چگونه مشتریان متوجه می شوند که بسته وب خود به پایان رسیده است؟

چگونه مشتریان متوجه می شوند که بسته وب خود به پایان رسیده است؟ بیشتر حامیان تلفن همراه از بسته های نی

توسط AKHBAREMAAAA در 18 خرداد 1399
چگونه مشتریان متوجه می شوند که بسته وب خود به پایان رسیده است؟ بیشتر حامیان تلفن همراه از بسته های نیروی انگیزشی مدیر وب استفاده می کنند ، اما پس از خاتمه این بسته ها ، وب با پرداخت رایگان تعیین می شود ، که برای مشتریانی که با بسته های مشخصی که در سرپرستان وجود دارد ، متوسط ​​نیست. به همین دلیل است که دانستن چه موقع بسته شدن وب بسیار ضروری است و چند مشتری تضمین می کنند که به روشی ایده آل به آنها گفته نمی شود. همانطور که توسط ایسنا نشان داده است ، اکثر سرپرستان قابل حمل از بسته نرم افزاری برای استفاده از وب استفاده می کنند ، زیرا به نظر می رسد بسته های وب منطقی هستند و وظایف وب رایگان به طور مداوم برای مشتریان هزینه بالایی داشته است ، و اکنون به سختی هر شخصی از استفاده مالیات رایگان و استفاده از متنوع وب استفاده می کند. مشتری بیشتر از بسته های ارائه شده توسط سرپرستان ، و با تمام شدن این بسته ها ، وب برای مشتری با وظیفه رایگان تعیین می شود. در اهداف خود در سال 1995 ، کمیسیون اداری رادیو 20 درصد از سود وب سایت را کاهش داد تا وظیفه مدیریت همه کاره اطلاعات سیم کارتهای بدون تغییر را 0.4 ریال در کیلوبایت و 0.6 ریال برای سیم کارتهای اعتباری تعیین کند. حامیان مدیران مختلف به این شانس که آنها از اطلاعات وب رایگان خود استفاده کرده اند ، می دانند که این استفاده به هیچ وجه معتدل نیست ، بنابراین حدود 80٪ از استفاده از اطلاعات قابل حمل در حال حاضر هماهنگ با نیروی انگیزشی مدیران است. بسته های تخفیف اطلاعات مربوط به بهترین راه برای خرید ، تصویب و سؤال درباره تساوی ضبط برنامه های نیروی محرک و بسته های تخفیف وب از طریق ورودی رسمی مدیران قابل حمل اعلام می شود. سرپرستان نیز از استراتژی پیامکی و کد سفارش USSD برای روشن کردن تایید کنندگان در مورد وضعیت مربوط به بسته های وب خریداری شده ، از جمله حجم یا زمان قانونی بسته استفاده می کنند. در چنین مواردی ، خوب است که به هنگام پایان بسته وب ، به مشتری اطلاع دهید. در استراتژی پیام کوتاه ، در دو مرحله پیام کوتاه با ماده ای که زمان یا حجم بسته نرم افزاری در حال اتمام است و علاوه بر این پس از خاتمه اعتبار ، آغاز استفاده رایگان از وب اعلام می شود. در تکنیک کد سفارش USSD ، هر دو طرفدار سیم کارت دائمی و قبل از پرداخت هزینه می توانند کد سفارش لازم را برای آموزش در رابطه با زمان و میزان مشروعیت بسته های وب خود وارد کنند. برای مشتری های اعتباری که از بسته های وب استفاده می کنند ، اگر بسته نرم افزاری بسته شده و داده ها ارائه نشده اند ، استفاده از وب با پرداخت رایگان می تواند به اعتبار اعتباری مشتریان پایان دهد. عدم وجود داده برای مشتری های استاندارد می تواند نتایج تأسف انگیز تری داشته باشد ، فرض بر این است که وب مشروط به آنها بسته نمی شود و مشتری همچنان از استفاده از وب با کارمزد رایگان استفاده می کند ، این می تواند هزینه های اضافی را در صورتحساب قابل حمل مشتری ، که مطابق با آن مشخص شده است ، در پی داشته باشد. تغییر نکردن سیم کارت مشتری ممکن است هزینه قابل توجهی باشد. به همین شکلی که ممکن است اینترنت ایرانسل ، چند مشتری تضمین می کنند که هنگام بسته شدن وب سایت ، از آنها مطلع نیستند. درست زمانی که بخش عظیمی از بسته نرم افزاری خود را خرج کرده اند و مثلاً 200 مگابایت از بسته نرم افزاری آنها باقی مانده است ، آیا پیام داده می شوند و پس از آن گفته می شود که بسته نرم افزاری آنها به پایان رسیده است که اگر سیم کارت آنها قابل توجه باشد ، هزینه آنها شارژ خواهد شد. چه زمانی. آنها دریافتند که بسته وب آنها خاتمه یافته است و طبیعتاً از اتهام مشتری مبنی بر پرداخت مالیات رایگان متهم می شود. در هر صورت ، مدیر ایرانسل توضیح داد: در پنج دوره ، با ارسال پیام کوتاه از ساعت تهیه تا حد امکان بسته نرم افزاری ، بقیه جلد جلسات به اندیکاتورها توصیه می کند که این داده ها شامل زمان پایان بسته نرم افزاری و آغاز استفاده رایگان. به Endorsers می توان از بقیه حجم بسته های خود از طریق برنامه ایرانسل My یا با شماره گیری کد سفارش # 555 * گفت. به همین ترتیب ایرانسل این امکان را برای هواداران اجرای طرح کنترل استفاده رایگان از طریق برنامه ایرانسل من یا کد سفارش شماره 3 * 2 * 3 * 555 * امکان پذیر کرده است. با تصویب این ترتیب مشترک ، وی احتمالاً می تواند در صورت داشتن یک مجموعه وب عملکردی ، از وب قابل حمل استفاده کند. علاوه بر این ، با وجود اینکه انتقال بسته نرم افزاری وب به تایید کنندگان مدیر قابل حمل اولیه منتقل شده است ، آنها خود می توانند شماره لاتین 0 را به 8080 ارسال کنند ، کدهای درخواست # 320 * 10 * و # 0 * 100 * یا را شماره گیری کنند. به حساب "همه کاره من" اشاره کنید. در my.mci.ir ، درباره بقیه بسته وب خود آموزش ببینید. همچنین تأیید کنندگان Rytl می توانند با شماره گیری کدهای درخواست # 142 * و # 144 * ، بسته وب وب سیم کارت Rytl باقی مانده خود را مشاهده کنند. انتهای پیام
آخرین مطالب