بازاریابان در آغوش Black Lives Matter

علامت های تجاری شده اند اختصاص جنبه های counterculture برای دهه — فکر می کنم VW سوسک و قدرت گل. اما آنها تمایل

توسط AKHBAREMAAAA در 13 خرداد 1399

علامت های تجاری شده اند اختصاص جنبه های counterculture برای دهه — فکر می کنم VW سوسک و قدرت گل. اما آنها تمایل به خجالتی و دور از صراحت در آغوش واقعی هدف از جنبش های سیاسی که مردم را به اعتراض.

حداقل تا همین اواخر. نایک پیشگام با آن حمایت از NFL quarterback و فعال حقوق مدنی در khezri. اما در حال حاضر نمرات از مارک های دیگر به استقبال Black Lives Matter — Netflix, توییتر, سیتی گروپ, استارباکس, Nordstrom, HBO, Infinite. همه آنها ابراز همبستگی با ضد نژادپرستی مبارزات و خواستار عدالت برای جورج فلوید. آن است که یک کسب و کار مخاطره آمیز و یا بازاریابی هوشمند پیام ؟

نایک منتشر شد آگهی جدید در هفته گذشته. هیچ تصاویر — فقط کلمات در یک صفحه نمایش. این شرکت که گفتن ما برای چندین دهه به "فقط آن را" در حال حاضر گفت:"همین حالا این کار را انجام ... نمی نوبه خود پشت خود را بر نژادپرستی است."

و آن را فقط نایک. انگار با عجله به ضد نژادپرستانه پیام توسط مارک های مصرف کننده. Kenneth Shropshire, مدیر عامل شرکت در جهانی ورزش موسسه در دانشگاه ایالتی آریزونا ویژگی این تا حدودی به وضوح حادثه: فلوید را به مرگ یک پلیس را به زانو گرفته شده بر روی ویدئو در یک لحظه همه گیر.

"به شدت از این حادثه در نزدیکی-واکنش جهانی و آن زمان است که مردم باید تمرکز است که آنها در حال پرداخت به رسانه" Shropshire گفت.

این پیام می تواند از بازاریابی هوشمند, جذاب برای مصرف کنندگان جوان است. اما Saleem Alhabash استاد تبلیغات و روابط عمومی در ایالت میشیگان گفت: بیشتر در معرض خطر برای شرکت های بزرگ امریکا است.

"جوامع در حال حاضر درد و رنج" Alhabash گفت. "شرکت ها و برندها باید درخواست چه طرف از تاریخ فراموش می شود؟"

وجود دارد می تواند خطر ابتلا به مارک های ایستاده با حقوق مدنی معترضان در حالی که غارت و آتش سوزی پر کردن صفحه نمایش تلویزیون. امریکاس نی استاد بازاريابي در وارتون گفت: از آن می تواند بیگانه "نظم و قانون" مصرف کنندگان است.

"شما به میل خود گفت: من قصد دارم خوب با برخی از مشتریان راه رفتن به دور از محصول" نی گفت. "اما وجود دارد در حال رفتن به می تواند به اندازه کافی که عمیقا وفادار از آنجا که شما در حال گرفتن که موضع."

وجود دارد یکی دیگر از خطر به صورت صریح مارک های: ظاهری به پرش بر روی ارابه موسیقی فقط به نمره خوب روابط عمومی و فروش بیشتر است. Shropshire گفت: شرکت ها باید به دنبال کردن خود به نژادی-عدالت برنامه با بتن عمل است. او را تجزیه و تحلیل عمده پوشاک شرکت ها از جمله نایک.

"اعداد در شرایط اتاق هیچ کدام از رهبران در شرکت های بزرگ امریکا از نظر تنوع در بالاترین سطح" Shropshire گفت.

او گفت: مصرف کنندگان که موافق با شرکت ها صحبت خواهد شد انتظار برای دیدن اگر آنها راه رفتن و پیاده روی پس از این بحران گذشته است.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن