چگونه محتوا را برای دیدگاه های گوگل بهینه کنیم

راه اندازی Perspectives چالشی را برای سازندگان محتوا ایجاد می کند تا بازی تولید محتوای خود را ارتقا دهند. این

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1402

راه اندازی Perspectives چالشی را برای سازندگان محتوا ایجاد می کند تا بازی تولید محتوای خود را ارتقا دهند. این گامی به سوی روایت گوگل برای نوشتن محتوا برای کاربران است.

امروزه، بیشتر محتوای سئو «اول کلمه کلیدی» است و هدف آن پر کردن شکاف های محتوا و رتبه بندی برای عبارات خاص است.

با دیدگاه‌ها، Google به ما می‌گوید که محتوایی با دیدگاه‌های تازه و اصلی که برای افراد طراحی شده است به جای بهینه‌ترین محتوا، ترجیح می‌دهد.

هیچ راهی بهتر از ایجاد یک ویژگی SERP که به تنوع محتوا پاداش می دهد، برای تقویت این تغییر در طرز فکر تولید محتوا وجود ندارد.

در اینجا نحوه ادغام دیدگاه های منحصر به فرد در محتوای خود و ایجاد فضاهای پویا و الهام بخش که باعث جذب مشتری و وفاداری می شود، آمده است.

محتوا برای هوش مصنوعی مولد و محتوا برای Perspectives
من اسناد گوگل در مورد جستجوی مولد هوش مصنوعی و رهبری فکری را که قبلاً برای Search Generative Experience (SGE) و Perspectives منتشر شده بود، خوانده ام.

اما نیاز به بحث در مورد انواع مختلف محتوایی است که می توان در یک نتیجه SGE استناد کرد و اینکه چه چیزی باعث می شود محتوا به اندازه کافی با کیفیت و منحصر به فرد باشد تا در فیلتر چشم انداز برجسته شود.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد SGE پاسخی را بر اساس چندین منبع تهیه می‌کند، منصفانه است که فرض کنیم برای اینکه Google صحت یک پاسخ را تعیین کند، باید یک اجماع پشتیبانی آنلاین داشته باشد.

در مورد دیدگاه‌ها، دیدگاه‌های متناوب ممکن است لزوماً با اجماع جریان اصلی مطابقت نداشته باشند یا در قالبی باشند که بتوان در کنار سایر منابع ذکر شده به عنوان پاسخ SGE به درخواست کاربر ارائه شود.

در آزمایش اولیه SGE، ما در حال حاضر چندین شاخص از نحوه جمع‌آوری اطلاعات توسط Google برای پرس و جوها و انواع مختلف پرس و جو را می‌بینیم. درک این منابع برای رشد بلند مدت و استراتژی های بهینه سازی ما حیاتی است.

توجه به این نکته مهم است که نشانه‌های اولیه از نحوه تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی توسط Google با دستورالعمل‌های کلی محتوای (کیفیت صفحه، نیازهای برآورده) که حداقل از نسخه ۲۰۱۶ دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو وجود داشته است، خیلی دور نیست. .

در هر صورت، گوگل با استناد به منابعی که معمولاً در صفحه 1 رتبه بندی نمی شوند، زبان "نمایش سنگ های پنهان" را ثابت می کند که آنها در به روز رسانی محتوای مفید می 2023 استفاده کرده اند.

سپس این به دیدگاه‌ها مربوط می‌شود و اینکه چگونه محتوای قوی با دیدگاه‌های ارزش افزوده ممکن است تمام کادرهای ضروری دیگر را برای نمایش در صفحه اول سنتی Google علامت نزند، اما برای Google شناخته شده است.

بنابراین تولیدکنندگان محتوا و سئوکاران در حال حاضر چه باید بکنند؟

مطابق با شعارهای موجود گوگل در تولید محتوای خوب برای کاربران، ما باید:

از ارزش پیشنهادی خوب و هدف سودمند و E-E-A-T اطمینان حاصل کنید.
بدون بازگرداندن مطالبی که قبلاً به صورت آنلاین وجود دارد، موارد منحصر به فرد را به محتوا اضافه کنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.

زمین موتور جستجو را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
شرایط را ببینید.

اهمیت نظرات کاربران و بررسی محصول شخص ثالث
بررسی ها بخش مهمی از تجربه آنلاین برای مدت طولانی بوده است.

در طول سال‌ها، گوگل در درک احساسات و موضوعات در نظرات کاربران، به‌ویژه در نمایه‌های کسب‌وکار Google، بسیار بهتر شده است.

اکنون می‌بینیم که Google عناصر بررسی را در نتایج جستجوی تولیدی خود برای پرس‌و‌جوها، برجسته کردن ملاحظات و عناصری که در آن نظرات متعدد درباره یک محصول شکایت کرده‌اند، اضافه می‌کند.

به عنوان مثال، جستجوی [بهترین کیسه‌ها برای پیاده‌روی] از طریق بررسی‌ها و بررسی‌های شخص ثالث (که «ملاحظات» نامیده می‌شوند) ویژگی‌هایی مانند اندازه محفظه کیسه خواب، قابلیت دسترسی جانبی، و ضدآب بودن محصول را بررسی می‌کند.

این واقعیت که گوگل نیز از ترکیبی از وبلاگ‌ها و شرکت‌های وابسته به بررسی محصول می‌پردازد، به معنای مدیریت حضور گسترده‌تر آنلاین شما (و بهینه‌سازی دارایی‌های خود) است که اکنون بسیار مهم است و باید به عنوان بخشی از استراتژی سئوی شما در نظر گرفته شود.

این ملاحظات دیدگاه‌هایی هستند که توسط اشخاص ثالث در مورد محصول، خدمات یا شرکت شما ارائه می‌شوند که به اندازه کافی معتبر برای گنجاندن در نظر گرفته می‌شوند.

به عنوان یک SEO، این فرصتی برای کار با تیم های محصول و محتوا است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند تجربیات و تعاملات خود را با برند شما به طور دقیق پیش بینی کنند.

به این ترتیب، اگر آنها بتوانند تجربه را به طور دقیق پیش‌بینی کنند، می‌توانند تعیین کنند که آیا مورد نیازهای آنها را برآورده می‌کند و ناامید نمی‌شوند و نظرات و دیدگاه‌های منفی را از خود به جای نمی‌گذارند.

افزودن دیدگاه به محتوای سفر
افزودن دیدگاه‌های منحصربه‌فرد به محتوای سفر شما به معنای نمایش عناصر متمایز تجربه شخصی شما و ارائه آنها به گونه‌ای است که با مخاطبان شما طنین انداز شود.

یک رویکرد می تواند تمرکز بر احساسات و احساسات مرتبط با سفر باشد.

به جای اینکه فقط آنچه را که می بینید توصیف کنید، بیشتر در مورد احساسی که در شما ایجاد می کند کاوش کنید. این را می توان با گنجاندن جزئیات حسی به دست آورد.

دیدگاه‌های دیگری که مردم به دنبال آن هستند، کاربردی‌تر هستند، مانند اینکه یک مکان برای خانواده‌هایی با کالسکه، زوج‌ها، یا افرادی که مشکلات حسی دارند و ممکن است بخواهند از مکان‌های شلوغ و شلوغ اجتناب کنند، چقدر مناسب است.

یو

شما می توانید این محتوا را با نوشتن پست های وبلاگ یا از طریق نظرات و توصیفات کاربران که در صفحات مقصد خاص و محصول سفر قرار می دهید، دریافت کنید.

این گنجاندن ممکن است ناشی از تحقیقات کلمات کلیدی نباشد، افرادی نیز سؤال می‌پرسند، یا توسط ابزارهای شخص ثالث حذف شوند. اما آنها در بازخورد کاربر، تحقیقات کاربر، و نظرات شما در پلتفرم های دیگر مربوط به هتل / مقصد / استراحتگاه / منطقه قابل کشف خواهند بود.

این رویکرد را می‌توان در فهرست‌های اقامتی در سایت‌هایی مانند Vrbo و Airbnb نیز در نظر گرفت.

فرض کنید پیشنهاد خود را برای خانواده مناسب می دانید. به این ترتیب، می‌خواهید ویژگی‌هایی را برجسته کنید که برای والدین دارای فرزندان در سنین مختلف مهم هستند، مانند نزدیکی به جاده‌ها، اینکه آیا استخر نرده‌های محافظ دارد یا اینکه آیا دروازه‌های کودک برای پله‌ها در دسترس هستند.

افزودن دیدگاه به محتوای تجارت الکترونیک
ترکیب دیدگاه‌ها و نظرات کاربران در صفحات محصول تجارت الکترونیک شما می‌تواند تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و اعتماد را برانگیزد.

بررسی‌های کاربران نگاهی اجمالی به عملکرد محصول شما در سناریوهای واقعی فراتر از توضیحات محصول به دقت ارائه می‌دهد.

برخی از فروشندگان آنلاین لباس در حال حاضر عناصری برای این کار دارند، مانند مقیاس "تناسب با اندازه واقعی"، که در آن از کاربران خواسته می شود تا نحوه تناسب لباس را بررسی کنند. این امر به خریداران احتمالی اطلاع می‌دهد که اگر مورد مطابق با اندازه مورد انتظار قرار گرفته باشد یا از اندازه مورد انتظار سفت‌تر/گشادتر باشد.

این یک مثال عالی از امکان پیش‌بینی بهتر تجربه کاربر است.

با داشتن یک بخش اختصاصی برای بررسی و رتبه بندی مشتریان در صفحات محصول شما، خریداران بالقوه می توانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند. این می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل شود.

علاوه بر این، مشتریان را تشویق کنید تا به محصول شما امتیاز دهند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

چگونه از محصول استفاده کردند؟ چه چیزی را در مورد آن دوست داشتند؟ به نظر آنها چه چیزی می تواند بهبود یابد؟

این بینش‌ها بسیار ارزشمند هستند زیرا لایه‌ای از شفافیت را ارائه می‌دهند، اثبات اجتماعی را ارائه می‌دهند و می‌توانند به سؤالات یا نگرانی‌های رایجی که خریداران احتمالی ممکن است داشته باشند، پاسخ دهند.

راه دیگر برای ادغام دیدگاه های کاربر از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر است. این ممکن است شامل تصاویر یا ویدیوهایی از مشتریان شما باشد که روزانه از محصولات شما استفاده می کنند، که می تواند فوق العاده متقاعد کننده باشد.

با نمایش محصولات خود در سناریوهای واقعی، مشتریان بالقوه می توانند نحوه تطبیق محصول با زندگی خود را تجسم کنند که می تواند جذابیت محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

می توانید در صفحه محصول خود بخشی ایجاد کنید که در آن کاربران بتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را از محصول در حال استفاده آپلود کنند.

این صفحه محصول را با محتوای معتبر و مرتبط تقویت می کند و حس جامعه و تعامل را در اطراف برند شما تقویت می کند.

ادغام دیدگاه های مختلف در محتوای خود
Perspectives نمونه ای ملموس از تعهد گوگل به اولویت بندی محتوای کاربر محور است. همچنین به سازندگان محتوا انگیزه قدرتمندی برای پذیرش همان طرز فکر می دهد.

افزودن دیدگاه‌ها و نظرات کاربران می‌تواند صفحات وب شما را به فضاهای پویا و الهام‌بخش اعتماد تبدیل کند که باعث جذب مشتری و وفاداری می‌شود.


سئو سایت های حرفه ای
seo و مشاوره سئو

منبع
آخرین مطالب