مسافرت هوایی تقریبا به طور کامل مبتنی با توجه به COVID-19 عنوان این 6 نمودار نشان می دهد

ویرانی که COVID-19 باعث شده بی شماری در صنایع است که هنوز هم در حال تبدیل شدن روشن است. سفر کسب و کار یکی از سخت ترین ضربه. حدود 95% از جمعیت بوده است گفت: به ماندن در خانه و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری. این بدان معناست که تقریبا هیچ کس در پرواز است.

ایالات مدیر عامل شرکت کارکنان گفته که او انتظار دارد که مردم کمتر به پرواز در کل ماه مه سال 2020 بیش از یک روز در مارس 2019. “تقاضای سفر است که اساسا صفر” در بیانیه ای که از این شرکت می گوید.

APM تحقیقات در آزمایشگاه تجزیه و تحلیل داده های منتشر شده توسط اداره امنیت حمل و نقل در تعداد زیادی از مردم مسافرت در ماه مارس و آوریل 2019 در مقابل 2020, برای نشان دادن کاهش چشمگیر.

در 2019 در TSA به نمایش در حدود 2.5 میلیون مسافر در هر روز در سراسر ایالات متحده با برخی از تغییرات با توجه به روز هفته. در مارس سال 2020 است که کاهش یافته است به حدود 90000 مسافران است. “من می گویند که ما در حال سقوط آزاد به جز که ما در حال حاضر کاهش یافته می گوید:” ساموئل انگل که منجر به حمل و نقل هوایی در مشاوره ICF.

“برای دیدن یک روز هنگامی که وجود دارد کمتر از 2500 مسافر رفتن را از طریق فرودگاه لاگاردیا در نیویورک است صحنه ای از یک شهر متروک” او گفت:.

در مارس 19, وزارت امور خارجه ایالات متحده مطرح جهانی آن سفر مشورتی به سطح 4 (شما می توانید آخرین به روز رسانی در اینجا) به طور موثر ممنوعیت تمام مسافرت های بین المللی. سفر در هر سه نیویورک فرودگاه های بزرگ در حال حاضر در یک روند نزولی در ماه مارس, اما پس از آن تاریخ افت تندتر است.

در آتلانتا و لس آنجلس تصویر زیر ملی روند.

در شهرستانها و مترو فرودگاه با چندین فرودگاه و شرکت های هواپیمایی را ساخته اند تلاش برای تحکیم خدمات. به جای حفظ خدمات به چندین فرودگاه, آنها به احتمال زیاد در حال حاضر تنها در خدمت یک و با کمتری پرواز در هر روز. اثرات است که می تواند دیده می شود در داده ها به صورت منطقه واشنگتن دی سی.

دالس یک hub برای ایالات طوری که شرکت هواپیمایی که هنوز عامل و تعدادی از پروازها در داخل و خارج از دالس که کمک می کند تا توضیح دهد که چرا آن را در حال حاضر پر رفت و آمدترین در دی سی منطقه مترو.

شرط دریافت حمایت دولت این است که شرکت های هواپیمایی باید برای حفظ یک سطح پایه از خدمات ضروری برای کارگران و نمایندگان سیاسی و دیگر افرادی که کاملا به سفر حتی اگر این بدان معناست که پرواز خالی هواپیما. “صنعت هواپیمایی نیست و عملکرد به عنوان یک مصرف کننده در صنعت در حال حاضر آن را در ارائه خدمات عمومی که دولت پرداخت یارانه,” Engel گفت.

تظاهرات گرافیکی از سطح اختلال به سفر هوایی می تواند در دیده می شود داده ها از فرودگاه بین المللی دنور. طوفان در ماه مارس 2019 ناشی از این فرودگاه به آن باند فرودگاه برای تنها 4 بار در تاریخ و منجر به 1400 پرواز لغو شد. اما بیشتر مردم فرآوری شده از طریق TSA بازرسی و سپس نسبت به در حال حاضر. “این باور نکردنی است” Engel گفت. هنگامی که یک whiteout بلیزارد ساخته شده آن را غیر ممکن به سفر 20,000 مردم هنوز هم سعی به پرواز. در حال حاضر کمتر از 5000 نفر در حال عبور از طریق فرودگاه. “که فقط نشان می دهد که چگونه توپی خاموش شده است.”

اگر شما یک عضو خود را در محلی عمومی و ایستگاه های رادیویی ما با تشکر از شما — از آنجا که حمایت خود را کمک می کند تا کسانی که در ایستگاه نگه داشتن برنامه هایی مانند بازار در هوا. اما بازار همچنان به رشد, ما نیاز به سرمایه گذاری اضافی از کسانی که مراقبت در مورد آنچه ما انجام می دهیم: superfans مثل شما.

کمک مالی خود را — به عنوان کمی به عنوان $5 — کمک به ما در ایجاد محتوا است که مسائل را به شما و جامعه شما و برای رسیدن به مردم بیشتر به جایی که آنها هستند – که آیا رادیو, پادکست ها و یا آنلاین.

هنگامی که شما کمک می کند به طور مستقیم به بازار شما را تبدیل به یک شریک در آن ماموریت: کسی که می داند که وقتی همه ما دقیق همه برنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>