بیشتر تبلیغ پیوستن به Facebook تحریم

فشار در Facebook به ایجاد سیاست های اطراف بیان نفرت و اطلاعات غلط در حال رشد است. تعدادی از های حقوق مدنی خواس

توسط AKHBAREMAAAA در 7 تیر 1399

فشار در Facebook به ایجاد سیاست های اطراف بیان نفرت و اطلاعات غلط در حال رشد است. تعدادی از های حقوق مدنی خواستار شرکت به مکث را فشار دهید بر روی Facebook و Instagram تبلیغات. کمپین به نام توقف نفرت برای سود و برخی از مارک های بزرگ باید پیوست این جنبش است. اولین بار, Ben & jerry's بستنی و Patagonia, سپس, Verizon. و بزرگترین: Unilever که صاحب کبوتر Hellmann و لیپتون.

Facebook می شود حدود 99 درصد از درآمد خود را آمده از تبلیغات است. که به مبلغ بیش از $17 میلیارد دلار سه ماهه گذشته. و با توجه به eMarketer مارک صرف یک چهارم از بودجه های آگهی در رسانه های اجتماعی. بنابراین این می تواند قرار دادن دندانه در Facebook درآمد.

اما آن را نیز می تواند دندانه این مارک' برسد. تقریبا 3 میلیارد نفر از مردم استفاده از Facebook سیستم عامل. ترکیب که با قدرت خود را به هدف قرار دادن کاربران خاص و آن را سخت به بگویید که چه مدت می تواند مارک های دور بماند.

"در یک راه این است که کمی از یک آزمایش در پیدا کردن در مورد آن گفت:" نیکول پرین یک تحلیلگر اصلی در eMarketer.

علامت های تجاری ممکن است نقطه اوج رسیده با رسانه های اجتماعی و مسئولیت شرکت های بزرگ. و آنها شروع به اقدام.

"در نهایت آن را احتمالا خوب برای خط پایین این شرکت گفت:" جنیفر Grygiel یک استاد ارتباطات در دانشگاه سیراکوس. "و شما می دانید, آن صحبت می کند به آنچه اتفاق می افتد در ایالات متحده است."

گیر اعتراض به نژاد پرستی و نابرابری یک انتخابات آینده — مردم در حال تماشای این مسائل محوری بازی در Facebook. و شرکت های در حال بازجویی چگونه آنها دیده می شود که آگهی های خود را زندگی می کنند در کنار آن محتوا.

اما مارک های خیلی بیشتر در Facebook از محل تبلیغات. آنها همچنین ارائه خدمات به مشتریان و ترویج صفحات خود را و جمع آوری نظرات. و تمام است که منجر به چیز دیگر Facebook نیاز به پول مردم است.

"شما در حال آوردن چشم و شما با کمک صدا" جسیکا گفت: Liu یک تحلیلگر ارشد Forrester.

علامت های تجاری ممکن است قدرت کافی برای سعی کنید به نوسان Facebook سیاست های. آنچه مشخص نیست این است که اگر آن علامت های تجاری خواهد قدرت کافی برای رشد بدون پلت فرم خود را.

به عنوان یک غیر انتفاعی, اخبار سازمان های آینده ما بستگی به شنوندگان مثل شما که اعتقاد به قدرت های خدمات عمومی و روزنامه نگاری.

سرمایه گذاری خود را در بازار به ما کمک می کند باقی می ماند paywall-رایگان و تضمین می کند هر کس دسترسی به قابل اعتماد و بی طرفانه اخبار و اطلاعات بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت.

اهدای امروز — در هر مقدار — برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه. در حال حاضر بیش از هر زمان تعهد خود را می سازد تفاوت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن