مصرف کننده گزارش مدیر عامل در مبارزه برای حمایت از ما در جهان آنلاین
ما صرف زمان بیشتری آنلاین این روزها با تکیه بر اینترنت به کار یادگیری و ارتباط با یکدیگر است. اما سخت-برنده مقررات است که از مصرف کنندگان در دنیای آنالوگ نیست و همیشه با سرعت در حال تغییر بازار دیجیتال.
موضوع پرتاب شده به استارک امداد در طول COVID-19 pandemic به عنوان کلاهبرداری فرصت طلبی و اطلاعات غلط را شکوفا کرده است در جوامع آنلاین ما.
مصرف کننده گزارش شده است ردیابی چگونه مصرف کنندگان مراتب در طول بیماری همه گیر. نتایج تحقیق نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی ها در حال به تاخیر انداختن برنامه ریزی خرید و یا رها کردن این برنامه در دسترس نباشد.
"من فکر می کنم تیتر سستی اقتصادی و اجتماعی سستی" مارتا Tellado رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت از گزارش های مصرف کنندگان گفت: "بازار صبح گزارش" میزبان داود Brancaccio. در زیر یک ویرایش متن مکالمه خود را.
دیوید Brancaccio: در حال حاضر ممکن است مردم درک نمی کنند این در مورد گزارش های مصرف کنندگان — شما پوشش مسائل مهم و تست محصولات, اما شما نیز به دنبال سیاست های عمومی به خصوص در این زمان از COVID-19. منظورم این است که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که رفتن به تغییر دهید و تغییر سیاست را برندگان و بازندگان.
مارتا Tellado: ما برندگان و بازندگان, و من فکر می کنم یکی از چیزهایی است که استارک در COVID-19 است که در اینجا ما در حال انتقال به یک جهان و یک بازار آنلاین و بسیاری از حمایت از مصرف کننده و سخت مبارزه در میدان جنگ است که ما در دنیای آنالوگ صدق نمی کند به این دنیای جدید است که ما در حال زندگی در حال حاضر.
بنابراین فکر می کنم در مورد آن: در حال حاضر 50 میلیون دانش آموزان در حال حاضر که قرار است به یادگیری آنلاین, اما ما می دانیم که یک سوم از آمریکایی ها اصلا قابل اعتماد سریع اتصال باند پهن. و ما در بررسی ما نشان داد که 80 درصد احساس و معتقدند که اینترنت به عنوان مهم آب و برق. و این که تا از 61% فقط سه سال پیش.
بنابراین شما می دانید که ما در حال تجربه آن در حال حاضر چون ما در خانه کار از صفحه اصلی جستجوی شغل در خانه با تکیه بر پزشکی از راه دور. ما نمی توانیم زندگی ما در این لحظه بدون مقرون به صرفه اتصال به اینترنت. و این یکی از راه های که در آن من فکر می کنم ما نیاز به دیدن برخی از تغییر واقعی.
Brancaccio: و شما شده است تلاش برای نگه داشتن رسانه های اجتماعی را به آتش در اینجا از نظر دقت از تبلیغات ؟
Tellado: ما یک آزمایش با Facebook و ما به تازگی به خود جلب کرد تا تعدادی از نادرست و گمراه کننده تبلیغات در مورد کوروناویروس از جمله یکی ساخته شده است که یک مورد برای نوشیدن آب ژاول و ما آن را مشاهده کنید برای Facebook. آنها آن را بررسی. تمام هفت از تبلیغات آنها تایید شده است. البته ما هرگز ارسال شده کسانی که تبلیغات, اما آن را واقعا باعث می شود شما تعجب چقدر بیشتر و مضر تر بر اطلاعات غلط در این محیط از عدم قطعیت است ؟
Brancaccio: من مراقب باشید به دیدن این کابوس ما در حال رفتن را از طریق به عنوان یک فرصت. وجود دارد می تواند اجتماعی پیشرفت است که از این رشد. آیا شما دیدن برخی از امکانات در نهایت ما را به یک جای بهتر اگر ما از طریق این ؟
Tellado: من انجام دهد. و در پایان امید من از آنچه می آید از این بیشتر قابل اعتماد بازار است. یکی که در آن ما می توانید بر روی تکیه پاسخگو موسسات معتبر و اطلاعات همان چیزی است که من فکر می کنم گرسنه است و یکی که پاسخ به آنها و پاسخ به آنها را به طور پیش فرض. من فکر می کنم که چه مسطح منحنی در یک بیماری همه گیر.
Brancaccio: در حال حاضر شما شده است به رسیدن به مردم به مصرف کنندگان برای پیدا کردن چگونه ما مراتب. این یک مقدار زیادی از داده ها شگفت انگیز در اینجا اما چیزی که ایستاده بود فقط چگونه بسیاری از مردم از تاخیر برخی هزینه و یا حتی لغو برخی از چیزهای بزرگ است که برنامه ریزی شده بود.
Tellado: COVID-19 تا به حال تاثیر فوق العاده ای. و من فکر می کنم تیتر سستی اقتصادی و اجتماعی سستی. و هنگامی که یک سوم از بزرگسالان ایالات متحده خود را از دست داده حقوق و دستمزد و یا درآمد خود را با توجه به همه گیر, آنچه ما شاهد آن هستیم این است که وقتی از او پرسیدند که بدان معنی است که آنها در حال قرار دادن یک دکمه مکث در برنامه ریزی هزینه های ساخت تصمیم گیری های دشوار.
Brancaccio: آره اما آن را کاملا استارک در واقع به دیدن اطلاعات هر چند. پنجاه و هفت درصد نیز با تاخیر زیادی پروژه های بهبود صفحه اصلی, 18% را لغو آن را آشکار? منظورم انتخابی روشهای پزشکی — بله بسیاری از مردم در حال به تاخیر انداختن 70 درصد دلایل آشکار اما 19 درصد را پرتاب در حوله. آنها فقط نمی خواهید برای دریافت یک انتخابی روش پزشکی. که کاملا یک تصمیم.
Tellado: خوب, من فکر می کنم آنچه در آن تأکید شده است مقدار زیادی از عدم قطعیت است. و به طوری که آنها فقط ضربه مکث و آنها نمی دانند که در این راه برای رفتن.
داستان های مربوط به
آیا گسترش COVID-19 بیمه بیکاری اجرا می شود ؟
مراقبت قانون توسط کنگره تصویب و امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس مجاز اضافی بیکاری پرداخت افزایش مقدار پول و گسترش که واجد شرایط. افزایش مزایای بیکاری تاریخ انقضا — اضافی 600 $در هر هفته قانون مجاز به پایان می رسد در ژوئیه 31.
است که کشورهای در حال بازگشایی?
بسیاری از ایالت ها شروع کرده اند به استراحت محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. اگر چه اجتماعی-فاصله اقدامات هنوز هم تقریبا در همه جا در این کشور بیش از نیمی از ایالات آمریکا شروع به فاز از اقامت در خانه سفارشات و فاز در کسب و کار reopenings. دیگران مانند نیویورکدر کندتر جدول زمانی.
است که ارزش آن درخواست برای یک کار در حال حاضر ؟
آن را هرگز لطمه می زند به دنبال, اما به عنوان بیکاری می رسد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ و در دسترس ترین شغل ها در مکان هایی که حمل خطرات مانند سوپر مارکت و یا انبار آن را یک ایده بد به نشستن تنگ یا اگر شما می توانید.
شما می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات بیشتر در اینجا.
به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.
سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.
اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im