هزینه اسباب کشی

هزینه اسباب کشی , باربری تلفنی پرند  تعرفه های اسباب کشی  : دوران اسباب کشی دورانی پر استرس و گران ا

توسط مدیر سایت در 2 اردیبهشت 1402

هزینه اسباب کشی , باربری تلفنی پرند  تعرفه های اسباب کشی  : دوران اسباب کشی دورانی پر استرس و گران است این چیزی است که تقریبا همه آن را چند بار تجربه کرده اند اما هر دفعه مشکلات خاص خودش را دارد.

یکی از راههایی که به شما در جا به جا کردن وسایل سنگین و کاهش استرس اسباب کشی کمک می کند ثبت نام و کمک گرفتن از شرکت های اتوبار است .اما سوال این است که شرکت های اتوبار چقدر هزینه می گیرند؟

شما باید از چند شرکت اتوبار قیمت پیشنهادی را گرفته و با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید .اما قبل از همه ی اینها شما تصمیم بگیرید که چه کارهایی را خودتان می توانید انجام دهید مانند بسته بندی و برای چه کار هایی نیاز به کمک افراد حرفه ای تر دارید.

جزئیات کار های اسباب کشی بسیار مهم است و لازم است که شما همه جزئیات را در نظر بگیرید قبل از اینکه به شرکت بگویید که در چه مواردی از آنها کمک می خواهید.

هزینه اسباب کشی

این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برخی از هزینه های اضافی خود را کاهش داده، تصویر بهتری از کارهایی که نیاز به کمک دارد داشته باشید.

این راهنمایی ها در مورد چگونگی آسان تر کردن اسباب کشی و اینکه چگونه از هزینه های پنهان جلوگیری کنید می باشد :
چقدر در اسباب کشی برنامه ریزی دارید؟

آیا تا به حال واقعا در اسباب کشی ها برنامه ریزی کرده اید. برای به دست آوردن برآورد مناسب , باید یک تصویر واضح کلی از خانه خود داشته باشید.

ببینید برای انجام دادن چه کارهایی نیاز به کمک شرکت اتوبار دارید و چه کار هایی خودتان می توانید انجام بدهیدو چقدر هزینه به شرکت باید پرداخت کنید.

به نکات زیر توجه کنید :

    لیستی از کارهای لازم تهیه کنید.
    لیستی از لوازم منزل تهیه کنید.
    به تک تک اتاق ها سر زده و آنجا را مرتب کنید، وسایل اهدایی , مورد نیاز، فروشی و غیر قابل استفاده را جدا کنید.
    وسایل فروشی داخل گاراژ را مرتب کنید.
    وسایل داخل انباری و گاراژ را فراموش نکنید.
    وزن اقلام سنگین و مبلمان خود را یادداشت کنید.

تاریخ اسباب کشی شما کی هست؟

آیا زمان شما کم است و باید فشرده کار کنید و یا اینکه زمان لازم را در اختیار دارید و می توانید با آرامش کار های خود را انجام دهید. شما باید قبل از اینکه با شرکت های باربری هماهنگ کنید , بدانید که چه مقدار زمان دارید.

زمان جا به جایی و چگونگی استفاده از آن می تواند بر روی هزینه اسباب کشی تاثیر گذار باشد. به نظر میرسد که راحت ترین بی دردسرترین راه این است که خودتان شخصا کارها را انجام دهید شما کاملا اشتباه می کنید . برنامه ریزی , بسته بندی و جا به جایی وسایل بسیار زمان بر و سنگین است. بسته به جزئیات اسباب کشی باربری می تواند ازحجم کار شما کم کند و در زمان نیز صرفه جویی کند.

بعضی چیز ها را باید در نظر بگیرید:

    تاریخ تحویل خانه ثابت است یا اینکه می توانید آن را تغییر دهید؟
    تاریخ تحویل گرفتن خانه جدید مشخص است یا خیر؟
    آیا در هر دو خانه نیاز به انباری دارید؟
    آیا شما قبل از اسباب کشی خانه را بازسازی می کنید؟
    آیا می توانید بعد از اتمام اجاره نامه , کرایه ماه را ماه به ماه پرداخت کنید؟
    آیا قرارداد آپارتمان جدید خود در وسط ماه بسته اید؟
    برای بسته بندی کردن و حمل اثاثیه نیاز به کمک دارید ؟
    چقدر ممکن است شما بتوانید به تنهایی از پس بسته بندی وسایل و جابه جایی آنها در آپارتمان یک خوابه برآیید ؟

اما مطمئنا اسباب کشی در خانه های بزرگ و آپارتمانهای چند خوابه نیاز به برنامه ریزی و تخصص بیشتری دارد. یکی از فاکتورهای مهم اضافه شدن هزینه جا به جایی این است که چقدر خود شما مایل به انجام کار ها باشید. یک شرکت باربری کارآمد خدماتی مانند بسته بندی , بارگیری , حمل و نقل به خانه ی جدید و باز کردن جعبه ها و چیدمان آنها را دارا می باشد.

اگر شما از یک محله به محله ی دیگری اسباب کشی می کنید ممکن است که فقط نیاز به بارگیری کامیون جا به جایی و تخلیه در خانه ی جدید خود داشته باشید. ولی اگر جا به جایی در مسیر های طولانی مانند شهر به شهر باشد ممکن است که شما خودتان یک کامیون یا کانتینر کرایه کرده و از آنها بخواهید آنها وسایل شما را به مقصد برسانید .
برخی از سوالات در رابطه با هزینه اسباب کشی

    آیا شما به مقدار پولی که برای بسته بندی پرداخت کرده اید رضایت دارید؟
    آیا شما در اسباب کشی تنها هستید ؟ آیا دوستان و یا خانواده دارید که به شما کمک کنند؟
    آیا وسایلی مانند آثار هنری (تابلو های با ارزش) وسایل سنگین , مبلمان ظریف و لوکس را در منزل خود دارید؟
    آیا محل قدیمی یا جدید شما دارای پله است؟
    آیا شما نیاز به تجهیزات ویژه دارید؟
    آیا شما باید همه چیز را در یک روز انجام دهید؟

چقدر دور می شوید؟

هزینه ی دیگری که مردم اکثرا فراموش می کنند هزینه ی سوخت وسیله نقلیه مورد استفاده در زمان اسباب کشی است بسته به مسافت خانه ی قدیم تا خانه جدید , افزایش هزینه سوخت می تواند یک هزینه ی افزایشی معقول باشد.

بیشتر شرکت ها برای مسافت های طولانی , هزینه ی خود را براساس وزن وسایل برآورد و تعیین می کنند.

تعریف هر شرکت در مورد مسافت راه دور متفاوت است و سیاست متفاوتی در مورد برآورد قیمت براساس سوخت و , وزن اثاثیه دارند.

شرکت های باربری  و اتوبار محلی هزینه را بر اساس ساعت تعیین می کنند که آن هم به اندازه ی کامیون و تعداد کارگران بستگی دارد.

حتما از شرکت در مورد هزینه های اضافی در مورد کاورهای تشک و تدارکات جابه جایی سوال بفرمائید.

هم چنین ممکن است از شما خواسته شود که برای گذراندن وقت استراحت و ناهار و بازگرداندن کامیون در پایان روز هزینه ی اضافی پرداخت کنید.

در هنگام جمع آوری برآوردهای هزینه , مطمئن شوید که این نکات را بررسی کرده و از شرکت جواب بگیرید تا در موقع دریافت فاکتور اصلی سوپرایز نشوید.
مقصدتان کجاست؟

جابه جایی به داخل یا در داخل یک شهر بزرگ به طور کلی گران تر از جا به جایی در حومه یا شهر کوچک تر خواهد بود.

اگر در شهر زندگی می کنید , ممکن است که کامیون نتواند در جای مناسب خود پارک کند . شما فضای کمتری برای مانور دادن اثاثیه خود دارید و ممکن است بدلیل مقررات شهر کامیون نتواند مستقیما در جلو منزل شما پارک کند.

شرکت های باربری به طور معمول برای کمک به جا به جایی هزینه را ساعتی اضافه میکنند بهتر است شما در زمان برآورد بودجه برای اسباب کشی به این نکات توجه کنید.
زمان اسباب کشی

بدترین زمان اسباب کشی تابستان است که بیشتر جا به جایی ها در این موقع صورت می گیرد و البته اجاره کردن کامیون بسیار مشکل است .فراموش نکنید که در پایان تابستان هزینه ها بسیار گران است

اگر شما تصمیم دارید که در تابستان اسباب کشی کنید برآورد هزینه را براساس نرخ های بالاتر از حد میانگین انجام دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن