چگونه ممکن است که یک شرکت هواپیمایی بزرگ عدم توجه به COVID-19?

مدیر عامل شرکت بوئینگ دیو کالهون گفت: ان بی سی "امروز" نشان می دهد که او معتقد است که "به احتمال زیاد" که عمده ایالات متحده حامل بیرون رفتن از کسب و کار در این سال است. پس از ساخت است که پیش بینی (و اضافه کرد که او نمی خواست به "بیش از حد اخباری در موضوع"), بوئینگ سخنگویان عنوان بیانیه اصرار Calhoun بود به سادگی صحبت کردن به طور کلی عدم قطعیت در این بخش است. اما کسانی که کلمات بزرگ از یک مرد که شرکت به فروش می رساند هواپیما به خطوط هوایی است. توجه به شرایط فعلی بازار وجود دارد شانس است که ممکن است اتفاق می افتد ؟

با توجه به گروه تجارت شرکت های هواپیمایی امریکا, ترافیک مسافر در فرودگاه های پایین بیش از 90٪.

"شرکت های هواپیمایی کون اقتصادی ، اقتصادی و قطار متوقف شد آنها متوقف شد" گفت: Michael Boyd جمهور بوید گروه بین المللی حمل و نقل هوایی شرکت مشاوره مستقر در اورگرین, کلرادو. "چگونه آنها دوباره و که در آن آنها می آیند بستگی دارد که چگونه اقتصاد می آید و شکل اقتصاد می آید و در."

Southwest Airlines گفت آن است که انتظار برای از دست دادن $30 میلیون به 35 میلیون دلار در روز در حال حاضر. آمریکایی گفت این تلاش برای کاهش ضرر و زیان خود را به 50 میلیون دلار در روز و ماه آینده.

راب علامت تجاری خلبان و صنعت حمل و نقل هوایی, وبلاگ نویس گفت: اکثر شرکت های هواپیمایی نگران داشتن پول نقد به اندازه کافی در دست به خوبی در پرداخت اجاره در فرودگاه.

"برخی از شرکت های هواپیمایی در حال قوی تر از دیگران است. و اگر چه ما فکر می کنیم که هیچ بیشتر ادغام پس از آخرین دور من فکر می کنم ما در حال رفتن به پیدا کردن که کسی در حال رفتن به شکست" مارک گفت.

و اگر وجود دارد این است که تحکیم علامت گذاری گفت: در نهایت این معنی گران تر airfares. Gary Leff از سفر وبلاگ نظر از جناح و گفت که می تواند مرکب فشار به جای اتاق بیشتر بین مسافران در پرواز به دلیل COVID-19.

"تقسیم فضا میان کمتر مسافران در حال رفتن به معنی هر دو در واقع کمتر پرواز و به طور متوسط بالاتر از متوسط کرایه" Leff گفت.

ماه گذشته برخی از شرکت های هواپیمایی از آغاز فدرال کمک های مالی و وام به عنوان بخشی از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند. کسانی که قرار بود به آنها اجازه می دهد به پرداخت کارکنان از طریق پایان ماه سپتامبر. واضح تر حس که در آن صنعت است که رهبری باید ظهور هنگامی که بودجه اجرا می شود.

آیا گسترش COVID-19 بیمه بیکاری اجرا می شود ؟

مراقبت قانون توسط کنگره تصویب و امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس مجاز اضافی بیکاری پرداخت افزایش مقدار پول و گسترش که واجد شرایط. افزایش مزایای بیکاری تاریخ انقضا — اضافی 600 $در هر هفته قانون مجاز به پایان می رسد در ژوئیه 31.

است که کشورهای در حال بازگشایی?

بسیاری از ایالت ها شروع کرده اند به استراحت محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. اگر چه اجتماعی-فاصله اقدامات هنوز هم تقریبا در همه جا در این کشور بیش از نیمی از ایالات آمریکا شروع به فاز از اقامت در خانه سفارشات و فاز در کسب و کار reopenings. دیگران مانند نیویورکدر کندتر جدول زمانی.

است که ارزش آن درخواست برای یک کار در حال حاضر ؟

آن را هرگز لطمه می زند به دنبال, اما به عنوان بیکاری می رسد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ و در دسترس ترین شغل ها در مکان هایی که حمل خطرات مانند سوپر مارکت و یا انبار آن را یک ایده بد به نشستن تنگ یا اگر شما می توانید.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im