرآوری — قبل از shucked کنسرو شده پوشیده با نان پخته شده منجمد, محصولات — تولید کنندگان قرار می دهد در رقابت مستقیم با تامین کنندگان که ارائه به طور قابل توجهی ارزان قیمت و در حال حاضر زیرساخت برای پردازش مقادیر انبوه از صدف.
در حال حاضر صدف مزارع در حال تلاش برای تکیه به e-بازرگانی — حمل و نقل صدف یک شبه به گرسنه مصرف کنندگان — اما بر خلاف پخت نان خمیر ترش آن را سخت به تصور بسیاری از مردم چیدن یک shucking چاقو و ظاهر صدر در دو یا سه ده صدف در خانه در یک بیماری همه گیر.
اما وجود دارد هیچ آسیبی در خوش بینانه است. Rheault امیدوار است که مردم را ببینید اقتصادی و فواید خوردن بیشتر صدف و شاید یادگیری مهارت های جدید در این فرآیند است.
"صدف یک منبع فوق العاده ای از روی است. شما حتی نمی توانید خرید روی در فروشگاه های دیگر پس از خرید صدف به جای" او گفت:. "این وظیفه مدنی خود را به یاد بگیرند که چگونه به پوسته صدف و طبخ غذاهای دریایی در خانه به دلیل هزاران شغل در حال شمارش در شما."
داستان های مربوط به
است که کشورهای در حال بازگشایی?
بسیاری از ایالت ها شروع کرده اند به استراحت محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. اگر چه اجتماعی-فاصله اقدامات هنوز هم تقریبا در همه جا در این کشور بیش از نیمی از ایالات آمریکا شروع به فاز از اقامت در خانه سفارشات و فاز در کسب و کار reopenings. دیگران مانند نیویورکدر کندتر جدول زمانی.
است takeout مواد غذایی سالم در طول COVID-19?
جواب کوتاه بله است. شما می توانید به خواندن این پاسخ طولانی و تمام هشدارهای اینجا.
است که ارزش آن درخواست برای یک کار در حال حاضر ؟
آن را هرگز لطمه می زند به دنبال, اما به عنوان بیکاری می رسد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ و در دسترس ترین شغل ها در مکان هایی که حمل خطرات مانند سوپر مارکت و یا انبار آن را یک ایده بد به نشستن تنگ یا اگر شما می توانید.
شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.
به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.
سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.
اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de