خرده فروشی و خدمات مواد غذایی شاهد بزرگترین افت ماهیانه ثبت

خرده فروشی و خدمات مواد غذایی فروش در ماه آوریل کاهش یافت 16.4% خود بزرگترین کاهش از دولت شروع ردیابی اطلاعات.

توسط AKHBAREMAAAA در 26 اردیبهشت 1399

خرده فروشی و خدمات مواد غذایی فروش در ماه آوریل کاهش یافت 16.4% خود بزرگترین کاهش از دولت شروع ردیابی اطلاعات. فروش ماهانه در ماه مارس شد $483.5 میلیارد دلار در مقایسه با $403.9 میلیارد دلار در ماه آوریل به گفته وزارت بازرگانی.

این ملال انگیز ارقام تقریبا به دو برابر در ماه مارس عظیم قطره از 8.3 درصد به عنوان stay-at-home سفارشات شروع به اثر کسب و کار در سراسر کشور تعطیل و میلیون ها نفر گذاشته شد و از خود شغل و درآمد از دست رفته.

"من فکر می کنم بدیهی است که [گزارش] است کمی دلسرد اما من همچنین فکر می کنم آن است که جای تعجب برای دیدن چقدر خرده فروشی — پوشاک خاص — رنج می برد گفت:" الکسیس DeSalva یک تحلیلگر ارشد پژوهش با Mintel.

لباس و لوازم جانبی لباس دسته با تجربه بزرگترین افت در حدود 79%. تقریبا هر نوع از عملیات خرده فروشی کاهش یافته و حتی فروشگاه های مواد غذایی که کاهش یافته است 13.2% در ماه گذشته.

والا Yanushevsky یک تحلیلگر تحقیقات حقوق صاحبان سهام در CFRA تحقیق و فکر می کند که این رقم نشان دهنده چگونه مردم تا به حال در ابتدا وحشتزده در مورد کوروناویروس و شروع به انباشت مواد غذایی و لوازم خانگی در مارس اما در حال حاضر لازم نیست که به همان اندازه به خرید. "آنها در حال حاضر سقف خرید همه چیز در مارس و روانشناسی مصرف کننده سوئیچ از انباشت به پنی جوانه," او گفت:.

الکسیس DeSalva گفت: کاهش نیز ممکن است منعکس کننده خرید مواد غذایی در مکان های مانند آمازون هدف و خارج شده به جای. مردم ممکن است به خرید تمام نیازهای خود را در یک فروشگاه مثل خارج شده به طوری که آنها می توانید اجتناب از سفرهای متعدد.

تنها دسته برای دیدن دستاوردهای شد "nonstore خرده فروشان" مانند کسب و کار آنلاین است که شروع به پریدن کرد 8.4%.

در حالی که فروشگاه های لباس های دسته تا به حال بزرگترین کاهش این دسته می تواند افزایش به عنوان شرکت های تبلیغات و فروش و مصرف کنندگان تغییر به یک "درمان خود را" ذهنیت است.

"من فکر می کنم برخی از این وله که رقیب جمعه سیاه یا Cyber Monday می رویم به علت خار از تقاضا برای پوشاک" Yanushevsky گفت.

Yanushevsky اضافه شده که کالاهای ورزشی و تجهیزات و پوشاک نیز ممکن است دیدن یک تقویت به عنوان فصل تابستان آغاز می شود و بیشتر مردم می خواهید به خارج شدن از خانه. اما کسب و کار است که فروش بزرگتر بلیط موارد مانند اتومبیل احتمالا دیگر به بهبود می یابند.

آیا گسترش COVID-19 بیمه بیکاری اجرا می شود ؟

مراقبت قانون توسط کنگره تصویب و امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس مجاز اضافی بیکاری پرداخت افزایش مقدار پول و گسترش که واجد شرایط. افزایش مزایای بیکاری تاریخ انقضا — اضافی 600 $در هر هفته قانون مجاز به پایان می رسد در ژوئیه 31.

است که کشورهای در حال بازگشایی?

بسیاری از ایالت ها شروع کرده اند به استراحت محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. اگر چه اجتماعی-فاصله اقدامات هنوز هم تقریبا در همه جا در این کشور بیش از نیمی از ایالات آمریکا شروع به فاز از اقامت در خانه سفارشات و فاز در کسب و کار reopenings. دیگران مانند نیویورکدر کندتر جدول زمانی.

است که ارزش آن درخواست برای یک کار در حال حاضر ؟

آن را هرگز لطمه می زند به دنبال, اما به عنوان بیکاری می رسد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ و در دسترس ترین شغل ها در مکان هایی که حمل خطرات مانند سوپر مارکت و یا انبار آن را یک ایده بد به نشستن تنگ یا اگر شما می توانید.

شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن