دمای موتور، جوش آوردن، ترموستات و مباحث مربوط به دمای آب پژو 206

این مخلوط بهترین بازده شتابی را در میان تمام ECU های آیتم استفاده در 206 های داخلی از در آغاز تا کنون دارد. هم

توسط AKHBAREMAAAA در 8 بهمن 1400
این مخلوط بهترین بازده شتابی را در میان تمام ECU های آیتم استفاده در 206 های داخلی از در آغاز تا کنون دارد. همین موتور با استانداردهای زیست محیطی Euro-V مطابقت دارد، البته در عین هم اکنون مشتاقانه به دورهای بالا می رود و کلیدی خصوصیت های صاف ارتقا اقتدار و گشتاور متفاوتی می شود. البته در آغاز یکسری واژه در مورد مصرف سوخت. همین موتور بوسیله کمپانی کشور ایران خودرو در در آغاز اصلی خانواده 206 به اهل ایران ها معرفی شد. همگام شدن مضاعف مناسب این موتور اصلی سوخت گاز ز طبیعی موجب شد تا سریعاً مورد دقت قرار بگیرد. در سال 1390 کیسه هوای امداد راننده نیز به آن اضافه شد. براین اساس سرعت مقطع آن هم به ازای همین حجم از سوخت و هوای دریافتی تغییر میکند. حجم روغن موتور پژو پارس XU7 یا XUM (پژو پارس معمولی، پارس سال، پارس دوگانه سوز و پارس ELX) بدون بده بستان فیلتر روغن برابر اساسی 4.4 لیتر و مهم ردوبدل فیلتر روغن برابر حیاتی 4.75 لیتر است. گشتاور این موتور که نشاندهنده اقتدار بالای آن میباشد حدود ۱۰۰ نیوتنمتر اکثر از موتور ۱۷۰۰ سیسی بنزینی است؛ یعنی مهم ۲۰۰ سیسی کاهش در حجم موتور، ۱۰۰نیوتنمتر گشتاور این موتور اکثر از موتور بنزینی است. که از آن در خودروهای MINI خود به کارگیری می کند، بنابراین، سیستم بالابر متغیر سوپاپ و سیستم بالابر سوپاپ Variable Valve Lift and Timing Injection (به اختصار VTi) در مکانیزم توزیع گاز استعمال می شود که از حیث ساختاری مشابه سیستم Valvetronic کمپانی باواریا است. شما می بایست حدود یک ساعت حیاتی آن رانندگی کنید، تنها به اندازه میباشد دوباره شتاب را باز‌نگری نمایید و کارایی موتور و گیربکس هاچ بک فرانسوی را ارزیابی کنید. وایر پژو۲۰۶ تیپ۵ پرتوناب هم نظیر شمع اتومبیل یک قطعه تماما مصرفی می باشد. البته گلگیر های جلو هم به جهت مدل آرسی متفاوت است. حساس وجود این که ۲۰۶ SD نیز از بازار لطف برخوردار هست و طرفداران یگانه خود را دارد، اما شاید دسته هاچبک ۲۰۶ کماکان هم در سطر یک عدد از شیکترین و گزینه پسندترین اتومبیلهای ایجاد باطن و چه بسا در میان بهترین و پررونقترین خودروهایی قرار گیرد که در طی دو دههی اخیر وارد ایران شدهاند. نو وارد C4 دنج می نحس و فورا صندلی های گرم شده را به حداکثر می رسانم. در دمای بالا نیزامکان دارد مورد ها متعددی صورت دهد که در یکی از بدترین حالات ممکنه موتور جوش بیاره و آسیب جدی به سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد بشه که هزینه های زیادی رو به دنبال خواهد داشت. خرابی کویل های احتراق در 1.6 VTi و THP. نشت روغن در 1.6 VTi: عمدتاً از شیر برقی پمپ روغن و تنش زنجیر زمان. مصرف روغن بالا در دورهای بالا در 1.6 VTi. همین موتور بسیار مهم تداوم و قلیل استهلاک و همچنین ناچیز مصرف ، نرم و مالامال شتاب است . به جهت سه روز کار، که ترکیبی از "شکاف های" حومه شهر و ایستادن در راه‌بندان بود، میانگین مصرف C4 حدود 9.5 لیتر سوخت در هر صد km بود. فساد سنسور دمای آب یا رله رشته از دیگر دلایل اکثر مختل شدن کارکرد رشته های الکتریکی می باشد. آلارم ها باید در اثر صداها یا صداهای غیرعادی ساخت شوند که پمپ به حداکثر ظرفیت خود برسد. به جهت عیب یابی خودرو باید از قطعات مصرفی آغاز به تست کرد. می بایست اعتراف کرد که در حال حاضر، از لحاظ امکان اطمینان، C4 نقدهای مهربانی دریافت می کند و در عاقبت کلیشه در مورد مشکل شدید ماشینهای فرانسوی را به دستکم می رساند. اگر رشته در حالا عمل بود اما دمای موتور کماکان رو به ارتقاء بود احتمال اندک بودن آب و یا نبود آب در سیستم وجود دارد! شتاب را قلیل می کنم، گیربکس اتوماتیک را در وضعیت درایو بی آلایش قرار می دهم و مجدد شتاب را افزایش می دهم. ۲- در زمانه حرکت در شتاب بالا و یا سرازیری ها دمای آب نباید پایین تر از دمای ترموستات بیاد. این مکانیسم به شما قابلیت می دهد از شر روزنه گاز خلاص گردید و در عاقبت تلفات هیدرودینامیکی در ورودی را کمتر بدهید و مراحل تشکیل ترکیب را دقیق تر کنید. سریعتر سریعتر. C4 کلیدی شتاب حدود 120 km در ساعت به یک قوس ملایم نود سکو پیچ می شود، گویی که از شما منظور می شود محدودیت خواص چسبندگی لاستیک را بررسی کنید. شما نمی توانید تفاوت را احساس کنید. متأسفانه، به ادله قرار گرفتن پمپ (زیر بال)، حتی یک صاحب و مالک دلسوز که به طور مرتب به زیر کاپوت نگاه می کند، نمی تواند نشت را به موقع تشخیص دهد. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت دیتاها اکثر در آیتم عکس موتور tu5 206 لطفا به بازدید از وب وبسایت ما.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن