Facebook آیا در مورد چهره در 'نفرت انگیز' تبلیغات پس از فشار از مارک های

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: شرکت رسانه های اجتماعی شروع خواهد شد مسدود کردن گسترده تر دسته از تبلیغات که شامل "نفرت محتوا." Facebook نیز شروع به برچسب زدن پست های که برگ های آن به دلیل آن را بداند و آنها را مهم اما این است که نقض قوانین است. در یکی دیگر از تغییر در آن گفت: آن را حذف محتوا از سیاستمداران اجرا می شود که گرفتار سیاست های جدید.

این حرکت به عنوان Facebook دیده است تبلیغ پس از تبلیغ تحریم پلت فرم برای حداقل ماه جولای و گاهی اوقات دیگر. Verizon, Patagonia, the North Face, Eddie Bauer و بن و جری را در میان علامت های تجاری عمده ای که امضا کرده اند برای جلوگیری از نفرت برای سود یک کمپین به رهبری های حقوق مدنی. آن را می پرسد عمده تبلیغ به تجدید نظر خود را در رسانه ها خرج می کند.

روز جمعه در مدت کوتاهی قبل از زوکربرگ برگزار شد تاون هال رویداد به اعلام سیاست های جدید انجمن تبلیغ Unilever گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook و Twitter برای بقیه سال 2020 است.

قوانین جدید جلوگیری از تبلیغات ادعا می کنند که مردم از یک نژاد خاص مذهبی وابستگی و یا وضعیت مهاجرت در میان دیگر دسته یک تهدید به "فیزیکی و ایمنی و بهداشت و یا بقای دیگران است."

"ما همچنین در حال گسترش سیاست های ما برای حفاظت بهتر از مهاجران, مهاجران, پناهندگان و پناهجویان از تبلیغات نشان می دهد این گروه ها پست تر و یا ابراز تحقیر اخراج و یا انزجار کارگردانی در آنها است،"

زوکربرگ نیست اشاره به تحریم هنگام اعلام سیاست های جدید. در واقع او گفت: "بسیاری از تغییرات ما اعلام امروز به طور مستقیم آمده از بازخورد از حقوق مدنی جامعه و منعکس ماه از کار با حقوق مدنی حسابرسان."

Facebook می گوید آن هم اقداماتی برای مبارزه با اطلاعات غلط و دروغ است که منجر به سرکوب رای دهندگان. این پلت فرم را با استفاده از آن انتخابات مرکز عملیات به حذف هر گونه ادعاهای دروغین در مورد شرایط رای گیری در 72 ساعت اجرا تا انتخابات. آن را می گوید آن را یادگیری از مبارزه COVID-19 اطلاعات غلط و همکاری را با مقامات محلی برای کشف کردن آنچه که اطلاعات واقعی است و آنچه که به طور بالقوه خطرناک است.

پلت فرم نیز بان کی مون نوشته است که ادعاهای دروغین و گفت یخ عوامل در حال بررسی برای مهاجرت مقالات در حوزه های رأی گیری است که یک تاکتیک استفاده می شود برای تضعیف رای گیری زوکربرگ گفت. Facebook را حذف نوشته های است که می گویند چیزهایی مانند "دوستان من و من انجام خواهد داد ما خود نظارت بر انتخابات را به مطمئن شوید که تنها حق رای مردم" است که در آن می گوید: می توان به ارعاب رای دهندگان.

Facebook یک بازیکن بزرگ در تبلیغات آنلاین — بزرگترین پس از گوگل. تبلیغ گیر کرده با پلت فرم با وجود رسوایی های متعدد از جمله کمبریج Analytica نشت داده ها. پلت فرم نیز مواجه شده تماس به اقدام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گاهی اوقات تحریک آمیز مطالب آن همواره مقاومت کرده است. Facebook است که به سادگی بیش از حد موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغ به ترک با توجه به Adweek. تا به حال است.

"پول" گفت: مولی چوب میزبان از بازار تکنولوژی شده است که پس تحولات ما را به من هوشمند پادکست. "این است که حداقل از تغییرات — به عنوان لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان آن می شود — اما آن را نیز 15 دقیقه به نوبه خود از ما هرگز تغییر سیاست های ما بر اساس درآمد و فشار است."

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.